Wij respecteren jouw pet zolang je youssef en kamal niet beledigt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:52 schreef richolio het volgende:
Wtf gastenMet jullie zwemmel zommel zemmer
Kut youssef en kameel
1/10quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:53 schreef richolio het volgende:
Je moeder is zowel enkelvoud als om mijn lul
Heb nog 0 matchesquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak. Later komen ze als zwavelzuur uit de lucht vallenMoeten ze jou wel terug liken hè
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:53 schreef richolio het volgende:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:53 schreef richolio het volgende:
quote:
Beledigd*quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:53 schreef Morquain het volgende:
[..]
Wij respecteren jouw pet zolang je youssef en kamal niet beledigt.
Weer zo'n knulletje die zich voordoet alsof hij een testeron overschot heeft maar stieken oestrogeen blaast.quote:
Ah 3 maar joh.. Gewoon heel de nacht door schuivenquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:54 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heb nog 0 matchesMaar heb ook maar iets van 3 chicks geliked tot nu toe
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:55 schreef Morquain het volgende:
[..]
Weer zo'n knulletje die zich voordoet of hij een testeron overschot heeft maar stieken oestrogeen blaast.
Waar gaat dat nou weer over?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:55 schreef Morquain het volgende:
[..]
Weer zo'n knulletje die zich voordoet alsof hij een testeron overschot heeft maar stieken oestrogeen blaast.
een of andere zigeuner die af en toe een nieuwe kloon maakt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:56 schreef Morquain het volgende:
[..]
Wie is Ricardo nou? Een of andere patser gok ik.
niveautje weer hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:56 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Jouw moeder is 1/10? Niet zo raar dat je dan zelf ook "kkr lelijk" bent.
Dat soort lui houd je altijd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
een of andere zigeuner die af en toe een nieuwe kloon maakt.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:57 schreef Tropanzia het volgende:
En durven jullie dat wel te knippen?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:58 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
nee maar laatst wel nog wat afgeknipt bij je zusje
Ik roll altijd jonko's van schaamhaar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:58 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
ja togquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:59 schreef Morquain het volgende:
[..]
Ik roll altijd jonko's van schaamhaar.
Ik ook en die jonko's verkoop ik aan minderjarigen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:59 schreef Morquain het volgende:
[..]
Ik roll altijd jonko's van schaamhaar.
Zo ver ben ik nog ook wel hè. Snap alleen waar je het vandaan haalt en waarom ik doe alsof ik een testosteron overschot heb.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:58 schreef Morquain het volgende:
[..]
Over jou he, ik heb jouw fotootje wel gezien.
Geen idee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:59 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ho+e heb je dat precies ervaren?
Je bent jezelf duidelijk aan het compenseren met je schreeuwerige, patserige gedrag. Klassieke overcompensatie.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog ook wel hè. Snap alleen waar je het vandaan haalt en waarom ik doe alsof ik een testosteron overschot heb.
Mijn zusje mag nog helemaal geen schaamhaar van papa.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:58 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Hey, superquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:00 schreef Morquain het volgende:
[..]
Je bent jezelf duidelijk aan het compenseren met je schreeuwerige, patserige gedrag. Klassieke overcompensatie.
Dat regel ik dus voor je vaderquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:00 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Mijn zusje mag nog helemaal geen schaamhaar van papa.
Daar moet je 2 handjes voor zijn zegt ie.
Ben je boos nu?quote:
Waarom fittie?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:00 schreef Morquain het volgende:
[..]
Je bent jezelf duidelijk aan het compenseren met je schreeuwerige, patserige gedrag. Klassieke overcompensatie.
Ik geef altijd graag therapeutisch advies, voel jezelf vrij om een gesprekje aan te gaan. Gewoon vrijblijvend, lekker babbelen.quote:
Hartstikke gezellig Dorothea. Volgende week weer?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:02 schreef Morquain het volgende:
[..]
Ik geef altijd graag therapeutisch advies, voel jezelf vrij om een gesprekje aan te gaan. Gewoon vrijblijvend, lekker babbelen.
Je schiet een clip met een gehuurde wagen, het ziet er luxe uit maar morgen moet je net als ik de huur betalen.quote:
fresku toch?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:05 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Je schiet een clip met een gehuurde wagen, het ziet er luxe uit maar morgen moet je net als ik de huur betalen.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:07 schreef deadprez het volgende:
Weet wel even niet meer uit welk nummer het komt
quote:
quote:
Oh ja, thxquote:
koquote:
swsquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:08 schreef Tropanzia het volgende:
Mag Spongeboss zo ook met jullie praten? Hij ligt hier maast mij in bed en durft het zelf eigenlijk niet zo goed te vragen.
zakt hij er niet door?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:08 schreef Tropanzia het volgende:
Mag Spongeboss zo ook met jullie praten? Hij ligt hier maast mij in bed en durft het zelf eigenlijk niet zo goed te vragen.
Is goed, zelfde tijd. Lekker op de fatboy genieten van chocomel en thee.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:03 schreef richolio het volgende:
[..]
Hartstikke gezellig Dorothea. Volgende week weer?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:10 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Nee, zelfs als hij boven op mij gaat liggen niet.
Maar.
Slapen mob leeg doei doei
KLB / [Centraal] Kleine Klachten Topic #12quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:11 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Januari en februari zijn echt van die uitzichtloze kutmaanden.
Klacht: januari en februari.
Anti-klacht: januari bijna afgelopen
Zit toch elke dag binnen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:11 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
quote:Dit keer geen twijfel deze liefde houdt me klein
Ik wil niet meer bij je zijn spring nog liever voor de trein.
quote:ze is een lieve meid en ik wil er voor haar zijn
als deze bij me weg gaat spring ik voor de trein
bestaat ditquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
KLB / [Centraal] Kleine Klachten Topic #12
Klagen over de maanden alsof je het eeuwige leven in pacht hebt...quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:11 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
waarom bijstand komt tog binnenquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:11 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
nee lijkt maar zoquote:
Wist roadtrip dit maarquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
nehquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hihiquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:10 schreef Morquain het volgende:
[..]
Is goed, zelfde tijd. Lekker op de fatboy genieten van chocomel en thee.
Ps. ik heet Fransien.
Twijfel vind ik qua lyrics echt uitzonderlijk goedquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:12 schreef Ambicioso het volgende:
[..]![]()
Twijfel kennen jullie ook wel:
[..]
quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:17 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Twee verschillende reacties geven op dezelfde post
quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Twijfel vind ik qua lyrics echt uitzonderlijk goedIk vind de Nederlandse hip hop scene best matig, maar hij maakt veel goed.
Volgens mij heeft Kos fittie met hem gehad.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:18 schreef Ambicioso het volgende:
Kennen jullie Fotosynthese trouwens, hij is ook lyricaal heel goed (hij is nu 18 ofzo maar toen hij begon 14/15). Hij was met 15 bij 101 bars en kilde die shit.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Kos fittie met hem gehad.
Daan ofzo?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Kos fittie met hem gehad.
Nee later, al een hele tijd na het einde van LVO. Weet het verder ook niet zeker, heb dat ooit ergens gelezen.quote:
Ik vind ares ook veel minder dan foto manquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:23 schreef Morquain het volgende:
Ik vind Ares irritant overkomen door zijn uiterlijk.
maar je kent zijn shit wel?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee later, al een hele tijd na het einde van LVO. Weet het verder ook niet zeker, heb dat ooit ergens gelezen.
ohja, daarom was het inderdaad. hij ript zijn shit onbeschaamd van kosmetdesnort, zijn hele stijl is gejatquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:21 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Check deze sessie. Hij was 15 toen he.
Die sessie is hardquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:23 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik vind ares ook veel minder dan foto man
Oh ja dat weet ik nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
ohja, daarom was het inderdaad. hij ript zijn shit onbeschaamd van kosmetdesnort, zijn hele stijl is gejat
Ik heb wel eens een nummer van hem gehoord inderdaad.quote:
aightquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een nummer van hem gehoord inderdaad.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:26 schreef deadprez het volgende:
haha hij noemt benzie ook gewoon in die 101barzsukkeltje
Check deze even van, buiten dat hij veel gejat heeftquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:25 schreef Ambicioso het volgende:
Deze vond ik echt kei hard. Hij is kort maar ja.
Over politiek
Is hij Realistic?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
ohja, daarom was het inderdaad. hij ript zijn shit onbeschaamd van kosmetdesnort, zijn hele stijl is gejat
ik zeg toch dat dit ver na lvo is, dit is uit de kgv tijdquote:
hommoquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:57 schreef chroestjov het volgende:
Ik begrijp die obsessie met borsten nooit.
Misschien ben je van de verkeerde kant.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:57 schreef chroestjov het volgende:
Ik begrijp die obsessie met borsten nooit.
NSB'er?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien ben je van de verkeerde kant.
jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:59 schreef deadprez het volgende:
godverdomme wat een aids is het toch
bietje pep en dan is het goed te doenquote:
quote:
Misschien ben ik niet onzeker genoeg over mijn voorkeuren om aan de ganse wereld te moeten verkondigen dat borsten het einde van de wereld zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien ben je van de verkeerde kant.
Ik vind het allemaal mooi mang. Maar de rest werd niet gepost. Doe er wat aan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:00 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Misschien ben ik niet onzeker genoeg over mijn voorkeuren om aan de ganse wereld te pretenderen dat borsten het einde van de wereld zijn.
Ass, benen en gezicht komen wat mij betreft allemaal voor borsten, borsten moeten aanwezig zijn, het liefst niet te klein, niet te groot of rare vormen hebben en dan is het wel best.
dit iddquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:01 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal mooi mang. Maar de rest werd niet gepost. Doe er wat aan.
quote:
wat?quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben te laat..MUZ is on tha move
quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:01 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal mooi mang. Maar de rest werd niet gepost. Doe er wat aan.
aightquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:06 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ik schijtziek word van muziekgedoe.. Open een forum..quote:
Je hoeft hier niet te posten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ik schijtziek word van muziekgedoe.. Open een forum..
quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ik schijtziek word van muziekgedoe.. Open een forum..
Sinds geen leven hahahaquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:08 schreef deadprez het volgende:
Sinds wanneer ben je redactielid trouwens?
Is sws alleen maar omdat we muziek posten die zij kut vindt, anders was het geen probleem geweest.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:08 schreef Ambicioso het volgende:
[..]Dit is een slowchat. Daar mag ook over muziek worden gepraat.
Ja.quote:
Ook dit ja.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is sws alleen maar omdat we muziek posten die zij kut vindt, anders was het geen probleem geweest.
GEPRAAT?quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:08 schreef Ambicioso het volgende:
[..]Dit is een slowchat. Daar mag ook over muziek worden gepraat.
Pleit dan gewoon voor een MUZquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is sws alleen maar omdat we muziek posten die zij kut vindt, anders was het geen probleem geweest.
LOLquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:10 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ja ben je doof of zo, mongooltje
Waarom zouden we hier geen muziek mogen posten?quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pleit dan gewoon voor een MUZ
Omdat het weer de tijd van de maand isquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom zouden we hier geen muziek mogen posten?
Waar héb je het allemaal over?quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Makkelijk gedacht.. Jullie bagger zat eerder nog in een nachtbagger.. Zonder de ene Video na de andere...
Toen postten we ook al video's. Wat voor de een bagger is, is voor de ander qualiteit.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Makkelijk gedacht.. Jullie bagger zat eerder nog in een nachtbagger.. Zonder de ene Video na de andere...
Shit, de enige video's die ik hier verder gepost heb vandaag waren filmpjes van gekke Russen die op dingen gingen klimmen en shit. Of mag dat ook niet van je, Whiskers?quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:13 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Toen postten we ook al video's. Wat voor de een bagger is, is voor de ander qualiteit.
Jammer niet zo.. Je post al weken muziekvideo's.. Geen probleem verder op zich.. Maar alleen die zooi zonder tekst te posten??quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Shit, de enige video's die ik hier verder gepost heb waren filmpjes van gekke Russen die op dingen gingen klimmen en shit. Of mag dat ook niet van je, Whiskers?
Het is tien voor half twee, stel je niet zo aanquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jammer niet zo.. Je post al weken muziekvideo's.. Geen probleem verder op zich.. Maar alleen die zooi zonder tekst te posten??
Oke!!quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen probleem verder op zich..
Wat, is praten te lastig?quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is tien voor half twee, stel je niet zo aan
Ja.quote:
Misschien kun je naar Brussel? Menneke pis is gestolen en ze hebben iemand nodig om te zeiken.quote:
Ga janken dan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jammer niet zo.. Je post al weken muziekvideo's.. Geen probleem verder op zich.. Maar alleen die zooi zonder tekst te posten??
Dit is een SC ja! PRATEN (typen) is hier de normquote:
Waar staat dat?quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit is een SC ja! PRATEN (typen) is hier de norm
Maar wat kom jij hier eigenlijk doen, buiten een beetje zeiken dat het allemaal kut is hier?quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Houdoe.quote:
Roken ffquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar wat kom jij hier eigenlijk doen, buiten een beetje zeiken dat het allemaal kut is hier?
Want?quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:28 schreef deadprez het volgende:
Ik verwacht van jou trouwens wel betere berichten dan het gemiddelde op de FP hè.
De kwaliteit laat vaak te wensen over.quote:
Tjsa, heb ook niet op de FP gestemd... (mag ik dat zeggen?)quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
De kwaliteit laat vaak te wensen over.
DUS?quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
De kwaliteit laat vaak te wensen over.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tjsa, heb ook niet op de FP gestemd... (mag ik dat zeggen?)
quote:
Helder...Uitstekend betoog enzo... LOLquote:
Neuh.. Laten we roken dan maar....quote:
rook je ook wel eens plofkes¿quote:
Owh ja, de jonkoquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:45 schreef deadprez het volgende:
gewoon sealtjes zoeken op straat alles eruit schrapen en in jonko gooien jatoch
quote:Op donderdag 30 januari 2014 02:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Op lowlands gezien, klonk voor geen meter meer, maar boeie, nostalgie.
vieze hippiequote:Op donderdag 30 januari 2014 02:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dit is wel echt kk triest, the end vernaaien voor dit
Vergane glorie overalquote:Op donderdag 30 januari 2014 02:18 schreef deadprez het volgende:
[..]zelfde had ik met blink-182 op pukkelpop een paar jaar geleden
playstation 1 controller, rip.quote:
quote:
ook goedemorgen roboquote:Op donderdag 30 januari 2014 08:25 schreef Robophatt het volgende:
Dit is zo..... misselijkmakend gewoon
https://medium.com/better-humans/802c49b9141c
Niks tegen mensen die reizen of weet ik veel wat, zou het ook wel willen, maar dit verheven gedoe![]()
![]()
Ik had zo'n chick, duurde 3 dagenquote:Op donderdag 30 januari 2014 08:25 schreef Robophatt het volgende:
Niks tegen mensen die reizen of weet ik veel wat, zou het ook wel willen, maar dit verheven gedoe![]()
![]()
eensquote:Op donderdag 30 januari 2014 08:25 schreef Robophatt het volgende:
![]()
Daarom moet je je vrouw ook onder de duim houden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:25 schreef Robophatt het volgende:
![]()
kkquote:
Hahaha kan ik inkomenquote:Op donderdag 30 januari 2014 08:37 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik had zo'n chick, duurde 3 dagen
Hitchhiker's Guide to the Galaxy.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:20 schreef Murdera het volgende:
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes
Ik ga over een maand of wat. Wil je me aanraken?quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:25 schreef Robophatt het volgende:
![]()
Lekker packen op je back in Australië.quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:25 schreef Robophatt het volgende:
![]()
precies dezelfde route volgend als alle andere backpackersquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:06 schreef Modus het volgende:
Een half jaar op zoek naar jezelf in Australistan.
Of naar Afrika lekker goed bezig zijnquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:06 schreef Modus het volgende:
Een half jaar op zoek naar jezelf in Australistan.
Daar had ik laatst nog een goed gesprek over met de kapster.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Of naar Afrika lekker goed bezig zijn
Wat heeft ze zoal gedaan? Met de kindertjes voetballen en foto's maken?quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar had ik laatst nog een goed gesprek over met de kapster.Wat een troela.
Fasquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar had ik laatst nog een goed gesprek over met de kapster.Wat een troela.
Daar zal het wel op neerkomen, ja. Ze is sinds ze daar is geweest totaal niet meer bezig met hygiëne en zo, maar ze hangt nog steeds boven de wc-bril van een openbaar toiletquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:11 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wat heeft ze zoal gedaan? Met de kindertjes voetballen en foto's maken?
Toch een geinig volk, die kapsters.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar zal het wel op neerkomen, ja. Ze is sinds ze daar is geweest totaal niet meer bezig met hygiëne en zo, maar ze hangt nog steeds boven de wc-bril van een openbaar toileten ze vertelde over met stront besmeurde dixi's op een festival waar toch een meisje naar binnen ging. "Vet ranzig!11" Ik vroeg nog of zij misschien ook vrijwilligerswerk had gedaan in Afrika, maar daar ging ze neit echt op in.
Oh en toen ik zei dat vrijwilligerswerk doen in Afrika me niets leek, zei ze: oh je slaapt zeker alleen in 5-sterren hotels. Mja..
Dat soort mensenquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar zal het wel op neerkomen, ja. Ze is sinds ze daar is geweest totaal niet meer bezig met hygiëne en zo, maar ze hangt nog steeds boven de wc-bril van een openbaar toileten ze vertelde over met stront besmeurde dixi's op een festival waar toch een meisje naar binnen ging. "Vet ranzig!11" Ik vroeg nog of zij misschien ook vrijwilligerswerk had gedaan in Afrika, maar daar ging ze neit echt op in.
Oh en toen ik zei dat vrijwilligerswerk doen in Afrika me niets leek, zei ze: oh je slaapt zeker alleen in 5-sterren hotels. Mja..
"Er zijn dus delen in de wereld waar mensen het niet zo goed hebben als wij!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij rijdt elke dag weer een ander trajectquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
precies dezelfde route volgend als alle andere backpackers
Kan ermee door.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik dat zou willen zou dat niets te maken hebben het feit dat je op reis gaat.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ga over een maand of wat. Wil je me aanraken?
Komt het inderdaad wel op neerquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lekker packen op je back in Australië.
oh mijn god oh mijn godquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een vriendin van me deelde vanmorgen datzelfde verhaaltje op facebookquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Als ik dat zou willen zou dat niets te maken hebben het feit dat je op reis gaat.
[..]
Komt het inderdaad wel op neer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt he.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Komt het inderdaad wel op neer
quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een vriendin van me deelde vanmorgen datzelfde verhaaltje op facebookJa meisje van de middelbare school ook, is volgens mij net terug van haar eerste 'reis'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begrijp me niet verkeerd, hartstikke mooi om dingen van de wereld te zien enzo maar zeg dat dan gewoon.Dat is wat jij hun vaders dus vertelt?quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Echt he.En het meest hilarische vind ik dan nog de vaders die dat niet willen geloven.
Ach niks mis met je een beetje misdragen aan de andere kant van de wereld, maar ook dit: zeg dat dan gewoon eerlijk in plaats van er een of ander spiritueel verhaal aan te hangen."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Dat ding met haar boven haar tietenquote:
Ik ga die vaders natuurlijk uit de weg. Maar inderdaad, als je eens wat wil neuken op een plaats waar niemand je kent kun je dat ook makkelijk toegeven.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat is wat jij hun vaders dus vertelt?
Ach niks mis met je een beetje misdragen aan de andere kant van de wereld, maar ook dit: zeg dat dan gewoon eerlijk in plaats van er een of ander spiritueel verhaal aan te hangen.
dat is ook wel fout jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat ding met haar boven haar tieten
En het meisje in de spiegel dat de foto maakt
Oh dat, nu je het zegt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat ding met haar boven haar tieten
En het meisje in de spiegel dat de foto maakt
Kinkt toch minstens net zo goed.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ga die vaders natuurlijk uit de weg. Maar inderdaad, als je eens wat wil neuken op een plaats waar niemand je kent kun je dat ook makkelijk toegeven.
Nee absoluut niet gewoon even testen hoe het setje staat voor je aan de shoot begint tochquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh dat, nu je het zegt.
Gaat ook totaal niet om aandacht, verder.
Nou ja, je vergeet denk ik dat het hip is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kinkt toch minstens net zo goed.
'Waarom ga je naar Australië?'
'Mooi weer, wil even weg hier en wat van de wereld zien en gaandeweg nog wat surftypes neuken'
'Wow supervet!!@!@@$1 wil ik ook!'
Klinkt als een realistisch gesprek.
"Pap, ik ga een half jaar naar Australië om me om de dag door een andere gladde Aussieboy vol te laten blaffen."quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat is wat jij hun vaders dus vertelt?
Ach niks mis met je een beetje misdragen aan de andere kant van de wereld, maar ook dit: zeg dat dan gewoon eerlijk in plaats van er een of ander spiritueel verhaal aan te hangen.
Wow zou ik ook wel willen jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Stage lopen in Australië![]()
ik wil het
verklaart wel waarom een vriend van me daar als surfleraar gewerkt heeftquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kinkt toch minstens net zo goed.
'Waarom ga je naar Australië?'
'Mooi weer, wil even weg hier en wat van de wereld zien en gaandeweg nog wat surftypes neuken'
'Wow supervet!!@!@@$1 wil ik ook!'
Klinkt als een realistisch gesprek.
"Want over een paar jaar 'moet' ik aan kinderen beginnen."quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee absoluut niet gewoon even testen hoe het setje staat voor je aan de shoot begint toch
Hehe. Ja echt ook.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow zou ik ook wel willen jaMooi weer, mooie omgeving... zou hard werken.
Ja nouja kan ook iedere andere willekeurige bestemming zijn wat mij betreft. Australië is volgens mij altijd al hip geweest trouwens, zal wel komen omdat engelstalig en koala'squote:Op donderdag 30 januari 2014 12:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, je vergeet denk ik dat het hip is.
Nee, gaat om makkelijke seks. Koala's zijn juist jaloers.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja nouja kan ook iedere andere willekeurige bestemming zijn wat mij betreft. Australië is volgens mij altijd al hip geweest trouwens, zal wel komen omdat engelstalig en koala's
Op seksueel gebied jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:41 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga sowieso mijzelf ontdekken. Dat is het hele streven.
Australië staat superhoog aangeschreven op t gebied van mijn studie.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:41 schreef Robophatt het volgende:
Wow zou ik ook wel willen ja Mooi weer, mooie omgeving... zou hard werken.
Volgens mij is seks overal gemakkelijk, zeker in gebieden waar mensen naar op reis gaan en al helemaal met mooi weer. Iedereen wordt geil van mooi weer.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, gaat om makkelijke seks. Koala's zijn juist jaloers.
Ja ik wil ook wel eens naar Australië, maar dan google ik op plaatjes en zie ik alleen die smerige spinnen en heb ik zoiets van never mind.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Australië staat superhoog aangeschreven op t gebied van mijn studie.
Kk veel zon
Kk veel dodelijke kutbeesten
Kk lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |