abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136146303
Mijn haar is zo slap dat het altijd meteen weer plat op mijn hoofd valt.
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:00:12 #227
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_136146343
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:23 schreef Germano het volgende:

[..]

Waarom verdedig je dan die strak gekamde kapsels? :').
Dan zul je dit ook wel "okay" vinden.

[ afbeelding ]
Kapsels waarbij de zijkanten zijn geschoren en boven wat langer is... :9~ :9~
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:00:41 #228
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136146371
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:00 schreef BlueJeans het volgende:

[..]

Kapsels waarbij de zijkanten zijn geschoren en boven wat langer is... :9~ :9~
8-)
En altijd het laatste woord.
pi_136146407
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:00 schreef BlueJeans het volgende:

[..]

Kapsels waarbij de zijkanten zijn geschoren en boven wat langer is... :9~ :9~
Ruilen voor pics van jou in legerpakje?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_136146452
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:18 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Dat was nodig, je had nog niet door dat mijn opmerking enigszins sarcastisch was? Echt, van mijn part hou je een moestuin in die dreads, als jij daar gelukkig door wordt. Ik kan mij er niet druk om maken hoe jij of anderen er bijlopen.
moest een beetje huilen
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:04:36 #231
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136146539
quote:
9s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:59 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Mijn haar is zo slap dat het altijd meteen weer plat op mijn hoofd valt.
Als dat het enige is dat slap is en op je hoofd valt...
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:04:51 #232
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_136146552
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:00 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

8-)
Pics
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:01 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ruilen voor pics van jou in legerpakje?
Nee. :{ (M'n arme kont).
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
pi_136146570
quote:
9s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:59 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Mijn haar is zo slap dat het altijd meteen weer plat op mijn hoofd valt.
Iemand tips? Wil het een beetje omhoog hebben, maar het moet er ook weer niet 'hard' of nat uitzien. Zelfs van die dure kappersproducten helpen niet.
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:05:30 #234
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_136146585
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:05 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:

[..]

Iemand tips? Wil het een beetje omhoog hebben, maar het moet er ook weer niet 'hard' of nat uitzien. Zelfs van die dure kappersproducten helpen niet.
Euhmm...mousse? Hoeft niet zoveel te zijn, klein beetje en werkt goed denk ik. Of heb je dat allang geprobeerd?
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
pi_136146594
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:04 schreef BlueJeans het volgende:

[..]

Pics

[..]

Nee. :{ (M'n arme kont).
Zonder pakje mag ook ;) ;) ;)
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_136146607
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:04 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Als dat het enige is dat slap is en op je hoofd valt...
Hihaho.
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:06:09 #237
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136146623
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:05 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:

[..]

Iemand tips? Wil het een beetje omhoog hebben, maar het moet er ook weer niet 'hard' of nat uitzien. Zelfs van die dure kappersproducten helpen niet.
Wax

grgr
En altijd het laatste woord.
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:06:11 #238
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_136146625
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:05 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Zonder pakje mag ook ;) ;) ;)
Nice try.
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:06:12 #239
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136146626
quote:
9s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:05 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:

[..]

Hihaho.
Vond hem zelf best grappig eigenlijk.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136146627
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:05 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:

[..]

Iemand tips? Wil het een beetje omhoog hebben, maar het moet er ook weer niet 'hard' of nat uitzien. Zelfs van die dure kappersproducten helpen niet.
een beetje bier erin
pi_136146647
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:06 schreef BlueJeans het volgende:

[..]

:') Nice try.
Als je dit al goed vindt :')
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_136146662
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:04 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Als dat het enige is dat slap is en op je hoofd valt...
pi_136146663
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:05 schreef BlueJeans het volgende:

[..]

Euhmm...mousse? Hoeft niet zoveel te zijn, klein beetje en werkt goed denk ik. Of heb je dat allang geprobeerd?
Nee, nog niet geprobeerd. Ga binnenkort eens kijken dan, vraag me alleen af of dat sterk genoeg is.
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:07:23 #244
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_136146669
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:06 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Als je dit al goed vindt :')
Voor FOK! wel.
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
pi_136146682
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:06 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Wax

grgr
Ja, dat gebruik ik al. :')
pi_136146717
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:05 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Zonder pakje mag ook ;) ;) ;)
Gvd Mortie, ik ben er een paar dagen niet en je probeert gelijk andere meisjes te versieren :( o|O
[b]Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:[/b]
Karamelkindje meldt zich.
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:09:32 #247
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_136146748
quote:
8s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:08 schreef ntm het volgende:

[..]

Gvd Mortie, ik ben er een paar dagen niet en je probeert gelijk andere meisjes te versieren :( o|O
Oh, pik je dat? :o
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:09:35 #248
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136146751
Ik mis Ambi nu al die nieuwe lui hier zitten
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:10:07 #249
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136146778
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:09 schreef VeerEli het volgende:
Ik mis Ambi nu al die nieuwe lui hier zitten
Ben ik nieuw?
En altijd het laatste woord.
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:11:02 #250
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136146827
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:10 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Ben ik nieuw?
Weet ik niet. Ben jij nieuw?
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')