abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:53:04 #1
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136122004
zwemmel is mv
zemmel is ev


inb4 geen OP, even chick zoeken

  woensdag 29 januari 2014 @ 23:53:17 #2
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136122009
fipo
pi_136122012
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:52 schreef richolio het volgende:
Wtf gasten :') Met jullie zwemmel zommel zemmer :{w Kut youssef en kameel
Wij respecteren jouw pet zolang je youssef en kamal niet beledigt.
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:53:27 #4
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_136122016
Je moeder is zowel enkelvoud als om mijn lul
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_136122026
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:53 schreef richolio het volgende:
Je moeder is zowel enkelvoud als om mijn lul
1/10
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136122038
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:51 schreef richolio het volgende:

[..]

Geduld is een schone zaak. Later komen ze als zwavelzuur uit de lucht vallen :9~ Moeten ze jou wel terug liken hè
Heb nog 0 matches :') Maar heb ook maar iets van 3 chicks geliked tot nu toe :')
pi_136122050
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:53 schreef richolio het volgende:
Je moeder is zowel enkelvoud als om mijn lul
:')
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:54:42 #8
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136122056
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:53 schreef richolio het volgende:
Je moeder is zowel enkelvoud als om mijn lul
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:53 schreef deadprez het volgende:

[..]

1/10
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:54:43 #9
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_136122058
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:53 schreef Morquain het volgende:

[..]

Wij respecteren jouw pet zolang je youssef en kamal niet beledigt.
Beledigd*

Sorry Youssef en kamal.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:55:15 #10
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_136122079
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:53 schreef deadprez het volgende:

[..]

1/10
O+
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:55:19 #11
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136122083
Op aangepast voordat Yvonne sluit
pi_136122089
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:53 schreef deadprez het volgende:

[..]

1/10
Weer zo'n knulletje die zich voordoet alsof hij een testeron overschot heeft maar stieken oestrogeen blaast.
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:55:42 #13
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_136122101
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:54 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

Heb nog 0 matches :') Maar heb ook maar iets van 3 chicks geliked tot nu toe :')
Ah 3 maar joh.. Gewoon heel de nacht door schuiven *O*
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:56:00 #14
395200 deadprez
One more rail
pi_136122114
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:55 schreef Morquain het volgende:

[..]

Weer zo'n knulletje die zich voordoet of hij een testeron overschot heeft maar stieken oestrogeen blaast.
_O-
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136122136
quote:
10s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:56 schreef deadprez het volgende:

[..]

_O-
Wie is Ricardo nou? Een of andere patser gok ik.
pi_136122141
quote:
8s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:54 schreef richolio het volgende:

[..]

Beledigd*
:').
pi_136122150
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:53 schreef deadprez het volgende:

[..]

1/10
Jouw moeder is 1/10? Niet zo raar dat je dan zelf ook "kkr lelijk" bent.
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:57:14 #18
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_136122170
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:55 schreef Morquain het volgende:

[..]

Weer zo'n knulletje die zich voordoet alsof hij een testeron overschot heeft maar stieken oestrogeen blaast.
Waar gaat dat nou weer over? :')
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:57:24 #19
395200 deadprez
One more rail
pi_136122175
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:56 schreef Morquain het volgende:

[..]

Wie is Ricardo nou? Een of andere patser gok ik.
een of andere zigeuner die af en toe een nieuwe kloon maakt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136122182
Hebben jullie ook al schaamhaar?
Digo
pi_136122195
20po
N A P O L I
C A M P A N I A
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:57:48 #22
395200 deadprez
One more rail
pi_136122197
quote:
6s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:56 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:

[..]

Jouw moeder is 1/10? Niet zo raar dat je dan zelf ook "kkr lelijk" bent.
niveautje weer hoor
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136122201
En durven jullie dat wel te knippen?
Digo
pi_136122208
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:57 schreef richolio het volgende:

[..]

Waar gaat dat nou weer over? :')
Over jou he, ik heb jouw fotootje wel gezien.
pi_136122213
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:57 schreef Tropanzia het volgende:
Hebben jullie ook al schaamhaar?
Ben er mee geboren.
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:58:18 #26
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_136122217
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:56 schreef Modus het volgende:

[..]

:').
Oh, ja, ik zat verkeerd :@
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_136122218
quote:
7s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:57 schreef deadprez het volgende:

[..]

niveautje weer hoor
Ik gebruik jouw eigen beschrijving hoor.
pi_136122221
quote:
10s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:57 schreef deadprez het volgende:

[..]

een of andere zigeuner die af en toe een nieuwe kloon maakt.
Dat soort lui houd je altijd.
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:58:35 #29
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136122228
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:57 schreef Tropanzia het volgende:
Hebben jullie ook al schaamhaar?
nee maar laatst wel nog wat afgeknipt bij je zusje
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:58:57 #30
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136122243
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:57 schreef Tropanzia het volgende:
En durven jullie dat wel te knippen?
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:58 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

nee maar laatst wel nog wat afgeknipt bij je zusje
pi_136122245
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:58 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

nee maar laatst wel nog wat afgeknipt bij je zusje
Ik roll altijd jonko's van schaamhaar.
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:59:13 #32
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136122255
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:59 schreef Morquain het volgende:

[..]

Ik roll altijd jonko's van schaamhaar.
ja tog
pi_136122262
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:58 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

Ben er mee geboren.
Ho+e heb je dat precies ervaren?
Digo
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:59:36 #34
395200 deadprez
One more rail
pi_136122273
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:59 schreef Morquain het volgende:

[..]

Ik roll altijd jonko's van schaamhaar.
Ik ook en die jonko's verkoop ik aan minderjarigen.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:59:39 #35
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_136122276
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:58 schreef Morquain het volgende:

[..]

Over jou he, ik heb jouw fotootje wel gezien.
Zo ver ben ik nog ook wel hè. Snap alleen waar je het vandaan haalt en waarom ik doe alsof ik een testosteron overschot heb.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_136122296
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:59 schreef Tropanzia het volgende:

[..]

Ho+e heb je dat precies ervaren?
Geen idee.
pi_136122319
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:59 schreef richolio het volgende:

[..]

Zo ver ben ik nog ook wel hè. Snap alleen waar je het vandaan haalt en waarom ik doe alsof ik een testosteron overschot heb.
Je bent jezelf duidelijk aan het compenseren met je schreeuwerige, patserige gedrag. Klassieke overcompensatie.
pi_136122327
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:58 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

nee maar laatst wel nog wat afgeknipt bij je zusje
Mijn zusje mag nog helemaal geen schaamhaar van papa. :6
Daar moet je 2 handjes voor zijn zegt ie.
Digo
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:01:08 #39
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_136122334
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:00 schreef Morquain het volgende:

[..]

Je bent jezelf duidelijk aan het compenseren met je schreeuwerige, patserige gedrag. Klassieke overcompensatie.
Hey, super ^O^ :')
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_136122339
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:00 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

Geen idee.
Complex.
Digo
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:01:24 #41
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136122346
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:00 schreef Tropanzia het volgende:

[..]

Mijn zusje mag nog helemaal geen schaamhaar van papa. :6
Daar moet je 2 handjes voor zijn zegt ie.
Dat regel ik dus voor je vader
pi_136122350
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:01 schreef richolio het volgende:

[..]

Hey, super ^O^ :')
Ben je boos nu?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136122361
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:00 schreef Morquain het volgende:

[..]

Je bent jezelf duidelijk aan het compenseren met je schreeuwerige, patserige gedrag. Klassieke overcompensatie.
Waarom fittie?
Digo
pi_136122362
Schaamhaar. :r
pi_136122368
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:01 schreef richolio het volgende:

[..]

Hey, super ^O^ :')
Ik geef altijd graag therapeutisch advies, voel jezelf vrij om een gesprekje aan te gaan. Gewoon vrijblijvend, lekker babbelen.
pi_136122373
Ik ga slapen mob leeg doei doei
Digo
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:02:46 #47
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_136122388
quote:
7s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:01 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ben je boos nu?
Ja, verschrikkelijk. Ik klap bijna uit elkaar van woede.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:03:32 #48
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_136122415
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:02 schreef Morquain het volgende:

[..]

Ik geef altijd graag therapeutisch advies, voel jezelf vrij om een gesprekje aan te gaan. Gewoon vrijblijvend, lekker babbelen.
Hartstikke gezellig Dorothea. Volgende week weer?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:03:35 #49
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136122416
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:02 schreef Tropanzia het volgende:
Ik ga slapen mob leeg doei doei
Niemand geeft een neuk
pi_136122432
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:56 schreef Modus het volgende:

[..]

:').
full stops and exclamation marks
pi_136122433
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136122462
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:03 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Niemand geeft een neuk
Welles
Digo
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:05:54 #54
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136122484
quote:
Je schiet een clip met een gehuurde wagen, het ziet er luxe uit maar morgen moet je net als ik de huur betalen.
pi_136122490
Want ik ben populair.
Digo
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:06:08 #56
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136122496
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:05 schreef Tropanzia het volgende:
Want ik ben populair.
ok mang
pi_136122500
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:05 schreef Tropanzia het volgende:
Want ik ben populair.
ok
pi_136122508
En als ik ga slapen geeft iedereen een neuk.
Digo
pi_136122521
Zelfs beatrix.
Digo
pi_136122528
quote:
9s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:05 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Je schiet een clip met een gehuurde wagen, het ziet er luxe uit maar morgen moet je net als ik de huur betalen.
fresku toch?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136122531
Slapen mob leeg doei doei
Digo
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:07:11 #62
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136122541
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:06 schreef deadprez het volgende:

[..]

fresku toch?
ja man
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:07:25 #64
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136122557
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:07 schreef Tropanzia het volgende:
Slapen mob leeg doei doei
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:03 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Niemand geeft een neuk
pi_136122571
Weet wel even niet meer uit welk nummer het komt
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:07:47 #66
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136122577
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:06 schreef deadprez het volgende:

[..]

fresku toch?
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:07:57 #67
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136122583
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:07 schreef deadprez het volgende:
Weet wel even niet meer uit welk nummer het komt
quote:
pi_136122587
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136122601
quote:
Oh ja, thx :D
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136122605
ok
pi_136122616
Mag Spongeboss zo ook met jullie praten? Hij ligt hier maast mij in bed en durft het zelf eigenlijk niet zo goed te vragen.
Digo
pi_136122621
quote:
ko
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136122627
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:03 schreef krioro het volgende:

[..]

pi_136122635
quote:
11s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:08 schreef Tropanzia het volgende:
Mag Spongeboss zo ook met jullie praten? Hij ligt hier maast mij in bed en durft het zelf eigenlijk niet zo goed te vragen.
sws
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:09:32 #75
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_136122642
quote:
7s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:08 schreef deadprez het volgende:

[..]

ko
1/10
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:09:49 #76
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136122651
quote:
11s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:08 schreef Tropanzia het volgende:
Mag Spongeboss zo ook met jullie praten? Hij ligt hier maast mij in bed en durft het zelf eigenlijk niet zo goed te vragen.
zakt hij er niet door?
pi_136122662
quote:
6s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:03 schreef richolio het volgende:

[..]

Hartstikke gezellig Dorothea. Volgende week weer?
Is goed, zelfde tijd. Lekker op de fatboy genieten van chocomel en thee.

Ps. ik heet Fransien.
pi_136122672
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:09 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

zakt hij er niet door?
Nee, zelfs als hij boven op mij gaat liggen niet.

Maar.
Slapen mob leeg doei doei
Digo
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:11:02 #79
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136122686
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:10 schreef Tropanzia het volgende:

[..]

Nee, zelfs als hij boven op mij gaat liggen niet.

Maar.
Slapen mob leeg doei doei
:')
pi_136122705
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:11 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

:')
>:O
Digo
pi_136122715
Januari en februari zijn echt van die uitzichtloze kutmaanden.

Klacht: januari en februari.
Anti-klacht: januari bijna afgelopen
pi_136122730
quote:
13s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:11 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Januari en februari zijn echt van die uitzichtloze kutmaanden.

Klacht: januari en februari.
Anti-klacht: januari bijna afgelopen
KLB / [Centraal] Kleine Klachten Topic #12
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136122731
quote:
13s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:11 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Januari en februari zijn echt van die uitzichtloze kutmaanden.

Klacht: januari en februari.
Anti-klacht: januari bijna afgelopen
Zit toch elke dag binnen.
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:12:58 #85
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136122745

quote:
Dit keer geen twijfel deze liefde houdt me klein
Ik wil niet meer bij je zijn spring nog liever voor de trein.
_O_

Twijfel kennen jullie ook wel:

quote:
ze is een lieve meid en ik wil er voor haar zijn
als deze bij me weg gaat spring ik voor de trein
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:13:14 #86
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136122759
quote:
13s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:11 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Januari en februari zijn echt van die uitzichtloze kutmaanden.

Klacht: januari en februari.
Anti-klacht: januari bijna afgelopen
Klagen over de maanden alsof je het eeuwige leven in pacht hebt... :N
Nein nein nein, u moet dankbaar zijn voor elke maand die gegeven is.
Digo
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:13:28 #88
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136122760
quote:
13s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:11 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Januari en februari zijn echt van die uitzichtloze kutmaanden.

Klacht: januari en februari.
Anti-klacht: januari bijna afgelopen
waarom bijstand komt tog binnen
pi_136122762
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:13 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

bestaat dit :D
nee lijkt maar zo
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136122766
quote:
Wist roadtrip dit maar :')
pi_136122780
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:13 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

Wist roadtrip dit maar :')
:D _O_
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:14:01 #93
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136122783
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:13 schreef deadprez het volgende:

[..]

nee lijkt maar zo
ok
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:14:13 #94
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136122787
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:13 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

Wist roadtrip dit maar :')
:')
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:14:35 #95
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_136122799
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:10 schreef Morquain het volgende:

[..]

Is goed, zelfde tijd. Lekker op de fatboy genieten van chocomel en thee.

Ps. ik heet Fransien.
Hihi :@
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_136122806
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:14 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

:')
:') jezelf
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:15:32 #97
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136122832
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:14 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

:') jezelf
Het was meer een bevestigende :') boven op die van jou
pi_136122837
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:14 schreef richolio het volgende:

[..]

Hihi :@
~O>
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:15:57 #99
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136122850
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:14 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

:') jezelf
was duimpje vergeten
pi_136122881
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:15 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

was duimpje vergeten
Twee verschillende reacties geven op dezelfde post :')
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:17:09 #101
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_136122886
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:12 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

_O_

Twijfel kennen jullie ook wel:

[..]

Twijfel vind ik qua lyrics echt uitzonderlijk goed _O_ Ik vind de Nederlandse hip hop scene best matig, maar hij maakt veel goed.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_136122887
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:15 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

was duimpje vergeten
ai dan is het goed
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:17:34 #103
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136122901
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:17 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:

[..]

Twee verschillende reacties geven op dezelfde post :')
:') @!!!!!
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:17:44 #104
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136122906
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:17 schreef richolio het volgende:

[..]

Twijfel vind ik qua lyrics echt uitzonderlijk goed _O_ Ik vind de Nederlandse hip hop scene best matig, maar hij maakt veel goed.
pi_136122926
Zo voel ik mezelf na een fapsessie in de natuur.
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:18:50 #106
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136122937

Kennen jullie Fotosynthese trouwens, hij is ook lyricaal heel goed (hij is nu 18 ofzo maar toen hij begon 14/15). Hij was met 15 bij 101 bars en kilde die shit.
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:19:39 #107
395200 deadprez
One more rail
pi_136122959
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:18 schreef Ambicioso het volgende:

Kennen jullie Fotosynthese trouwens, hij is ook lyricaal heel goed (hij is nu 18 ofzo maar toen hij begon 14/15). Hij was met 15 bij 101 bars en kilde die shit.
Volgens mij heeft Kos fittie met hem gehad.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:20:24 #108
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136122979
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:19 schreef deadprez het volgende:
Kos
Oké, maar hij is we erg goed.
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:21:45 #109
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136123018
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:19 schreef deadprez het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Kos fittie met hem gehad.

Check deze sessie. Hij was 15 toen he.
pi_136123027
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:19 schreef deadprez het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Kos fittie met hem gehad.
Daan ofzo?
pi_136123057

Ik vind Ares irritant overkomen door zijn uiterlijk.
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:23:09 #112
395200 deadprez
One more rail
pi_136123061
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:21 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

Daan ofzo?
Nee later, al een hele tijd na het einde van LVO. Weet het verder ook niet zeker, heb dat ooit ergens gelezen.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:23:22 #113
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136123068
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:23 schreef Morquain het volgende:

Ik vind Ares irritant overkomen door zijn uiterlijk.
Ik vind ares ook veel minder dan foto man
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:23:40 #114
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136123076
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:23 schreef deadprez het volgende:

[..]

Nee later, al een hele tijd na het einde van LVO. Weet het verder ook niet zeker, heb dat ooit ergens gelezen.
maar je kent zijn shit wel?
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:24:08 #115
395200 deadprez
One more rail
pi_136123088
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:21 schreef Ambicioso het volgende:

[..]


Check deze sessie. Hij was 15 toen he.
ohja, daarom was het inderdaad. hij ript zijn shit onbeschaamd van kosmetdesnort, zijn hele stijl is gejat :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136123103
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:23 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Ik vind ares ook veel minder dan foto man
Die sessie is hard _O_ Staat er ook niet met 20 man :s)
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:24:40 #117
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136123109
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:24 schreef deadprez het volgende:

[..]

ohja, daarom was het inderdaad. hij ript zijn shit onbeschaamd van kosmetdesnort, zijn hele stijl is gejat :')
Oh ja dat weet ik niet :') Ik vind het alleen wel vet
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:24:41 #118
395200 deadprez
One more rail
pi_136123110
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:23 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

maar je kent zijn shit wel?
Ik heb wel eens een nummer van hem gehoord inderdaad.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:24:59 #119
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136123122
quote:
7s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:24 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ik heb wel eens een nummer van hem gehoord inderdaad.
aight
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:25:43 #120
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136123138

Deze vond ik echt kei hard. Hij is kort maar ja.
Over politiek
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:26:01 #121
395200 deadprez
One more rail
pi_136123148
haha hij noemt benzie ook gewoon in die 101barz :') sukkeltje
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:26:27 #122
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136123158
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:26 schreef deadprez het volgende:
haha hij noemt benzie ook gewoon in die 101barz :') sukkeltje
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:25 schreef Ambicioso het volgende:

Deze vond ik echt kei hard. Hij is kort maar ja.
Over politiek
Check deze even van, buiten dat hij veel gejat heeft
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:26:41 #123
395200 deadprez
One more rail
pi_136123171
oh daarna gewoon heel kgv :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136123173
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:24 schreef deadprez het volgende:

[..]

ohja, daarom was het inderdaad. hij ript zijn shit onbeschaamd van kosmetdesnort, zijn hele stijl is gejat :')
Is hij Realistic? :')
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:27:24 #125
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136123188
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:26 schreef deadprez het volgende:
oh daarna gewoon heel kgv :')
?
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:27:35 #126
395200 deadprez
One more rail
pi_136123192
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:26 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

Is hij Realistic? :')
ik zeg toch dat dit ver na lvo is, dit is uit de kgv tijd
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:28:15 #127
395200 deadprez
One more rail
pi_136123209
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:31:54 #128
395200 deadprez
One more rail
pi_136123274
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136123312
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:35:07 #130
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136123330
quote:
pi_136123332
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:35:23 #132
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136123338
quote:
nice, ga zo door :D
pi_136123343
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:35:38 #134
395200 deadprez
One more rail
pi_136123347
_O_
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136123357
pi_136123365
pi_136123375
pi_136123396
laatste
pi_136123415
grapje
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:42:30 #140
395200 deadprez
One more rail
pi_136123477
3x gefapt
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:54:02 #141
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136123642
ben helemaal buiten adem
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:55:41 #142
395200 deadprez
One more rail
pi_136123667
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:57:03 #143
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136123693
Ik begrijp die obsessie met borsten nooit.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:57:35 #145
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136123700
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:57 schreef chroestjov het volgende:
Ik begrijp die obsessie met borsten nooit.
hommo
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:57:46 #146
395200 deadprez
One more rail
pi_136123705
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:57 schreef chroestjov het volgende:
Ik begrijp die obsessie met borsten nooit.
Misschien ben je van de verkeerde kant.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:59:23 #147
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136123731
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:57 schreef deadprez het volgende:

[..]

Misschien ben je van de verkeerde kant.
NSB'er?
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:59:31 #148
395200 deadprez
One more rail
pi_136123735

godverdomme wat een aids is het toch :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:59:56 #149
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136123740
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:59 schreef deadprez het volgende:

godverdomme wat een aids is het toch :')
ja
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:00:15 #150
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:00:27 #151
395200 deadprez
One more rail
pi_136123752
quote:
15s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:59 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

ja
bietje pep en dan is het goed te doen
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136123753
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:57 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

hommo
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:57 schreef deadprez het volgende:

[..]

Misschien ben je van de verkeerde kant.
Misschien ben ik niet onzeker genoeg over mijn voorkeuren om aan de ganse wereld te moeten verkondigen dat borsten het einde van de wereld zijn.
Ass, benen en gezicht komen wat mij betreft allemaal voor borsten, borsten moeten aanwezig zijn, het liefst niet te klein maar ook niet te groot of rare vormen hebben en dan is het wel best.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:01:08 #153
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136123762
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:00 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[..]

Misschien ben ik niet onzeker genoeg over mijn voorkeuren om aan de ganse wereld te pretenderen dat borsten het einde van de wereld zijn.
Ass, benen en gezicht komen wat mij betreft allemaal voor borsten, borsten moeten aanwezig zijn, het liefst niet te klein, niet te groot of rare vormen hebben en dan is het wel best.
Ik vind het allemaal mooi mang. Maar de rest werd niet gepost. Doe er wat aan.
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:02:01 #154
395200 deadprez
One more rail
pi_136123773
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:01 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Ik vind het allemaal mooi mang. Maar de rest werd niet gepost. Doe er wat aan.
dit idd
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:02:14 #155
395200 deadprez
One more rail
pi_136123776
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:03:48 #156
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:04:42 #157
395200 deadprez
One more rail
pi_136123810
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:04:47 #158
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_136123812
Ben te laat..MUZ is on tha move -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:04:52 #159
395200 deadprez
One more rail
pi_136123813
Weinig woorden veel daden deze shit is over.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:05:38 #160
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136123827
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:04 schreef deadprez het volgende:

[..]

:')
_O-

Vroeger maakte "Een plek waar je vermoord wordt voor een simpele fiets" indruk op me _O-
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:06:13 #161
395200 deadprez
One more rail
pi_136123834
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben te laat..MUZ is on tha move -O-
wat?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136123836
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:01 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Ik vind het allemaal mooi mang. Maar de rest werd niet gepost. Doe er wat aan.



Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:06:37 #163
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136123840
quote:
aight
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:06:50 #164
395200 deadprez
One more rail
pi_136123846
die voorlaatste :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:07:37 #165
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136123864
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:06 schreef deadprez het volgende:
die voorlaatste :')
_O-
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:08:03 #166
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_136123877
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:06 schreef deadprez het volgende:

[..]

wat?
Dat ik schijtziek word van muziekgedoe.. Open een forum..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:08:33 #167
395200 deadprez
One more rail
pi_136123887
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat ik schijtziek word van muziekgedoe.. Open een forum..
Je hoeft hier niet te posten.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:08:52 #168
395200 deadprez
One more rail
pi_136123892
Sinds wanneer ben je redactielid trouwens?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:08:57 #169
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136123893
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat ik schijtziek word van muziekgedoe.. Open een forum..
:') Dit is een slowchat. Daar mag ook over muziek worden gepraat. :{w
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:09:11 #170
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136123898
quote:
7s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:08 schreef deadprez het volgende:

[..]

Je hoeft hier niet te posten.
aha!
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:09:17 #171
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_136123903
quote:
7s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:08 schreef deadprez het volgende:

[..]

Je hoeft hier niet te posten.
Jij moet dat wel?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:09:21 #172
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136123907
quote:
7s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:08 schreef deadprez het volgende:
Sinds wanneer ben je redactielid trouwens?
Sinds geen leven hahaha
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:09:31 #173
395200 deadprez
One more rail
pi_136123911
quote:
8s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:08 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

:') Dit is een slowchat. Daar mag ook over muziek worden gepraat. :{w
Is sws alleen maar omdat we muziek posten die zij kut vindt, anders was het geen probleem geweest. :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:09:33 #174
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136123912
quote:
3s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Jij moet dat wel?
Jij bent degene die zeikt.
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:09:48 #175
395200 deadprez
One more rail
pi_136123916
quote:
3s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Jij moet dat wel?
Ja.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:09:49 #176
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136123917
quote:
9s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:09 schreef deadprez het volgende:

[..]

Is sws alleen maar omdat we muziek posten die zij kut vindt, anders was het geen probleem geweest. :')
Ook dit ja.
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:09:53 #177
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_136123918
quote:
8s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:08 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

:') Dit is een slowchat. Daar mag ook over muziek worden gepraat. :{w
GEPRAAT?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:10:18 #178
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_136123930
quote:
9s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:09 schreef deadprez het volgende:

[..]

Is sws alleen maar omdat we muziek posten die zij kut vindt, anders was het geen probleem geweest. :')
Pleit dan gewoon voor een MUZ
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:10:28 #179
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136123931
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

GEPRAAT?
Ja ben je doof of zo, mongooltje
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:10:42 #180
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_136123934
quote:
8s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:10 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Ja ben je doof of zo, mongooltje
LOL
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:10:59 #181
395200 deadprez
One more rail
pi_136123939
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Pleit dan gewoon voor een MUZ
Waarom zouden we hier geen muziek mogen posten?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:11:08 #182
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136123940
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

LOL
:')
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:11:20 #183
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136123943
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:10 schreef deadprez het volgende:

[..]

Waarom zouden we hier geen muziek mogen posten?
Omdat het weer de tijd van de maand is
pi_136123968
Whiskers is weer geil en opzoek naar een jong slachtoffertje.
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:12:43 #185
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_136123969
Makkelijk gedacht.. Jullie bagger zat eerder nog in een nachtbagger.. Zonder de ene Video na de andere...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:13:09 #186
395200 deadprez
One more rail
pi_136123975
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Makkelijk gedacht.. Jullie bagger zat eerder nog in een nachtbagger.. Zonder de ene Video na de andere...
Waar héb je het allemaal over? :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:13:35 #187
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136123983
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Makkelijk gedacht.. Jullie bagger zat eerder nog in een nachtbagger.. Zonder de ene Video na de andere...
Toen postten we ook al video's. Wat voor de een bagger is, is voor de ander qualiteit.
pi_136123986
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:13 schreef deadprez het volgende:

[..]

Waar héb je het allemaal over? :')
Dat we eerst in topics zaten te baggeren en nu in een SC denk ik.
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:14:05 #189
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136123989
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:13 schreef deadprez het volgende:

[..]

Waar héb je het allemaal over? :')
Ik lul ook gewoon wat terug. Even wachten tot haar begeleider haar terug heeft gevonden. :')
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:14:30 #190
395200 deadprez
One more rail
pi_136123999
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:13 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Toen postten we ook al video's. Wat voor de een bagger is, is voor de ander qualiteit.
Shit, de enige video's die ik hier verder gepost heb vandaag waren filmpjes van gekke Russen die op dingen gingen klimmen en shit. Of mag dat ook niet van je, Whiskers?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:16:56 #191
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_136124031
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:14 schreef deadprez het volgende:

[..]

Shit, de enige video's die ik hier verder gepost heb waren filmpjes van gekke Russen die op dingen gingen klimmen en shit. Of mag dat ook niet van je, Whiskers?
Jammer niet zo.. Je post al weken muziekvideo's.. Geen probleem verder op zich.. Maar alleen die zooi zonder tekst te posten??
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:17:44 #192
395200 deadprez
One more rail
pi_136124038
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Jammer niet zo.. Je post al weken muziekvideo's.. Geen probleem verder op zich.. Maar alleen die zooi zonder tekst te posten??
Het is tien voor half twee, stel je niet zo aan :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:18:07 #193
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136124044
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Geen probleem verder op zich..
Oke!!
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:18:21 #194
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_136124047
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:17 schreef deadprez het volgende:

[..]

Het is tien voor half twee, stel je niet zo aan :')
Wat, is praten te lastig?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:19:14 #195
395200 deadprez
One more rail
pi_136124060
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wat, is praten te lastig?
Ja.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:19:26 #196
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136124064
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wat, is praten te lastig?
Misschien kun je naar Brussel? Menneke pis is gestolen en ze hebben iemand nodig om te zeiken. :')
pi_136124066
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Jammer niet zo.. Je post al weken muziekvideo's.. Geen probleem verder op zich.. Maar alleen die zooi zonder tekst te posten??
Ga janken dan.
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:20:21 #198
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_136124076
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:18 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Oke!!
Dit is een SC ja! PRATEN (typen) is hier de norm
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:20:53 #199
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136124083
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dit is een SC ja! PRATEN (typen) is hier de norm
Waar staat dat?
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:23:12 #200
395200 deadprez
One more rail
pi_136124113
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dit is een SC ja! PRATEN (typen) is hier de norm
Maar wat kom jij hier eigenlijk doen, buiten een beetje zeiken dat het allemaal kut is hier?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136124115
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dit is een SC ja! PRATEN (typen) is hier de norm
:')
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:24:24 #202
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136124124
ben slapen later
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:24:59 #203
395200 deadprez
One more rail
pi_136124129
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:24 schreef Ambicioso het volgende:
ben slapen later
Houdoe.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136124137
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:24 schreef Ambicioso het volgende:
ben slapen later
yoo
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:26:37 #205
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_136124152
quote:
7s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:23 schreef deadprez het volgende:

[..]

Maar wat kom jij hier eigenlijk doen, buiten een beetje zeiken dat het allemaal kut is hier?
Roken ff :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:27:00 #206
395200 deadprez
One more rail
pi_136124156
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Roken ff :P
:') :D
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:28:17 #207
395200 deadprez
One more rail
pi_136124169
Ik verwacht van jou trouwens wel betere berichten dan het gemiddelde op de FP hè.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:29:35 #208
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_136124180
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:28 schreef deadprez het volgende:
Ik verwacht van jou trouwens wel betere berichten dan het gemiddelde op de FP hè.
Want?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:31:46 #209
395200 deadprez
One more rail
pi_136124197
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Want?
De kwaliteit laat vaak te wensen over.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:33:10 #210
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_136124210
quote:
7s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:31 schreef deadprez het volgende:

[..]

De kwaliteit laat vaak te wensen over.
Tjsa, heb ook niet op de FP gestemd... (mag ik dat zeggen?)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:35:41 #211
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_136124237
quote:
7s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:31 schreef deadprez het volgende:

[..]

De kwaliteit laat vaak te wensen over.
DUS?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:36:20 #212
395200 deadprez
One more rail
pi_136124240
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:33 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Tjsa, heb ook niet op de FP gestemd... (mag ik dat zeggen?)
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:35 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

DUS?
:')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:37:27 #213
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_136124249
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:36 schreef deadprez het volgende:

[..]

[..]

:')
Helder...Uitstekend betoog enzo... LOL
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:38:20 #214
395200 deadprez
One more rail
pi_136124256
of nie dan
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:40:05 #215
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_136124273
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:38 schreef deadprez het volgende:
of nie dan
Neuh.. Laten we roken dan maar....
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:40:40 #216
395200 deadprez
One more rail
pi_136124281
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:41:29 #217
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_136124291
quote:
NEE volstaat
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:42:36 #218
395200 deadprez
One more rail
pi_136124301
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:41 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

NEE volstaat
rook je ook wel eens plofkes¿
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:44:34 #219
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_136124320
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:42 schreef deadprez het volgende:

[..]

rook je ook wel eens plofkes¿
Nee lijkt me ofzo
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:45:55 #220
395200 deadprez
One more rail
pi_136124333
gewoon sealtjes zoeken op straat alles eruit schrapen en in jonko gooien jatoch
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:47:59 #221
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_136124350
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:45 schreef deadprez het volgende:
gewoon sealtjes zoeken op straat alles eruit schrapen en in jonko gooien jatoch
Owh ja, de jonko
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 30 januari 2014 @ 02:02:15 #222
395200 deadprez
One more rail
pi_136124429
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 02:04:39 #223
395200 deadprez
One more rail
pi_136124441
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 02:15:55 #224
395200 deadprez
One more rail
pi_136124503
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136124512
quote:
Op lowlands gezien, klonk voor geen meter meer, maar boeie, nostalgie.
pi_136124518
quote:
Dit is wel echt kk triest, the end vernaaien voor dit :'(
  donderdag 30 januari 2014 @ 02:18:33 #227
395200 deadprez
One more rail
pi_136124520
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 02:17 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Op lowlands gezien, klonk voor geen meter meer, maar boeie, nostalgie.
_O- zelfde had ik met blink-182 op pukkelpop een paar jaar geleden :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 02:19:21 #228
395200 deadprez
One more rail
pi_136124524
quote:
9s.gif Op donderdag 30 januari 2014 02:18 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Dit is wel echt kk triest, the end vernaaien voor dit :'(
vieze hippie
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136124528
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 02:18 schreef deadprez het volgende:

[..]

_O- zelfde had ik met blink-182 op pukkelpop een paar jaar geleden :')
Vergane glorie overal :'(
  donderdag 30 januari 2014 @ 02:21:15 #230
395200 deadprez
One more rail
pi_136124535
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136124539
quote:
playstation 1 controller, rip.
  donderdag 30 januari 2014 @ 02:25:08 #232
395200 deadprez
One more rail
pi_136124542
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136124544
Reageer op dit topic.........Rapporteer


Index Actief MyAT Nieuw Versturen
N A P O L I
C A M P A N I A
  donderdag 30 januari 2014 @ 02:29:34 #234
395200 deadprez
One more rail
pi_136124560
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 02:38:48 #235
395200 deadprez
One more rail
pi_136124577
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136125028
ochtend
  donderdag 30 januari 2014 @ 07:39:16 #237
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_136125039
quote:
15s.gif Op donderdag 30 januari 2014 02:38 schreef deadprez het volgende:

:D
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_136125326
Dit is zo..... misselijkmakend gewoon
https://medium.com/better-humans/802c49b9141c

Niks tegen mensen die reizen of weet ik veel wat, zou het ook wel willen, maar dit verheven gedoe :r :r :r
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136125367
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 08:25 schreef Robophatt het volgende:
Dit is zo..... misselijkmakend gewoon
https://medium.com/better-humans/802c49b9141c

Niks tegen mensen die reizen of weet ik veel wat, zou het ook wel willen, maar dit verheven gedoe :r :r :r
ook goedemorgen robo :D
pi_136125439
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 08:25 schreef Robophatt het volgende:
Dit is zo..... misselijkmakend gewoon
https://medium.com/better-humans/802c49b9141c

Niks tegen mensen die reizen of weet ik veel wat, zou het ook wel willen, maar dit verheven gedoe :r :r :r
Ik had zo'n chick, duurde 3 dagen :')
pi_136125494
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 08:25 schreef Robophatt het volgende:
Dit is zo..... misselijkmakend gewoon
https://medium.com/better-humans/802c49b9141c

Niks tegen mensen die reizen of weet ik veel wat, zou het ook wel willen, maar dit verheven gedoe :r :r :r
eens
pi_136125615
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 08:25 schreef Robophatt het volgende:
Dit is zo..... misselijkmakend gewoon
https://medium.com/better-humans/802c49b9141c

Niks tegen mensen die reizen of weet ik veel wat, zou het ook wel willen, maar dit verheven gedoe :r :r :r
Daarom moet je je vrouw ook onder de duim houden.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_136125736
quote:
kk :')
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
  donderdag 30 januari 2014 @ 09:41:20 #244
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136126457
TENTAMEN ROCKEN G
En altijd het laatste woord.
  donderdag 30 januari 2014 @ 09:41:40 #245
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136126474
LATER HE
En altijd het laatste woord.
pi_136127111
Succes
pi_136127314
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 08:37 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

Ik had zo'n chick, duurde 3 dagen :')
Hahaha kan ik inkomen :') Hele tijd van dat betweterige gedoe. Best leuk als iemand mooie reisverhalen heeft enzo, maar dit stuk is toch geschreven door iemand met een ego dat net zo groot is als de afstand die ze heeft afgelegd de tering
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136127351
waar is dit van robo?
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:06:36 #249
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136128507
quote:
dude
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:16:13 #250
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_136128759
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:20 schreef Murdera het volgende:
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes
Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_136129034
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 08:25 schreef Robophatt het volgende:
Dit is zo..... misselijkmakend gewoon
https://medium.com/better-humans/802c49b9141c

Niks tegen mensen die reizen of weet ik veel wat, zou het ook wel willen, maar dit verheven gedoe :r :r :r
Ik ga over een maand of wat. Wil je me aanraken?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:27:14 #252
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_136129059
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 08:25 schreef Robophatt het volgende:
Dit is zo..... misselijkmakend gewoon
https://medium.com/better-humans/802c49b9141c

Niks tegen mensen die reizen of weet ik veel wat, zou het ook wel willen, maar dit verheven gedoe :r :r :r
Lekker packen op je back in Australië.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_136129894
backpacken doe je maar in de keuken
pi_136130164
Een half jaar op zoek naar jezelf in Australistan.
pi_136130184
quote:
9s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:06 schreef Modus het volgende:
Een half jaar op zoek naar jezelf in Australistan.
precies dezelfde route volgend als alle andere backpackers :')
pi_136130243
quote:
9s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:06 schreef Modus het volgende:
Een half jaar op zoek naar jezelf in Australistan.
Of naar Afrika lekker goed bezig zijn :')
pi_136130274
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:08 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

Of naar Afrika lekker goed bezig zijn :')
Daar had ik laatst nog een goed gesprek over met de kapster. O+ Wat een troela.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_136130308
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:10 schreef Fascination het volgende:

[..]

Daar had ik laatst nog een goed gesprek over met de kapster. O+ Wat een troela.
Wat heeft ze zoal gedaan? Met de kindertjes voetballen en foto's maken?
pi_136130363
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:10 schreef Fascination het volgende:

[..]

Daar had ik laatst nog een goed gesprek over met de kapster. O+ Wat een troela.
Fas *O*
pi_136130484
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:11 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

Wat heeft ze zoal gedaan? Met de kindertjes voetballen en foto's maken?
Daar zal het wel op neerkomen, ja. Ze is sinds ze daar is geweest totaal niet meer bezig met hygiëne en zo, maar ze hangt nog steeds boven de wc-bril van een openbaar toilet :') en ze vertelde over met stront besmeurde dixi's op een festival waar toch een meisje naar binnen ging. "Vet ranzig!11" Ik vroeg nog of zij misschien ook vrijwilligerswerk had gedaan in Afrika, maar daar ging ze neit echt op in. :') Oh en toen ik zei dat vrijwilligerswerk doen in Afrika me niets leek, zei ze: oh je slaapt zeker alleen in 5-sterren hotels. Mja..
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:18:46 #261
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_136130534
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:16 schreef Fascination het volgende:

[..]

Daar zal het wel op neerkomen, ja. Ze is sinds ze daar is geweest totaal niet meer bezig met hygiëne en zo, maar ze hangt nog steeds boven de wc-bril van een openbaar toilet :') en ze vertelde over met stront besmeurde dixi's op een festival waar toch een meisje naar binnen ging. "Vet ranzig!11" Ik vroeg nog of zij misschien ook vrijwilligerswerk had gedaan in Afrika, maar daar ging ze neit echt op in. :') Oh en toen ik zei dat vrijwilligerswerk doen in Afrika me niets leek, zei ze: oh je slaapt zeker alleen in 5-sterren hotels. Mja..
Toch een geinig volk, die kapsters.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_136130538
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:16 schreef Fascination het volgende:

[..]

Daar zal het wel op neerkomen, ja. Ze is sinds ze daar is geweest totaal niet meer bezig met hygiëne en zo, maar ze hangt nog steeds boven de wc-bril van een openbaar toilet :') en ze vertelde over met stront besmeurde dixi's op een festival waar toch een meisje naar binnen ging. "Vet ranzig!11" Ik vroeg nog of zij misschien ook vrijwilligerswerk had gedaan in Afrika, maar daar ging ze neit echt op in. :') Oh en toen ik zei dat vrijwilligerswerk doen in Afrika me niets leek, zei ze: oh je slaapt zeker alleen in 5-sterren hotels. Mja..
Dat soort mensen :') :')
pi_136130593
Inb4 plaatje van blankechickmetzwartjongetjeoprugdiehaartietengrijpt.
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:20:29 #264
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_136130601
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:18 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

Dat soort mensen :') :')
"Er zijn dus delen in de wereld waar mensen het niet zo goed hebben als wij! :D "

Pff.. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_136130691
Kijk deze lekkere chimeid
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:23:43 #266
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_136130713
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:24:39 #267
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_136130750
quote:
Nice.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:24:47 #268
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_136130757
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:06 schreef Salatrel het volgende:

[..]

precies dezelfde route volgend als alle andere backpackers :')
Jij rijdt elke dag weer een ander traject _O_
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:26:16 #269
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_136130806








The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:30:41 #270
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_136130971
quote:
Kan ermee door.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_136130993
vermakelijk wel :)
pi_136131042
quote:
6s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:26 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ik ga over een maand of wat. Wil je me aanraken?
Als ik dat zou willen zou dat niets te maken hebben het feit dat je op reis gaat.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:27 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Lekker packen op je back in Australië.
Komt het inderdaad wel op neer :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136131058
quote:
oh mijn god oh mijn god
pi_136131072
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:32 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Als ik dat zou willen zou dat niets te maken hebben het feit dat je op reis gaat.

[..]

Komt het inderdaad wel op neer :')
een vriendin van me deelde vanmorgen datzelfde verhaaltje op facebook :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:34:23 #275
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_136131094
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:32 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Komt het inderdaad wel op neer :')
Echt he. :') En het meest hilarische vind ik dan nog de vaders die dat niet willen geloven.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_136131111
quote:
:') :') :')
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:35:07 #277
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_136131122
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:34 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

:') :') :')
Wat zijn de kritiekpunten?
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_136131161
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:35 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Wat zijn de kritiekpunten?
Het hoofd.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_136131180
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:33 schreef gianni61 het volgende:

[..]

een vriendin van me deelde vanmorgen datzelfde verhaaltje op facebook :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja meisje van de middelbare school ook, is volgens mij net terug van haar eerste 'reis'.
Begrijp me niet verkeerd, hartstikke mooi om dingen van de wereld te zien enzo maar zeg dat dan gewoon.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:34 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Echt he. :') En het meest hilarische vind ik dan nog de vaders die dat niet willen geloven.
Dat is wat jij hun vaders dus vertelt?
Ach niks mis met je een beetje misdragen aan de andere kant van de wereld, maar ook dit: zeg dat dan gewoon eerlijk in plaats van er een of ander spiritueel verhaal aan te hangen.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:37:21 #280
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_136131186
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:36 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Het hoofd.
Het wat?
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_136131199
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:37 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Het wat?
Dat ding met haar boven haar tieten

En het meisje in de spiegel dat de foto maakt :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:38:46 #282
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_136131221
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:37 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Dat is wat jij hun vaders dus vertelt?
Ach niks mis met je een beetje misdragen aan de andere kant van de wereld, maar ook dit: zeg dat dan gewoon eerlijk in plaats van er een of ander spiritueel verhaal aan te hangen.
Ik ga die vaders natuurlijk uit de weg. Maar inderdaad, als je eens wat wil neuken op een plaats waar niemand je kent kun je dat ook makkelijk toegeven.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_136131228
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:37 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Dat ding met haar boven haar tieten

En het meisje in de spiegel dat de foto maakt :')
dat is ook wel fout ja
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:40:11 #284
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_136131258
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:37 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Dat ding met haar boven haar tieten

En het meisje in de spiegel dat de foto maakt :')
Oh dat, nu je het zegt.

Gaat ook totaal niet om aandacht, verder.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_136131268
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:38 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Ik ga die vaders natuurlijk uit de weg. Maar inderdaad, als je eens wat wil neuken op een plaats waar niemand je kent kun je dat ook makkelijk toegeven.
Kinkt toch minstens net zo goed.
'Waarom ga je naar Australië?'
'Mooi weer, wil even weg hier en wat van de wereld zien en gaandeweg nog wat surftypes neuken'
'Wow supervet!!@!@@$1 wil ik ook!'

Klinkt als een realistisch gesprek.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:40:56 #286
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_136131277
Stage lopen in Australië _O_ _O_ ik wil het
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_136131285
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:40 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Oh dat, nu je het zegt.

Gaat ook totaal niet om aandacht, verder.
Nee absoluut niet gewoon even testen hoe het setje staat voor je aan de shoot begint toch
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:41:24 #288
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_136131289
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:40 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Kinkt toch minstens net zo goed.
'Waarom ga je naar Australië?'
'Mooi weer, wil even weg hier en wat van de wereld zien en gaandeweg nog wat surftypes neuken'
'Wow supervet!!@!@@$1 wil ik ook!'

Klinkt als een realistisch gesprek.
Nou ja, je vergeet denk ik dat het hip is.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_136131291
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:37 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Dat is wat jij hun vaders dus vertelt?
Ach niks mis met je een beetje misdragen aan de andere kant van de wereld, maar ook dit: zeg dat dan gewoon eerlijk in plaats van er een of ander spiritueel verhaal aan te hangen.
"Pap, ik ga een half jaar naar Australië om me om de dag door een andere gladde Aussieboy vol te laten blaffen."
"Ohw OK, have fun."
pi_136131299
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Stage lopen in Australië _O_ _O_ ik wil het
Wow zou ik ook wel willen ja _O_ Mooi weer, mooie omgeving... zou hard werken.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136131302
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:40 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Kinkt toch minstens net zo goed.
'Waarom ga je naar Australië?'
'Mooi weer, wil even weg hier en wat van de wereld zien en gaandeweg nog wat surftypes neuken'
'Wow supervet!!@!@@$1 wil ik ook!'

Klinkt als een realistisch gesprek.
verklaart wel waarom een vriend van me daar als surfleraar gewerkt heeft :')
pi_136131304
Ik ga sowieso mijzelf ontdekken. Dat is het hele streven.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:42:00 #293
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_136131306
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:41 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Nee absoluut niet gewoon even testen hoe het setje staat voor je aan de shoot begint toch
"Want over een paar jaar 'moet' ik aan kinderen beginnen."
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:42:19 #294
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_136131317
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:41 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Wow zou ik ook wel willen ja _O_ Mooi weer, mooie omgeving... zou hard werken.
Hehe. Ja echt ook.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_136131325
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:41 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Nou ja, je vergeet denk ik dat het hip is.
Ja nouja kan ook iedere andere willekeurige bestemming zijn wat mij betreft. Australië is volgens mij altijd al hip geweest trouwens, zal wel komen omdat engelstalig en koala's
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:43:00 #296
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_136131334
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:42 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja nouja kan ook iedere andere willekeurige bestemming zijn wat mij betreft. Australië is volgens mij altijd al hip geweest trouwens, zal wel komen omdat engelstalig en koala's
Nee, gaat om makkelijke seks. Koala's zijn juist jaloers.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_136131339
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:41 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga sowieso mijzelf ontdekken. Dat is het hele streven.
Op seksueel gebied ja
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:43:38 #298
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_136131352
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:41 schreef Robophatt het volgende:
Wow zou ik ook wel willen ja Mooi weer, mooie omgeving... zou hard werken.
Australië staat superhoog aangeschreven op t gebied van mijn studie. _O_

Kk veel zon

Kk veel dodelijke kutbeesten

Kk lekker
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_136131359
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:43 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Nee, gaat om makkelijke seks. Koala's zijn juist jaloers.
Volgens mij is seks overal gemakkelijk, zeker in gebieden waar mensen naar op reis gaan en al helemaal met mooi weer. Iedereen wordt geil van mooi weer.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136131361
Ik ga naar Brazilië om mezelf te ontdekken.
pi_136131376
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:43 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Australië staat superhoog aangeschreven op t gebied van mijn studie. _O_

Kk veel zon

Kk veel dodelijke kutbeesten

Kk lekker
Ja ik wil ook wel eens naar Australië, maar dan google ik op plaatjes en zie ik alleen die smerige spinnen en heb ik zoiets van never mind.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')