kutflimquote:
Oh trouwens weet nog wel wat spul, dat is poeder en doe je een beetje over je haren heen. Wrijft een beetje en dan zie je er niks van maar je haar staat gegarendeerd omhoog, maar ik weet niet of het wat is voor je. Het werkt in ieder geval perfect voor mijn beehive kapselsquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:07 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Nee, nog niet geprobeerd. Ga binnenkort eens kijken dan, vraag me alleen af of dat sterk genoeg is.
Oh, oké, zal kijken dan. Het klinkt weer niet echt als iets dat erg sterk is (ja, poederquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:14 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Oh trouwens weet nog wel wat spul, dat is poeder en doe je een beetje over je haren heen. Wrijft een beetje en dan zie je er niks van maar je haar staat gegarendeerd omhoog, maar ik weet niet of het wat is voor je. Het werkt in ieder geval perfect voor mijn beehive kapselsHet is eigenlijk voor vrouwen, maar mocht niks werken kan dit wellicht je laatste redmiddel zijn
Heet Andrelon Pink Get The Volume Powder.
Syoss wax. Aanbrengen op droog haar. Gaat echt wel de lucht in hoorquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:17 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Oh, oké, zal kijken dan. Het klinkt weer niet echt als iets dat erg sterk is (ja, poeder), maar je weet het maar nooit natuurlijk. Thanks in ieder geval.
Aha. Gebruik nu al een vergelijkbare wax geloof ik (even gegoogled), maar wie weet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Syoss wax. Aanbrengen op droog haar. Gaat echt wel de lucht in hoor
Echt hèquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:09 schreef VeerEli het volgende:
Ik mis Ambi nu al die nieuwe lui hier zitten
Misschien is het leuk dat wanneer jij volgende keer weer online komt je iedereen dat laat weten. Zo van: "Yo! Ik ben er weer.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt hè. Lijkt wel op één of andere ONZ SC ofzo.
Niet dat ik ooit een ONZ SC heb gezien, maar als denk aan hoe zo'n SC eruit zou zien denk ik aan zoiets.
waar is wolvendagen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:09 schreef VeerEli het volgende:
Ik mis Ambi nu al die nieuwe lui hier zitten
Wat is nou het grote verschil met hoe het nu gaat en hoe het ging voor wij hier allemaal kwamen posten? Ik kwam hier eerst amper, maar van wat ik af en toe meekreeg was het nou niet heel anders ofzo.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet dat ik ooit een ONZ SC heb gezien, maar als denk aan hoe zo'n SC eruit zou zien denk ik aan zoiets.
Wat onderscheidt nou precies een KLB-SC van een ONZ-SC dan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mooi hoe wd inmiddels modeshows loopt in NY, Parijs en London, en de FOK!auti's zich nog blijven afvragen waar ze is vanwege de pothole die ze heeft achtergelaten in menig hartquote:
Chai [punt].quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:35 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Wat onderscheidt nou precies een KLB-SC van een ONZ-SC dan?
Je moet eigenlijk sowieso niet te veel op FOK! zitten, maar zo werkt het nu eenmaal niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:45 schreef Tropanzia het volgende:
Een SC moet je niet te veel inzitten. Dan krijg je van die kliekjes en kan het niet meer luchtig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |