Twijfel vind ik qua lyrics echt uitzonderlijk goedquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:12 schreef Ambicioso het volgende:
[..]![]()
Twijfel kennen jullie ook wel:
[..]
quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:17 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Twee verschillende reacties geven op dezelfde post
quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Twijfel vind ik qua lyrics echt uitzonderlijk goedIk vind de Nederlandse hip hop scene best matig, maar hij maakt veel goed.
Volgens mij heeft Kos fittie met hem gehad.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:18 schreef Ambicioso het volgende:
Kennen jullie Fotosynthese trouwens, hij is ook lyricaal heel goed (hij is nu 18 ofzo maar toen hij begon 14/15). Hij was met 15 bij 101 bars en kilde die shit.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Kos fittie met hem gehad.
Daan ofzo?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Kos fittie met hem gehad.
Nee later, al een hele tijd na het einde van LVO. Weet het verder ook niet zeker, heb dat ooit ergens gelezen.quote:
Ik vind ares ook veel minder dan foto manquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:23 schreef Morquain het volgende:
Ik vind Ares irritant overkomen door zijn uiterlijk.
maar je kent zijn shit wel?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee later, al een hele tijd na het einde van LVO. Weet het verder ook niet zeker, heb dat ooit ergens gelezen.
ohja, daarom was het inderdaad. hij ript zijn shit onbeschaamd van kosmetdesnort, zijn hele stijl is gejatquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:21 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Check deze sessie. Hij was 15 toen he.
Die sessie is hardquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:23 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik vind ares ook veel minder dan foto man
Oh ja dat weet ik nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
ohja, daarom was het inderdaad. hij ript zijn shit onbeschaamd van kosmetdesnort, zijn hele stijl is gejat
Ik heb wel eens een nummer van hem gehoord inderdaad.quote:
aightquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een nummer van hem gehoord inderdaad.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:26 schreef deadprez het volgende:
haha hij noemt benzie ook gewoon in die 101barzsukkeltje
Check deze even van, buiten dat hij veel gejat heeftquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:25 schreef Ambicioso het volgende:
Deze vond ik echt kei hard. Hij is kort maar ja.
Over politiek
Is hij Realistic?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
ohja, daarom was het inderdaad. hij ript zijn shit onbeschaamd van kosmetdesnort, zijn hele stijl is gejat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |