Ik denk dat je buiten Melbourne, Sydney, Perth enzo rekent dat het zelfs meer is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had eens ruzie met een Australische toen ik zei dat er daar ongeveer zoveel mensen wonen als in Nederland.
JA LACH MAAR bij mij doet hij het wel gvdquote:
Ik had gemakkelijk zonder deze afbeelding gekund.quote:
Het is ook nooit goed met julliequote:Op donderdag 30 januari 2014 18:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had gemakkelijk zonder deze afbeelding gekund.
Ik waardeer je inzet, slechts het resultaat is anders dan verwacht.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed met jullie
Nou balen voor je danquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik waardeer je inzet, slechts het resultaat is anders dan verwacht.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar de kapper maar nuts z'n hitlerjugend reactie heeft me doen twijfelen
Ja, maar is wel een paar jaar later hequote:
Ja hehe, Harry is al lang afgelopenquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, maar is wel een paar jaar later he
heb rustig gewacht tot hij gequote was hoorquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de quotes nog.
Inderdaad, heb ook liever kanker dan een verkoudheid.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Prima kapsel maar iedereen loopt er mee. Heb nog liever dreads.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Inderdaad, heb ook liever kanker dan een verkoudheid.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Prima kapsel maar iedereen loopt er mee. Heb nog liever dreads.
zo moeilijk doen over smaak. Daar herken je de debieltjes altijd gelijk aanquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Inderdaad, heb ook liever kanker dan een verkoudheid.
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat gaan jullie vanavond doen jongens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |