abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:12:20 #251
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136146885
Hooo
En altijd het laatste woord.
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:12:36 #252
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136146898
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:11 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Weet ik niet. Ben jij nieuw?
Valt mee
En altijd het laatste woord.
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:12:48 #253
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136146907
En altijd het laatste woord.
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:13:47 #254
395200 deadprez
One more rail
pi_136146960
quote:
kutflim
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:14:32 #255
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_136146998
quote:
11s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:07 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:

[..]

Nee, nog niet geprobeerd. Ga binnenkort eens kijken dan, vraag me alleen af of dat sterk genoeg is.
Oh trouwens weet nog wel wat spul, dat is poeder en doe je een beetje over je haren heen. Wrijft een beetje en dan zie je er niks van maar je haar staat gegarendeerd omhoog, maar ik weet niet of het wat is voor je. Het werkt in ieder geval perfect voor mijn beehive kapsels :) Het is eigenlijk voor vrouwen, maar mocht niks werken kan dit wellicht je laatste redmiddel zijn :P Heet Andrelon Pink Get The Volume Powder.
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:14:40 #256
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136147004
quote:
8s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:13 schreef deadprez het volgende:

[..]

kutflim
Daarom alleen de battles 8-)
En altijd het laatste woord.
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:15:19 #257
395200 deadprez
One more rail
pi_136147036
Gewoon behanglijm in je haar smeren.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136147123
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:14 schreef BlueJeans het volgende:

[..]

Oh trouwens weet nog wel wat spul, dat is poeder en doe je een beetje over je haren heen. Wrijft een beetje en dan zie je er niks van maar je haar staat gegarendeerd omhoog, maar ik weet niet of het wat is voor je. Het werkt in ieder geval perfect voor mijn beehive kapsels :) Het is eigenlijk voor vrouwen, maar mocht niks werken kan dit wellicht je laatste redmiddel zijn :P Heet Andrelon Pink Get The Volume Powder.
Oh, oké, zal kijken dan. Het klinkt weer niet echt als iets dat erg sterk is (ja, poeder :')), maar je weet het maar nooit natuurlijk. Thanks in ieder geval.
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:18:11 #259
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136147180
quote:
6s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:17 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:

[..]

Oh, oké, zal kijken dan. Het klinkt weer niet echt als iets dat erg sterk is (ja, poeder :')), maar je weet het maar nooit natuurlijk. Thanks in ieder geval.
Syoss wax. Aanbrengen op droog haar. Gaat echt wel de lucht in hoor :P
En altijd het laatste woord.
pi_136147258
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:18 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Syoss wax. Aanbrengen op droog haar. Gaat echt wel de lucht in hoor :P
Aha. Gebruik nu al een vergelijkbare wax geloof ik (even gegoogled), maar wie weet.
pi_136147260
quote:
11s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:09 schreef BlueJeans het volgende:

[..]

Oh, pik je dat? :o
Loop niet te stoken
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_136147749
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:09 schreef VeerEli het volgende:
Ik mis Ambi nu al die nieuwe lui hier zitten
Echt hè :'). Lijkt wel op één of andere ONZ SC ofzo.

Niet dat ik ooit een ONZ SC heb gezien, maar als denk aan hoe zo'n SC eruit zou zien denk ik aan zoiets.
pi_136147891
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:29 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Echt hè :'). Lijkt wel op één of andere ONZ SC ofzo.

Niet dat ik ooit een ONZ SC heb gezien, maar als denk aan hoe zo'n SC eruit zou zien denk ik aan zoiets.
Misschien is het leuk dat wanneer jij volgende keer weer online komt je iedereen dat laat weten. Zo van: "Yo! Ik ben er weer. :W"
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_136147969
Hij is meer van de fawaka volgens mij
  Forum Admin donderdag 30 januari 2014 @ 20:33:59 #265
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_136147996
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:09 schreef VeerEli het volgende:
Ik mis Ambi nu al die nieuwe lui hier zitten
waar is wolvendagen?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:35:30 #266
395200 deadprez
One more rail
pi_136148092
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:29 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Echt hè :'). Lijkt wel op één of andere ONZ SC ofzo.

Niet dat ik ooit een ONZ SC heb gezien, maar als denk aan hoe zo'n SC eruit zou zien denk ik aan zoiets.
Wat is nou het grote verschil met hoe het nu gaat en hoe het ging voor wij hier allemaal kwamen posten? Ik kwam hier eerst amper, maar van wat ik af en toe meekreeg was het nou niet heel anders ofzo.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:35:35 #267
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136148095
RTL 7 _O-
En altijd het laatste woord.
pi_136148107
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:29 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Echt hè :'). Lijkt wel op één of andere ONZ SC ofzo.

Niet dat ik ooit een ONZ SC heb gezien, maar als denk aan hoe zo'n SC eruit zou zien denk ik aan zoiets.
Wat onderscheidt nou precies een KLB-SC van een ONZ-SC dan?
pi_136148121
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:33 schreef Pharkus het volgende:

[..]

waar is wolvendagen?
Dat weet niemand.
pi_136148319
quote:
9s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:35 schreef Modus het volgende:

[..]

Dat weet niemand.
Alleen CB
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_136148385
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:33 schreef Pharkus het volgende:

[..]

waar is wolvendagen?
Mooi hoe wd inmiddels modeshows loopt in NY, Parijs en London, en de FOK!auti's zich nog blijven afvragen waar ze is vanwege de pothole die ze heeft achtergelaten in menig hart _O_.
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:35 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:

[..]

Wat onderscheidt nou precies een KLB-SC van een ONZ-SC dan?
Chai [punt].
pi_136148556
Niet bitchen over WD. _O_
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_136148598
Zijn wel een paar mensen die duidelijk hun stempel hebben achtergelaten in deze SC, zeg.
pi_136148652
Een SC moet je niet te veel inzitten. Dan krijg je van die kliekjes en kan het niet meer luchtig zijn.
Digo
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:48:50 #275
395200 deadprez
One more rail
pi_136148834
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:45 schreef Tropanzia het volgende:
Een SC moet je niet te veel inzitten. Dan krijg je van die kliekjes en kan het niet meer luchtig zijn.
Je moet eigenlijk sowieso niet te veel op FOK! zitten, maar zo werkt het nu eenmaal niet.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')