abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136138108
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:12 schreef gianni61 het volgende:

[..]

oh jee, wie nou weer?
Bijna iedereen. Danielle heeft meestal wel leuke kleren aan en die MegaMandy ook.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136138162
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:15 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Jouw outfit mocht ik trouwens wel, trui ^O^

God inderdaad en al die vrouwen op te lelijke sneakers en vale shirts kan ik ook niet uitstaan.
nou, de mannen kunnen er soms ook wat van qua lelijke schoenen. met inderdaad dan nog eens zo'n belachelijke pinroll erop :r
pi_136138217
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:15 schreef Robophatt het volgende:

die MegaMandy
Da's net The Joker met een pony.
pi_136138240
Daarom ben ik ook mijn fashion blog begonnen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:20:34 #105
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_136138289
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:15 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Jouw outfit mocht ik trouwens wel, trui ^O^



quote:
God inderdaad en al die vrouwen op te lelijke sneakers en vale shirts kan ik ook niet uitstaan
gewone naakte wijven in dat topic posten, das veel beter.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:20:48 #106
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_136138298
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:17 schreef gianni61 het volgende:

[..]

nou, de mannen kunnen er soms ook wat van qua lelijke schoenen. met inderdaad dan nog eens zo'n belachelijke pinroll erop :r
vuurlinie nodig voor die pinrolls
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_136138321
quote:
9s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:18 schreef Modus het volgende:

[..]

Da's net The Joker met een pony.
Draagt misschien wat apartere kleding - niets mis mee - maar loopt er tenminste niet als een slons bij zoals de meeste anderen daar :r

quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:17 schreef gianni61 het volgende:

[..]

nou, de mannen kunnen er soms ook wat van qua lelijke schoenen. met inderdaad dan nog eens zo'n belachelijke pinroll erop :r
Ja leuk als je een jaar of 16 (18) bent maar groei op. Begin echt een allergie te ontwikkelen voor die grote gekleurde sneakers, lelijke dingen.

quote:
9s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:19 schreef LudoSanders het volgende:
Daarom ben ik ook mijn fashion blog begonnen.
Deel je wijsheid Ludo _O_
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136138338
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:20 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

vuurlinie nodig voor die pinrolls
maar waarom doen mensen dat? om hun belachelijke clownsschoenen nog meer te laten opvallen :')
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:22:25 #109
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_136138363
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:21 schreef gianni61 het volgende:

[..]

maar waarom doen mensen dat? om hun belachelijke clownsschoenen nog meer te laten opvallen :')
basically

of te pimpen met hun smalle enkeltjes?
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_136138422
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:21 schreef gianni61 het volgende:

[..]

maar waarom doen mensen dat? om hun belachelijke clownsschoenen nog meer te laten opvallen :')
Ja, en omdat brede broekspijpen bij sommige schoenen niet mooi is.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_136138424
Bij mensen die hun broekspijpen omkrullen denk ik altijd dat zijn moeder het op de groei gekocht heeft.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_136138426
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:22 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

basically

of te pimpen met hun smalle enkeltjes?
Met hun beenhaar om te bewijzen dat ze toch echt ouder dan 12 zijn of wanneer krijgt een man beenhaar
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136138471
Die Roshes of weet ik het van Nike :r :r :r :r :r lelijke kutdingen lijken wel hardloopschoenen

En vrouwen in t-shirts :r vooral met opdruk :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:26:08 #114
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_136138496
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:23 schreef Matip het volgende:

[..]

Ja, en omdat brede broekspijpen bij sommige schoenen niet mooi is.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_136138519
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:23 schreef Matip het volgende:

[..]

Ja, en omdat brede broekspijpen bij sommige schoenen niet mooi is.
dan moet je die combi niet aantrekken..
pi_136138544
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:23 schreef Matip het volgende:

[..]

Ja, en omdat brede broekspijpen bij sommige schoenen niet mooi is.
Nouja, smalle broekspijpen bij die schoenen die zij dragen ook niet dus denk niet dat die broekspijpen het probleem zijn.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136138558
quote:
ghehe dit ja
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_136138587
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:27 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Nouja, smalle broekspijpen bij die schoenen die zij dragen ook niet dus denk niet dat die broekspijpen het probleem zijn.
bij sommigen vind ik het ook niet zo mooi hoor, maar kan het opzich wel waarderen.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_136138619
Yo yo yo
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_136138628
Net weer wezen shoppen :D
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_136138630
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:28 schreef Matip het volgende:

[..]

bij sommigen vind ik het ook niet zo mooi hoor, maar kan het opzich wel waarderen.
Ik gewoon echt absoluut niet, maar dat zal wel aan mij liggen want zie er veel zo rondlopen.
Ben zelf meer een liefhebber van wat nettere kleding in plaats van die hippe bende, ziet er zo kinderachtig uit.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:29:31 #122
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_136138642
#dailyjenselterpicca

The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_136138673
Die schoenen :r

Hoewel het hier natuurlijk wel mag oke
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136138686

:P.
pi_136138701
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:29 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ik gewoon echt absoluut niet, maar dat zal wel aan mij liggen want zie er veel zo rondlopen.
Ben zelf meer een liefhebber van wat nettere kleding in plaats van die hippe bende, ziet er zo kinderachtig uit.
het is wel hip ja, de een kan dat waarderen en de ander niet. :)
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')