quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een vriendin van me deelde vanmorgen datzelfde verhaaltje op facebookJa meisje van de middelbare school ook, is volgens mij net terug van haar eerste 'reis'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begrijp me niet verkeerd, hartstikke mooi om dingen van de wereld te zien enzo maar zeg dat dan gewoon.Dat is wat jij hun vaders dus vertelt?quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Echt he.En het meest hilarische vind ik dan nog de vaders die dat niet willen geloven.
Ach niks mis met je een beetje misdragen aan de andere kant van de wereld, maar ook dit: zeg dat dan gewoon eerlijk in plaats van er een of ander spiritueel verhaal aan te hangen."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Dat ding met haar boven haar tietenquote:
Ik ga die vaders natuurlijk uit de weg. Maar inderdaad, als je eens wat wil neuken op een plaats waar niemand je kent kun je dat ook makkelijk toegeven.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat is wat jij hun vaders dus vertelt?
Ach niks mis met je een beetje misdragen aan de andere kant van de wereld, maar ook dit: zeg dat dan gewoon eerlijk in plaats van er een of ander spiritueel verhaal aan te hangen.
dat is ook wel fout jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat ding met haar boven haar tieten
En het meisje in de spiegel dat de foto maakt
Oh dat, nu je het zegt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat ding met haar boven haar tieten
En het meisje in de spiegel dat de foto maakt
Kinkt toch minstens net zo goed.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ga die vaders natuurlijk uit de weg. Maar inderdaad, als je eens wat wil neuken op een plaats waar niemand je kent kun je dat ook makkelijk toegeven.
Nee absoluut niet gewoon even testen hoe het setje staat voor je aan de shoot begint tochquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh dat, nu je het zegt.
Gaat ook totaal niet om aandacht, verder.
Nou ja, je vergeet denk ik dat het hip is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kinkt toch minstens net zo goed.
'Waarom ga je naar Australië?'
'Mooi weer, wil even weg hier en wat van de wereld zien en gaandeweg nog wat surftypes neuken'
'Wow supervet!!@!@@$1 wil ik ook!'
Klinkt als een realistisch gesprek.
"Pap, ik ga een half jaar naar Australië om me om de dag door een andere gladde Aussieboy vol te laten blaffen."quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat is wat jij hun vaders dus vertelt?
Ach niks mis met je een beetje misdragen aan de andere kant van de wereld, maar ook dit: zeg dat dan gewoon eerlijk in plaats van er een of ander spiritueel verhaal aan te hangen.
Wow zou ik ook wel willen jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Stage lopen in Australië![]()
ik wil het
verklaart wel waarom een vriend van me daar als surfleraar gewerkt heeftquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kinkt toch minstens net zo goed.
'Waarom ga je naar Australië?'
'Mooi weer, wil even weg hier en wat van de wereld zien en gaandeweg nog wat surftypes neuken'
'Wow supervet!!@!@@$1 wil ik ook!'
Klinkt als een realistisch gesprek.
"Want over een paar jaar 'moet' ik aan kinderen beginnen."quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee absoluut niet gewoon even testen hoe het setje staat voor je aan de shoot begint toch
Hehe. Ja echt ook.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow zou ik ook wel willen jaMooi weer, mooie omgeving... zou hard werken.
Ja nouja kan ook iedere andere willekeurige bestemming zijn wat mij betreft. Australië is volgens mij altijd al hip geweest trouwens, zal wel komen omdat engelstalig en koala'squote:Op donderdag 30 januari 2014 12:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, je vergeet denk ik dat het hip is.
Nee, gaat om makkelijke seks. Koala's zijn juist jaloers.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja nouja kan ook iedere andere willekeurige bestemming zijn wat mij betreft. Australië is volgens mij altijd al hip geweest trouwens, zal wel komen omdat engelstalig en koala's
Op seksueel gebied jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:41 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga sowieso mijzelf ontdekken. Dat is het hele streven.
Australië staat superhoog aangeschreven op t gebied van mijn studie.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:41 schreef Robophatt het volgende:
Wow zou ik ook wel willen ja Mooi weer, mooie omgeving... zou hard werken.
Volgens mij is seks overal gemakkelijk, zeker in gebieden waar mensen naar op reis gaan en al helemaal met mooi weer. Iedereen wordt geil van mooi weer.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, gaat om makkelijke seks. Koala's zijn juist jaloers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |