Bijna iedereen. Danielle heeft meestal wel leuke kleren aan en die MegaMandy ook.quote:
nou, de mannen kunnen er soms ook wat van qua lelijke schoenen. met inderdaad dan nog eens zo'n belachelijke pinroll eropquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jouw outfit mocht ik trouwens wel, trui![]()
God inderdaad en al die vrouwen op te lelijke sneakers en vale shirts kan ik ook niet uitstaan.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jouw outfit mocht ik trouwens wel, trui![]()
gewone naakte wijven in dat topic posten, das veel beter.quote:God inderdaad en al die vrouwen op te lelijke sneakers en vale shirts kan ik ook niet uitstaan
vuurlinie nodig voor die pinrollsquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, de mannen kunnen er soms ook wat van qua lelijke schoenen. met inderdaad dan nog eens zo'n belachelijke pinroll erop
Draagt misschien wat apartere kleding - niets mis mee - maar loopt er tenminste niet als een slons bij zoals de meeste anderen daarquote:
Ja leuk als je een jaar of 16 (18) bent maar groei op. Begin echt een allergie te ontwikkelen voor die grote gekleurde sneakers, lelijke dingen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, de mannen kunnen er soms ook wat van qua lelijke schoenen. met inderdaad dan nog eens zo'n belachelijke pinroll erop
Deel je wijsheid Ludoquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:19 schreef LudoSanders het volgende:
Daarom ben ik ook mijn fashion blog begonnen.
maar waarom doen mensen dat? om hun belachelijke clownsschoenen nog meer te laten opvallenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
vuurlinie nodig voor die pinrolls
basicallyquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar waarom doen mensen dat? om hun belachelijke clownsschoenen nog meer te laten opvallen
Ja, en omdat brede broekspijpen bij sommige schoenen niet mooi is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar waarom doen mensen dat? om hun belachelijke clownsschoenen nog meer te laten opvallen
Met hun beenhaar om te bewijzen dat ze toch echt ouder dan 12 zijn of wanneer krijgt een man beenhaarquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
basically
of te pimpen met hun smalle enkeltjes?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:23 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja, en omdat brede broekspijpen bij sommige schoenen niet mooi is.
dan moet je die combi niet aantrekken..quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:23 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja, en omdat brede broekspijpen bij sommige schoenen niet mooi is.
Nouja, smalle broekspijpen bij die schoenen die zij dragen ook niet dus denk niet dat die broekspijpen het probleem zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:23 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja, en omdat brede broekspijpen bij sommige schoenen niet mooi is.
ghehe dit jaquote:
bij sommigen vind ik het ook niet zo mooi hoor, maar kan het opzich wel waarderen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nouja, smalle broekspijpen bij die schoenen die zij dragen ook niet dus denk niet dat die broekspijpen het probleem zijn.
Ik gewoon echt absoluut niet, maar dat zal wel aan mij liggen want zie er veel zo rondlopen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:28 schreef Matip het volgende:
[..]
bij sommigen vind ik het ook niet zo mooi hoor, maar kan het opzich wel waarderen.
het is wel hip ja, de een kan dat waarderen en de ander niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik gewoon echt absoluut niet, maar dat zal wel aan mij liggen want zie er veel zo rondlopen.
Ben zelf meer een liefhebber van wat nettere kleding in plaats van die hippe bende, ziet er zo kinderachtig uit.
voor te sporten zoek ik ze graag zo lelijk mogelijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:30 schreef Robophatt het volgende:
Die schoenen
Hoewel het hier natuurlijk wel mag oke
Nou potverdrie even normaal doen he, die sma is gewoon aan het sportenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:29 schreef Chocolatebear het volgende:
#dailyjenselterpicca
[ afbeelding ]
inderdaad, doe eens niet zo malquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nou potverdrie even normaal doen he, die sma is gewoon aan het sporten
Ik heb een facesitting fetisj en een hakken fetisjquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe mij maar zulke lijfjes.
Doe mij maarquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe mij maar zulke lijfjes.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe mij maar zulke lijfjes.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waar zijn die dikke tieten en die asser dan?!
Ik ga morgen naar de kapper maar nuts z'n hitlerjugend reactie heeft me doen twijfelenquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:42 schreef Robophatt het volgende:
Wat een uiteenlopende smaak ook weer
homoquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe mij maar zulke lijfjes.
doe hetquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar de kapper maar nuts z'n hitlerjugend reactie heeft me doen twijfelen
Niks van aantrekken. Vrouwen diggen dat kapsel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar de kapper maar nuts z'n hitlerjugend reactie heeft me doen twijfelen
hitlerjugendquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar de kapper maar nuts z'n hitlerjugend reactie heeft me doen twijfelen
Welk kapsel? En welk kapsel gaat Mur nemen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Niks van aantrekken. Vrouwen diggen dat kapsel.
Ofja, ik in ieder geval welLekker netjes
het meervoud van spore, de "voortplantingscellen" van onder meer schimmels, paddenstoelen en sommige bacteriënquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vas heeft diepe sporen bij jou nagelaten
hardop in de treinquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
het meervoud van spore, de "voortplantingscellen" van onder meer schimmels, paddenstoelen en sommige bacteriën
Dat haar is een ideale voedingsbodemquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
het meervoud van spore, de "voortplantingscellen" van onder meer schimmels, paddenstoelen en sommige bacteriën
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |