bietje pep en dan is het goed te doenquote:
quote:
Misschien ben ik niet onzeker genoeg over mijn voorkeuren om aan de ganse wereld te moeten verkondigen dat borsten het einde van de wereld zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien ben je van de verkeerde kant.
Ik vind het allemaal mooi mang. Maar de rest werd niet gepost. Doe er wat aan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:00 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Misschien ben ik niet onzeker genoeg over mijn voorkeuren om aan de ganse wereld te pretenderen dat borsten het einde van de wereld zijn.
Ass, benen en gezicht komen wat mij betreft allemaal voor borsten, borsten moeten aanwezig zijn, het liefst niet te klein, niet te groot of rare vormen hebben en dan is het wel best.
dit iddquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:01 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal mooi mang. Maar de rest werd niet gepost. Doe er wat aan.
quote:
wat?quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben te laat..MUZ is on tha move
quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:01 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal mooi mang. Maar de rest werd niet gepost. Doe er wat aan.
aightquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:06 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ik schijtziek word van muziekgedoe.. Open een forum..quote:
Je hoeft hier niet te posten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ik schijtziek word van muziekgedoe.. Open een forum..
quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ik schijtziek word van muziekgedoe.. Open een forum..
Sinds geen leven hahahaquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:08 schreef deadprez het volgende:
Sinds wanneer ben je redactielid trouwens?
Is sws alleen maar omdat we muziek posten die zij kut vindt, anders was het geen probleem geweest.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:08 schreef Ambicioso het volgende:
[..]Dit is een slowchat. Daar mag ook over muziek worden gepraat.
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |