Ja ik wil ook wel eens naar Australië, maar dan google ik op plaatjes en zie ik alleen die smerige spinnen en heb ik zoiets van never mind.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Australië staat superhoog aangeschreven op t gebied van mijn studie.
Kk veel zon
Kk veel dodelijke kutbeesten
Kk lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |