Wij respecteren jouw pet zolang je youssef en kamal niet beledigt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:52 schreef richolio het volgende:
Wtf gastenMet jullie zwemmel zommel zemmer
Kut youssef en kameel
1/10quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:53 schreef richolio het volgende:
Je moeder is zowel enkelvoud als om mijn lul
Heb nog 0 matchesquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak. Later komen ze als zwavelzuur uit de lucht vallenMoeten ze jou wel terug liken hè
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:53 schreef richolio het volgende:
Je moeder is zowel enkelvoud als om mijn lul
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:53 schreef richolio het volgende:
Je moeder is zowel enkelvoud als om mijn lul
quote:
Beledigd*quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:53 schreef Morquain het volgende:
[..]
Wij respecteren jouw pet zolang je youssef en kamal niet beledigt.
Weer zo'n knulletje die zich voordoet alsof hij een testeron overschot heeft maar stieken oestrogeen blaast.quote:
Ah 3 maar joh.. Gewoon heel de nacht door schuivenquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:54 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heb nog 0 matchesMaar heb ook maar iets van 3 chicks geliked tot nu toe
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:55 schreef Morquain het volgende:
[..]
Weer zo'n knulletje die zich voordoet of hij een testeron overschot heeft maar stieken oestrogeen blaast.
Waar gaat dat nou weer over?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:55 schreef Morquain het volgende:
[..]
Weer zo'n knulletje die zich voordoet alsof hij een testeron overschot heeft maar stieken oestrogeen blaast.
een of andere zigeuner die af en toe een nieuwe kloon maakt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:56 schreef Morquain het volgende:
[..]
Wie is Ricardo nou? Een of andere patser gok ik.
niveautje weer hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:56 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Jouw moeder is 1/10? Niet zo raar dat je dan zelf ook "kkr lelijk" bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |