quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit is een SC ja! PRATEN (typen) is hier de norm
Houdoe.quote:
Roken ffquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar wat kom jij hier eigenlijk doen, buiten een beetje zeiken dat het allemaal kut is hier?
Want?quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:28 schreef deadprez het volgende:
Ik verwacht van jou trouwens wel betere berichten dan het gemiddelde op de FP hè.
De kwaliteit laat vaak te wensen over.quote:
Tjsa, heb ook niet op de FP gestemd... (mag ik dat zeggen?)quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
De kwaliteit laat vaak te wensen over.
DUS?quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
De kwaliteit laat vaak te wensen over.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tjsa, heb ook niet op de FP gestemd... (mag ik dat zeggen?)
quote:
Helder...Uitstekend betoog enzo... LOLquote:
Neuh.. Laten we roken dan maar....quote:
rook je ook wel eens plofkes¿quote:
Owh ja, de jonkoquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:45 schreef deadprez het volgende:
gewoon sealtjes zoeken op straat alles eruit schrapen en in jonko gooien jatoch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |