abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136131596
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:50 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

Waarom niet 'als man zijnde'? :*
nvm
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:53:11 #27
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_136131620
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:51 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Heus wel
Ok man.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:56:21 #28
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136131697
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:44 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja ik wil ook wel eens naar Australië, maar dan google ik op plaatjes en zie ik alleen die smerige spinnen en heb ik zoiets van never mind.
Mooi toch _O_

Lijkt me geweldig om al die beesten te zien en proberen niet dood te gaan :D
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_136131703
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:47 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Zeevissen in Thailand.
Grotduiken. 30cm diep. :P
pi_136131706
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:49 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Zeg toch ook nergens dat dat niet zo is
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:51 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Heus wel
OK, overtuigd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136131716
Australië trekt mij overigens niet zo, vast prachtig land, maar naar mijn idee verschillen onze culturen niet zoveel.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_136131731
Beter gewoon Nieuw Zeeland.
pi_136131733
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:56 schreef LudoSanders het volgende:
Australië trekt mij overigens niet zo, vast prachtig land, maar naar mijn idee verschillen onze culturen niet zoveel.
en teveel dieren die kunnen doden
pi_136131745
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:56 schreef LudoSanders het volgende:
Australië trekt mij overigens niet zo, vast prachtig land, maar naar mijn idee verschillen onze culturen niet zoveel.
Australie is vrij duur al staat het wel op m'n lijstje van te bezoeken landen.
Ik ga 'r wel 'ns kijken als ik er met een schip in de buurt ben en dan daar verlof doorbrengen. Zo doe ik dat meestal met verre bestemmingen. Scheelt me de reiskosten.
pi_136131753
quote:
9s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:57 schreef Salatrel het volgende:

[..]

en teveel dieren die kunnen doden
Jankwijf. :')
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:58:33 #36
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_136131774
quote:
9s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:57 schreef Salatrel het volgende:

[..]

en teveel dieren die kunnen doden
Dat vind ik nou net wel leuk.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:59:06 #37
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_136131787
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:57 schreef BozeHaas het volgende:
Beter gewoon Nieuw Zeeland.
Beter met een mes en je eigen handen in donker Afrika zitten.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:59:09 #38
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136131788
quote:
9s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:57 schreef Salatrel het volgende:

[..]

en teveel dieren die kunnen doden
Als je op Easymode wil, moet je maar naar Spanje.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_136131799
quote:
17s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:56 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Mooi toch _O_

Lijkt me geweldig om al die beesten te zien en proberen niet dood te gaan :D
Ja beesten vind ik allemaal mooi en leuk maar spinnen moet ik gewoon echt niet :r ranzige onvoorspelbare schaduwen met veel te veel poten.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136131803
Als vrouw solo reizen naar India en proberen niet te worden verkacht. Leuke "uitdaging". :)
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_136131814
Legt eraan waar in Australië. Ik heb familie die in een of ander gat wonen en daar zie je zo een kangeroe in je tuin lopen :p
N A P O L I
C A M P A N I A
  donderdag 30 januari 2014 @ 13:01:04 #42
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_136131845
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:59 schreef Fascination het volgende:
Als vrouw solo reizen naar India en proberen niet te worden verkacht. Leuke "uitdaging". :)
Hehe. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_136131861
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:59 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Beter met een mes en je eigen handen in donker Afrika zitten.
Lijkt me ook wel leuk ja.
  donderdag 30 januari 2014 @ 13:01:55 #44
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_136131878
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:00 schreef Aiciu het volgende:
Legt eraan waar in Australië. Ik heb familie die in een of ander gat wonen en daar zie je zo een kangeroe in je tuin lopen :p
Ik had eens ruzie met een Australische toen ik zei dat er daar ongeveer zoveel mensen wonen als in Nederland.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 30 januari 2014 @ 13:02:18 #45
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_136131888
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:01 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

Lijkt me ook wel leuk ja.
Mij ook.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 30 januari 2014 @ 13:02:47 #46
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_136131906
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:59 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja beesten vind ik allemaal mooi en leuk maar spinnen moet ik gewoon echt niet :r ranzige onvoorspelbare schaduwen met veel te veel poten.
Smaken best goed als je ze in de frietpan doet.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_136131963
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:02 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Smaken best goed als je ze in de frietpan doet.
kzal jou eens in de frietpan doen :(
  donderdag 30 januari 2014 @ 13:06:22 #48
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_136132022
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:04 schreef Salatrel het volgende:

[..]

kzal jou eens in de frietpan doen :(
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 30 januari 2014 @ 13:07:38 #50
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_136132066
quote:
Hehe. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')