Bijna iedereen. Danielle heeft meestal wel leuke kleren aan en die MegaMandy ook.quote:
nou, de mannen kunnen er soms ook wat van qua lelijke schoenen. met inderdaad dan nog eens zo'n belachelijke pinroll eropquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jouw outfit mocht ik trouwens wel, trui![]()
God inderdaad en al die vrouwen op te lelijke sneakers en vale shirts kan ik ook niet uitstaan.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jouw outfit mocht ik trouwens wel, trui![]()
gewone naakte wijven in dat topic posten, das veel beter.quote:God inderdaad en al die vrouwen op te lelijke sneakers en vale shirts kan ik ook niet uitstaan
vuurlinie nodig voor die pinrollsquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, de mannen kunnen er soms ook wat van qua lelijke schoenen. met inderdaad dan nog eens zo'n belachelijke pinroll erop
Draagt misschien wat apartere kleding - niets mis mee - maar loopt er tenminste niet als een slons bij zoals de meeste anderen daarquote:
Ja leuk als je een jaar of 16 (18) bent maar groei op. Begin echt een allergie te ontwikkelen voor die grote gekleurde sneakers, lelijke dingen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, de mannen kunnen er soms ook wat van qua lelijke schoenen. met inderdaad dan nog eens zo'n belachelijke pinroll erop
Deel je wijsheid Ludoquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:19 schreef LudoSanders het volgende:
Daarom ben ik ook mijn fashion blog begonnen.
maar waarom doen mensen dat? om hun belachelijke clownsschoenen nog meer te laten opvallenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
vuurlinie nodig voor die pinrolls
basicallyquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar waarom doen mensen dat? om hun belachelijke clownsschoenen nog meer te laten opvallen
Ja, en omdat brede broekspijpen bij sommige schoenen niet mooi is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar waarom doen mensen dat? om hun belachelijke clownsschoenen nog meer te laten opvallen
Met hun beenhaar om te bewijzen dat ze toch echt ouder dan 12 zijn of wanneer krijgt een man beenhaarquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
basically
of te pimpen met hun smalle enkeltjes?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:23 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja, en omdat brede broekspijpen bij sommige schoenen niet mooi is.
dan moet je die combi niet aantrekken..quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:23 schreef Matip het volgende:
[..]
Nouja, smalle broekspijpen bij die schoenen die zij dragen ook niet dus denk niet dat die broekspijpen het probleem zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:23 schreef Matip het volgende:
[..]
ghehe dit jaquote:
bij sommigen vind ik het ook niet zo mooi hoor, maar kan het opzich wel waarderen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nouja, smalle broekspijpen bij die schoenen die zij dragen ook niet dus denk niet dat die broekspijpen het probleem zijn.
Ik gewoon echt absoluut niet, maar dat zal wel aan mij liggen want zie er veel zo rondlopen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:28 schreef Matip het volgende:
[..]
bij sommigen vind ik het ook niet zo mooi hoor, maar kan het opzich wel waarderen.
het is wel hip ja, de een kan dat waarderen en de ander niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik gewoon echt absoluut niet, maar dat zal wel aan mij liggen want zie er veel zo rondlopen.
Ben zelf meer een liefhebber van wat nettere kleding in plaats van die hippe bende, ziet er zo kinderachtig uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |