Kapsels waarbij de zijkanten zijn geschoren en boven wat langer is...quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Waarom verdedig je dan die strak gekamde kapsels?.
Dan zul je dit ook wel "okay" vinden.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:00 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Kapsels waarbij de zijkanten zijn geschoren en boven wat langer is...![]()
Ruilen voor pics van jou in legerpakje?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:00 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Kapsels waarbij de zijkanten zijn geschoren en boven wat langer is...![]()
moest een beetje huilenquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat was nodig, je had nog niet door dat mijn opmerking enigszins sarcastisch was? Echt, van mijn part hou je een moestuin in die dreads, als jij daar gelukkig door wordt. Ik kan mij er niet druk om maken hoe jij of anderen er bijlopen.
Als dat het enige is dat slap is en op je hoofd valt...quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:59 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Mijn haar is zo slap dat het altijd meteen weer plat op mijn hoofd valt.
Picsquote:
Nee.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ruilen voor pics van jou in legerpakje?
Iemand tips? Wil het een beetje omhoog hebben, maar het moet er ook weer niet 'hard' of nat uitzien. Zelfs van die dure kappersproducten helpen niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:59 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Mijn haar is zo slap dat het altijd meteen weer plat op mijn hoofd valt.
Euhmm...mousse? Hoeft niet zoveel te zijn, klein beetje en werkt goed denk ik. Of heb je dat allang geprobeerd?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:05 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Iemand tips? Wil het een beetje omhoog hebben, maar het moet er ook weer niet 'hard' of nat uitzien. Zelfs van die dure kappersproducten helpen niet.
Hihaho.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als dat het enige is dat slap is en op je hoofd valt...
Waxquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:05 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Iemand tips? Wil het een beetje omhoog hebben, maar het moet er ook weer niet 'hard' of nat uitzien. Zelfs van die dure kappersproducten helpen niet.
een beetje bier erinquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:05 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Iemand tips? Wil het een beetje omhoog hebben, maar het moet er ook weer niet 'hard' of nat uitzien. Zelfs van die dure kappersproducten helpen niet.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als dat het enige is dat slap is en op je hoofd valt...
Nee, nog niet geprobeerd. Ga binnenkort eens kijken dan, vraag me alleen af of dat sterk genoeg is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:05 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Euhmm...mousse? Hoeft niet zoveel te zijn, klein beetje en werkt goed denk ik. Of heb je dat allang geprobeerd?
Voor FOK! wel.quote:
Oh, pik je dat?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:08 schreef ntm het volgende:
[..]
Gvd Mortie, ik ben er een paar dagen niet en je probeert gelijk andere meisjes te versieren![]()
Ben ik nieuw?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:09 schreef VeerEli het volgende:
Ik mis Ambi nu al die nieuwe lui hier zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |