Dat soort lui houd je altijd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
een of andere zigeuner die af en toe een nieuwe kloon maakt.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:57 schreef Tropanzia het volgende:
En durven jullie dat wel te knippen?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:58 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
nee maar laatst wel nog wat afgeknipt bij je zusje
Ik roll altijd jonko's van schaamhaar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:58 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
nee maar laatst wel nog wat afgeknipt bij je zusje
ja togquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:59 schreef Morquain het volgende:
[..]
Ik roll altijd jonko's van schaamhaar.
Ik ook en die jonko's verkoop ik aan minderjarigen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:59 schreef Morquain het volgende:
[..]
Ik roll altijd jonko's van schaamhaar.
Zo ver ben ik nog ook wel hè. Snap alleen waar je het vandaan haalt en waarom ik doe alsof ik een testosteron overschot heb.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:58 schreef Morquain het volgende:
[..]
Over jou he, ik heb jouw fotootje wel gezien.
Geen idee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:59 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ho+e heb je dat precies ervaren?
Je bent jezelf duidelijk aan het compenseren met je schreeuwerige, patserige gedrag. Klassieke overcompensatie.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog ook wel hè. Snap alleen waar je het vandaan haalt en waarom ik doe alsof ik een testosteron overschot heb.
Mijn zusje mag nog helemaal geen schaamhaar van papa.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:58 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
nee maar laatst wel nog wat afgeknipt bij je zusje
Hey, superquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:00 schreef Morquain het volgende:
[..]
Je bent jezelf duidelijk aan het compenseren met je schreeuwerige, patserige gedrag. Klassieke overcompensatie.
Dat regel ik dus voor je vaderquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:00 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Mijn zusje mag nog helemaal geen schaamhaar van papa.
Daar moet je 2 handjes voor zijn zegt ie.
Ben je boos nu?quote:
Waarom fittie?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:00 schreef Morquain het volgende:
[..]
Je bent jezelf duidelijk aan het compenseren met je schreeuwerige, patserige gedrag. Klassieke overcompensatie.
Ik geef altijd graag therapeutisch advies, voel jezelf vrij om een gesprekje aan te gaan. Gewoon vrijblijvend, lekker babbelen.quote:
Hartstikke gezellig Dorothea. Volgende week weer?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:02 schreef Morquain het volgende:
[..]
Ik geef altijd graag therapeutisch advies, voel jezelf vrij om een gesprekje aan te gaan. Gewoon vrijblijvend, lekker babbelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |