Grid & CB gaan weer even de boel rapenquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Effe peukje doen, dan kom er aan, link TS maar op st00m, of skype w.e
quote:Als je nu een lingerie voor je vriendin kon kopen (of als je een vriendin had) wat zou je kopen?
Van die geile die mezelf ook goed zou staan in het weekend.quote:
Dat sowieso. Met je stijve pik in zo'n kanten half doorzichtig stringetje.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Van die geile die mezelf ook goed zou staan in het weekend.
Niet tussen je billen geklemd?quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat sowieso. Met je stijve pik in zo'n kanten half doorzichtig stringetje.
En dan met de roze hoed van je moeder op de kop achterstevoren voor de spiegel gaan staan zodat je denkt dat je een vrouw bent en zodoende spontaan begint met kontvingeren wat dan weer uitmondt in spijt na de bewustwording van een bruine vinger.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat sowieso. Met je stijve pik in zo'n kanten half doorzichtig stringetje.
shiiitquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:00 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
En dan met de roze hoed van je moeder op de kop achterstevoren voor de spiegel gaan staan zodat je denkt dat je een vrouw bent en zodoende spontaan begint met kontvingeren wat dan weer uitmondt in spijt na de bewustwording van een bruine vinger.
Da's met de meeste strings toch?quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet tussen je billen geklemd?
Nee, je pik. Enkel dan niet in stijve toestand.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Da's met de meeste strings toch?.
Ohw. Nee, dat vind ik raar.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, je pik. Enkel dan niet in stijve toestand.
oh jee, wie nou weer?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:10 schreef Robophatt het volgende:
Die wansmaak ook altijd in dat outfit topicBlijf me erover verbazen.
jeukende klauwen bij die opgerolde broekspijpenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:10 schreef Robophatt het volgende:
Die wansmaak ook altijd in dat outfit topicBlijf me erover verbazen.
Jouw outfit mocht ik trouwens wel, truiquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jeukende klauwen bij die opgerolde broekspijpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |