zakt hij er niet door?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:08 schreef Tropanzia het volgende:
Mag Spongeboss zo ook met jullie praten? Hij ligt hier maast mij in bed en durft het zelf eigenlijk niet zo goed te vragen.
Is goed, zelfde tijd. Lekker op de fatboy genieten van chocomel en thee.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:03 schreef richolio het volgende:
[..]
Hartstikke gezellig Dorothea. Volgende week weer?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:10 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Nee, zelfs als hij boven op mij gaat liggen niet.
Maar.
Slapen mob leeg doei doei
KLB / [Centraal] Kleine Klachten Topic #12quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:11 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Januari en februari zijn echt van die uitzichtloze kutmaanden.
Klacht: januari en februari.
Anti-klacht: januari bijna afgelopen
Zit toch elke dag binnen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:11 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Januari en februari zijn echt van die uitzichtloze kutmaanden.
Klacht: januari en februari.
Anti-klacht: januari bijna afgelopen
quote:Dit keer geen twijfel deze liefde houdt me klein
Ik wil niet meer bij je zijn spring nog liever voor de trein.
quote:ze is een lieve meid en ik wil er voor haar zijn
als deze bij me weg gaat spring ik voor de trein
bestaat ditquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
KLB / [Centraal] Kleine Klachten Topic #12
Klagen over de maanden alsof je het eeuwige leven in pacht hebt...quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:11 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Januari en februari zijn echt van die uitzichtloze kutmaanden.
Klacht: januari en februari.
Anti-klacht: januari bijna afgelopen
waarom bijstand komt tog binnenquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:11 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Januari en februari zijn echt van die uitzichtloze kutmaanden.
Klacht: januari en februari.
Anti-klacht: januari bijna afgelopen
nee lijkt maar zoquote:
Wist roadtrip dit maarquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
KLB / [Centraal] Kleine Klachten Topic #12
nehquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
KLB / [Centraal] Kleine Klachten Topic #12
Hihiquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:10 schreef Morquain het volgende:
[..]
Is goed, zelfde tijd. Lekker op de fatboy genieten van chocomel en thee.
Ps. ik heet Fransien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |