Aardappels ookquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Smaken best goed als je ze in de frietpan doet.
Pastinaak danquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Liever eens wat nieuws proberen.
Is gefrituurd echt lekker. Niet gefrituurd ookquote:
Nee.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Wow mn poep was net een soort van groenig. Heb ik aids?
Dat wil ik weleens ondervinden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is gefrituurd echt lekker. Niet gefrituurd ook
wow gelukkigquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Wow mn poep was net een soort van groenig. Heb ik aids?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is gefrituurd echt lekker. Niet gefrituurd ook
Gewoon een school-shooting houden, dat zal ze leren.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:27 schreef BlauweTijger het volgende:
KLB / Tentamen niet mogen maken
WORDT KK GEK HE
heb je n uurtje vrij?quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon een school-shooting houden, dat zal ze leren.
even een servertje kapot skietenquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha, wil je ook een shooting houden?
Effe peukje doen, dan kom er aan, link TS maar op st00m, of skype w.equote:Op donderdag 30 januari 2014 13:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
even een servertje kapot skieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |