ik zeg toch dat dit ver na lvo is, dit is uit de kgv tijdquote:
hommoquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:57 schreef chroestjov het volgende:
Ik begrijp die obsessie met borsten nooit.
Misschien ben je van de verkeerde kant.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:57 schreef chroestjov het volgende:
Ik begrijp die obsessie met borsten nooit.
NSB'er?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien ben je van de verkeerde kant.
jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:59 schreef deadprez het volgende:
godverdomme wat een aids is het toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |