Mooi tochquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik wil ook wel eens naar Australië, maar dan google ik op plaatjes en zie ik alleen die smerige spinnen en heb ik zoiets van never mind.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zeg toch ook nergens dat dat niet zo is
OK, overtuigd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en teveel dieren die kunnen dodenquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:56 schreef LudoSanders het volgende:
Australië trekt mij overigens niet zo, vast prachtig land, maar naar mijn idee verschillen onze culturen niet zoveel.
Australie is vrij duur al staat het wel op m'n lijstje van te bezoeken landen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:56 schreef LudoSanders het volgende:
Australië trekt mij overigens niet zo, vast prachtig land, maar naar mijn idee verschillen onze culturen niet zoveel.
Jankwijf.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en teveel dieren die kunnen doden
Dat vind ik nou net wel leuk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Beter met een mes en je eigen handen in donker Afrika zitten.quote:
Als je op Easymode wil, moet je maar naar Spanje.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Ja beesten vind ik allemaal mooi en leuk maar spinnen moet ik gewoon echt nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi toch
Lijkt me geweldig om al die beesten te zien en proberen niet dood te gaan
Hehe.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:59 schreef Fascination het volgende:
Als vrouw solo reizen naar India en proberen niet te worden verkacht. Leuke "uitdaging".
Lijkt me ook wel leuk ja.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Beter met een mes en je eigen handen in donker Afrika zitten.
Ik had eens ruzie met een Australische toen ik zei dat er daar ongeveer zoveel mensen wonen als in Nederland.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:00 schreef Aiciu het volgende:
Legt eraan waar in Australië. Ik heb familie die in een of ander gat wonen en daar zie je zo een kangeroe in je tuin lopen :p
Smaken best goed als je ze in de frietpan doet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja beesten vind ik allemaal mooi en leuk maar spinnen moet ik gewoon echt nietranzige onvoorspelbare schaduwen met veel te veel poten.
kzal jou eens in de frietpan doenquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Smaken best goed als je ze in de frietpan doet.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kzal jou eens in de frietpan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |