Wij respecteren jouw pet zolang je youssef en kamal niet beledigt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:52 schreef richolio het volgende:
Wtf gastenMet jullie zwemmel zommel zemmer
Kut youssef en kameel
1/10quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:53 schreef richolio het volgende:
Je moeder is zowel enkelvoud als om mijn lul
Heb nog 0 matchesquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak. Later komen ze als zwavelzuur uit de lucht vallenMoeten ze jou wel terug liken hè
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:53 schreef richolio het volgende:
Je moeder is zowel enkelvoud als om mijn lul
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:53 schreef richolio het volgende:
Je moeder is zowel enkelvoud als om mijn lul
quote:
Beledigd*quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:53 schreef Morquain het volgende:
[..]
Wij respecteren jouw pet zolang je youssef en kamal niet beledigt.
Weer zo'n knulletje die zich voordoet alsof hij een testeron overschot heeft maar stieken oestrogeen blaast.quote:
Ah 3 maar joh.. Gewoon heel de nacht door schuivenquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:54 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heb nog 0 matchesMaar heb ook maar iets van 3 chicks geliked tot nu toe
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:55 schreef Morquain het volgende:
[..]
Weer zo'n knulletje die zich voordoet of hij een testeron overschot heeft maar stieken oestrogeen blaast.
Waar gaat dat nou weer over?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:55 schreef Morquain het volgende:
[..]
Weer zo'n knulletje die zich voordoet alsof hij een testeron overschot heeft maar stieken oestrogeen blaast.
een of andere zigeuner die af en toe een nieuwe kloon maakt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:56 schreef Morquain het volgende:
[..]
Wie is Ricardo nou? Een of andere patser gok ik.
niveautje weer hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:56 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Jouw moeder is 1/10? Niet zo raar dat je dan zelf ook "kkr lelijk" bent.
Dat soort lui houd je altijd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
een of andere zigeuner die af en toe een nieuwe kloon maakt.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:57 schreef Tropanzia het volgende:
En durven jullie dat wel te knippen?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:58 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
nee maar laatst wel nog wat afgeknipt bij je zusje
Ik roll altijd jonko's van schaamhaar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:58 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
nee maar laatst wel nog wat afgeknipt bij je zusje
ja togquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:59 schreef Morquain het volgende:
[..]
Ik roll altijd jonko's van schaamhaar.
Ik ook en die jonko's verkoop ik aan minderjarigen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:59 schreef Morquain het volgende:
[..]
Ik roll altijd jonko's van schaamhaar.
Zo ver ben ik nog ook wel hè. Snap alleen waar je het vandaan haalt en waarom ik doe alsof ik een testosteron overschot heb.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:58 schreef Morquain het volgende:
[..]
Over jou he, ik heb jouw fotootje wel gezien.
Geen idee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:59 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ho+e heb je dat precies ervaren?
Je bent jezelf duidelijk aan het compenseren met je schreeuwerige, patserige gedrag. Klassieke overcompensatie.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog ook wel hè. Snap alleen waar je het vandaan haalt en waarom ik doe alsof ik een testosteron overschot heb.
Mijn zusje mag nog helemaal geen schaamhaar van papa.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:58 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
nee maar laatst wel nog wat afgeknipt bij je zusje
Hey, superquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:00 schreef Morquain het volgende:
[..]
Je bent jezelf duidelijk aan het compenseren met je schreeuwerige, patserige gedrag. Klassieke overcompensatie.
Dat regel ik dus voor je vaderquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:00 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Mijn zusje mag nog helemaal geen schaamhaar van papa.
Daar moet je 2 handjes voor zijn zegt ie.
Ben je boos nu?quote:
Waarom fittie?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:00 schreef Morquain het volgende:
[..]
Je bent jezelf duidelijk aan het compenseren met je schreeuwerige, patserige gedrag. Klassieke overcompensatie.
Ik geef altijd graag therapeutisch advies, voel jezelf vrij om een gesprekje aan te gaan. Gewoon vrijblijvend, lekker babbelen.quote:
Hartstikke gezellig Dorothea. Volgende week weer?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:02 schreef Morquain het volgende:
[..]
Ik geef altijd graag therapeutisch advies, voel jezelf vrij om een gesprekje aan te gaan. Gewoon vrijblijvend, lekker babbelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |