Hitlerjugend kapsel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Welk kapsel? En welk kapsel gaat Mur nemen?
Hoe noem je dat precies? Vind het altijd lastig om kapper uit te leggen wat ik wilquote:
hahaha, mijn haar is juist net gefixedquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh wacht, ik dacht dat Murdera dat zei. Was Mortaxx.
Daarom die pic gister/vannacht of wat?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaha, mijn haar is juist net gefixed
Jaren '50/vroeg '60 met scheiding aan de zeikantquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe noem je dat precies? Vind het altijd lastig om kapper uit te leggen wat ik wilen om het nou hitlerjugend kapsel te noemen
een strak Duits jaren 40 kapselquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe noem je dat precies? Vind het altijd lastig om kapper uit te leggen wat ik wilen om het nou hitlerjugend kapsel te noemen
laten doen natuurlijk, die arme chick is er 6 uur mee bezig geweestquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Daarom die pic gister/vannacht of wat?Fix je dat zelf of laat je dat doen?
The Mississippi Mudflap.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, dit is toch te oudbolligquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jaren '50/vroeg '60 met scheiding aan de zeikant
Don Draper
Neem foto mee van hitlerjugend
Is gewoon te kort je moet het iets langer houden maar principe is hetzelfdequote:Op donderdag 30 januari 2014 17:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, dit is toch te oudbollig
[ afbeelding ]
Inderdaad. Ik wil weer indiaas.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:42 schreef Robophatt het volgende:
Wat een uiteenlopende smaak ook weer
Zou ik nooit verwacht hebbenquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is wel een knappe man.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"ik wil graag de sexynazi"
Scheelt wel 8 vogelnestenquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Voor en na"_!
dit kapsel neem ik als mn dreads eraf gaanquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"ik wil graag de sexynazi"
Hahahaha net alsof er een boontje in je haar hangt hehehequote:
Gelukkig hebben we de quotes nog.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha net alsof er een boontje in je haar hangt hehehe
Preciesquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de quotes nog.
quote:
Ik denk dat je buiten Melbourne, Sydney, Perth enzo rekent dat het zelfs meer is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had eens ruzie met een Australische toen ik zei dat er daar ongeveer zoveel mensen wonen als in Nederland.
JA LACH MAAR bij mij doet hij het wel gvdquote:
Ik had gemakkelijk zonder deze afbeelding gekund.quote:
Het is ook nooit goed met julliequote:Op donderdag 30 januari 2014 18:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had gemakkelijk zonder deze afbeelding gekund.
Ik waardeer je inzet, slechts het resultaat is anders dan verwacht.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed met jullie
Nou balen voor je danquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik waardeer je inzet, slechts het resultaat is anders dan verwacht.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar de kapper maar nuts z'n hitlerjugend reactie heeft me doen twijfelen
Ja, maar is wel een paar jaar later hequote:
Ja hehe, Harry is al lang afgelopenquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, maar is wel een paar jaar later he
heb rustig gewacht tot hij gequote was hoorquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de quotes nog.
Inderdaad, heb ook liever kanker dan een verkoudheid.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Prima kapsel maar iedereen loopt er mee. Heb nog liever dreads.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Inderdaad, heb ook liever kanker dan een verkoudheid.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Prima kapsel maar iedereen loopt er mee. Heb nog liever dreads.
zo moeilijk doen over smaak. Daar herken je de debieltjes altijd gelijk aanquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Inderdaad, heb ook liever kanker dan een verkoudheid.
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat gaan jullie vanavond doen jongens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |