En buitenlanders zijn altijd interessant.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Volgens mij is seks overal gemakkelijk, zeker in gebieden waar mensen naar op reis gaan en al helemaal met mooi weer. Iedereen wordt geil van mooi weer.
mietjequote:Op donderdag 30 januari 2014 12:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik wil ook wel eens naar Australië, maar dan google ik op plaatjes en zie ik alleen die smerige spinnen en heb ik zoiets van never mind.
Dat ook inderdaadquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
En buitenlanders zijn altijd interessant.
Ja joh, daarom dat ik zei dat we de zomer moeten vieren. En sowieso verdwijnen de remmingen als ze in een gebied zijn waar niemand ze kent.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Volgens mij is seks overal gemakkelijk, zeker in gebieden waar mensen naar op reis gaan en al helemaal met mooi weer. Iedereen wordt geil van mooi weer.
Precies.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wollah die maisje.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
als man zijnde moet je naar Zuid Amerika gaanquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:46 schreef Dimachaerus het volgende:
is als jongen ook makkelijk seks te krijgen wanneer je backpack doet in australlie of geldt dit alleen voor meisjes
Aaaahh was dat daaromquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja joh, daarom dat ik zei dat we de zomer moeten vieren. En sowieso verdwijnen de remmingen als ze in een gebied zijn waar niemand ze kent.
Zeevissen in Thailand.quote:
JIj bent een vrouw jij krijgt zeker gratis drank overal.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Aaaahh was dat daarom
Ja inderdaad, hoef je niet meer aan je reputatie te denken. En cocktails overal helpen ook
Gewoon pure drank, die cocktail-onzin bewaren ze maar voor Salou of zo.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Aaaahh was dat daarom
Ja inderdaad, hoef je niet meer aan je reputatie te denken. En cocktails overal helpen ook
Gratis drank aannemen van reizende mannenquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
JIj bent een vrouw jij krijgt zeker gratis drank overal.
Altijd gedacht dat jij een net meisje was.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Aaaahh was dat daarom
'Als man' of 'man zijnde'.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
als man zijnde moet je naar Zuid Amerika gaan
Mits haar tetten groot genoeg zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
JIj bent een vrouw jij krijgt zeker gratis drank overal.
Zeg toch ook nergens dat dat niet zo isquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat jij een net meisje was..
Wie? Robo? Hehe.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat jij een net meisje was..
Yolo toch.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gratis drank aannemen van reizende mannenZit zeker vol met exotische drugs en aids
Ja, daarom doe ik het juist nietquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, daarom doe ik het juist niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |