Ik ga over een maand of wat. Wil je me aanraken?quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:25 schreef Robophatt het volgende:
Dit is zo..... misselijkmakend gewoon
https://medium.com/better-humans/802c49b9141c
Niks tegen mensen die reizen of weet ik veel wat, zou het ook wel willen, maar dit verheven gedoe![]()
![]()
Lekker packen op je back in Australië.quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:25 schreef Robophatt het volgende:
Dit is zo..... misselijkmakend gewoon
https://medium.com/better-humans/802c49b9141c
Niks tegen mensen die reizen of weet ik veel wat, zou het ook wel willen, maar dit verheven gedoe![]()
![]()
precies dezelfde route volgend als alle andere backpackersquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:06 schreef Modus het volgende:
Een half jaar op zoek naar jezelf in Australistan.
Of naar Afrika lekker goed bezig zijnquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:06 schreef Modus het volgende:
Een half jaar op zoek naar jezelf in Australistan.
Daar had ik laatst nog een goed gesprek over met de kapster.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Of naar Afrika lekker goed bezig zijn
Wat heeft ze zoal gedaan? Met de kindertjes voetballen en foto's maken?quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar had ik laatst nog een goed gesprek over met de kapster.Wat een troela.
Fasquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar had ik laatst nog een goed gesprek over met de kapster.Wat een troela.
Daar zal het wel op neerkomen, ja. Ze is sinds ze daar is geweest totaal niet meer bezig met hygiëne en zo, maar ze hangt nog steeds boven de wc-bril van een openbaar toiletquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:11 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wat heeft ze zoal gedaan? Met de kindertjes voetballen en foto's maken?
Toch een geinig volk, die kapsters.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar zal het wel op neerkomen, ja. Ze is sinds ze daar is geweest totaal niet meer bezig met hygiëne en zo, maar ze hangt nog steeds boven de wc-bril van een openbaar toileten ze vertelde over met stront besmeurde dixi's op een festival waar toch een meisje naar binnen ging. "Vet ranzig!11" Ik vroeg nog of zij misschien ook vrijwilligerswerk had gedaan in Afrika, maar daar ging ze neit echt op in.
Oh en toen ik zei dat vrijwilligerswerk doen in Afrika me niets leek, zei ze: oh je slaapt zeker alleen in 5-sterren hotels. Mja..
Dat soort mensenquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar zal het wel op neerkomen, ja. Ze is sinds ze daar is geweest totaal niet meer bezig met hygiëne en zo, maar ze hangt nog steeds boven de wc-bril van een openbaar toileten ze vertelde over met stront besmeurde dixi's op een festival waar toch een meisje naar binnen ging. "Vet ranzig!11" Ik vroeg nog of zij misschien ook vrijwilligerswerk had gedaan in Afrika, maar daar ging ze neit echt op in.
Oh en toen ik zei dat vrijwilligerswerk doen in Afrika me niets leek, zei ze: oh je slaapt zeker alleen in 5-sterren hotels. Mja..
"Er zijn dus delen in de wereld waar mensen het niet zo goed hebben als wij!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij rijdt elke dag weer een ander trajectquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
precies dezelfde route volgend als alle andere backpackers
Kan ermee door.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik dat zou willen zou dat niets te maken hebben het feit dat je op reis gaat.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ga over een maand of wat. Wil je me aanraken?
Komt het inderdaad wel op neerquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lekker packen op je back in Australië.
oh mijn god oh mijn godquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een vriendin van me deelde vanmorgen datzelfde verhaaltje op facebookquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Als ik dat zou willen zou dat niets te maken hebben het feit dat je op reis gaat.
[..]
Komt het inderdaad wel op neer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt he.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Komt het inderdaad wel op neer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |