abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136144330
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:08 schreef Murdera het volgende:

[..]

zo moeilijk doen over smaak. Daar herken je de debieltjes altijd gelijk aan _O_
Daar heb ik andere punten der herkenning voor.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  donderdag 30 januari 2014 @ 19:13:23 #202
395200 deadprez
One more rail
pi_136144336
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:13 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

FOK!en bier klappen en jonko poppen.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136144349
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:13 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Daar heb ik andere punten der herkenning voor.
goede cumbek :)
pi_136144509
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:13 schreef Murdera het volgende:

[..]

goede cumbek :)
Ik zou altijd gaan voor de facial, dan zie je het wegglijden over dat slangengezichtje.
pi_136144520
Dan doe mij maar kanker :).
Zo'n strak kapsel is "uit" sinds elke random douchebag ermee rondloopt.

Dit is beter. Ja, lekker ouderwets.

  donderdag 30 januari 2014 @ 19:17:48 #206
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136144534
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:17 schreef Buluin het volgende:

[..]

Ik zou altijd gaan voor de facial, dan zie je het wegglijden over dat slangengezichtje.
Geen creampie's geven :')
En altijd het laatste woord.
pi_136144545
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:17 schreef Germano het volgende:
Dan doe mij maar kanker :).
Zo'n strak kapsel is "uit" sinds elke random douchebag ermee rondloopt.

Dit is beter. Ja, lekker ouderwets.

[ afbeelding ]
Zo'n lekker eigenwijs kapsel :')
pi_136144558
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:17 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Geen creampie's geven :')
Geven :').

Ik noem het gunnen. Ze mogen blij zijn dat ik zo galant ben.
pi_136144573
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:17 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Geen creampie's geven :')
Vertel me niets.
pi_136144581
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:13 schreef Murdera het volgende:

[..]

goede cumbek :)
Dat was nodig, je had nog niet door dat mijn opmerking enigszins sarcastisch was? Echt, van mijn part hou je een moestuin in die dreads, als jij daar gelukkig door wordt. Ik kan mij er niet druk om maken hoe jij of anderen er bijlopen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_136144612
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:18 schreef Buluin het volgende:

[..]

Zo'n lekker eigenwijs kapsel :')
Mooi.
pi_136144630
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:19 schreef Germano het volgende:

[..]

Mooi.
Trendy is mijn benadering.
  donderdag 30 januari 2014 @ 19:20:10 #213
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136144633
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:18 schreef Germano het volgende:

[..]

Geven :').

Ik noem het gunnen. Ze mogen blij zijn dat ik zo galant ben.
:D
En altijd het laatste woord.
pi_136144687
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:20 schreef Buluin het volgende:

[..]

Trendy is mijn benadering.
Hoe noem jij dit? Ik ben wel benieuwd of dit ook als 'lekker eigenwijs' bestempeld kan worden.

pi_136144701
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:21 schreef Germano het volgende:

[..]

Hoe noem jij dit? Ik ben wel benieuwd of dit ook als 'lekker eigenwijs' bestempeld kan worden.

[ afbeelding ]
Zo heb ik mijn haar :P

No joke.
  donderdag 30 januari 2014 @ 19:22:19 #216
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136144716
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:21 schreef Buluin het volgende:

[..]

Zo heb ik mijn haar :P

No joke.
Verdomme ik ook :') _O-
En altijd het laatste woord.
  donderdag 30 januari 2014 @ 19:22:32 #217
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136144731
Maar dan zijkantjes iets korter natuurlijk.
En altijd het laatste woord.
pi_136144741
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:22 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Verdomme ik ook :') _O-
Wij zijn die eckte eckte.
pi_136144754
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:21 schreef Buluin het volgende:

[..]

Zo heb ik mijn haar :P

No joke.
Waarom verdedig je dan die strak gekamde kapsels? :').
Dan zul je dit ook wel "okay" vinden.

pi_136144759
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:22 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar dan zijkantjes iets korter natuurlijk.
Dat inderdaad.
pi_136144805
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:23 schreef Germano het volgende:

[..]

Waarom verdedig je dan die strak gekamde kapsels? :').
Dan zul je dit ook wel "okay" vinden.

[ afbeelding ]
Als mijn haar bovenop langer is probeer ik meestal zoiets. Ik vind het inderdaad okay.
pi_136144821
Als ik net naar de kapper ben geweest als het eerste plaatje, anders zoals de laatste.
Minder kuif-achtig dan die van jullie.
  donderdag 30 januari 2014 @ 19:42:49 #223
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136145495
Sup dudes, chicks, smatjes, uiterkeringstrekkers en kanslozen.
  donderdag 30 januari 2014 @ 19:53:27 #224
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136146004
Yo
En altijd het laatste woord.
pi_136146183
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 18:44 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

:')
Prima kapsel maar iedereen loopt er mee. Heb nog liever dreads.
Daar is m'n haar te kort voor. Misschien volgende keer
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:23 schreef Germano het volgende:

[..]

Waarom verdedig je dan die strak gekamde kapsels? :').
Dan zul je dit ook wel "okay" vinden.

[ afbeelding ]
Zo heb ik het ongeveer. Alleen aan de zijkanten dan veel te lang :')
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')