Daar heb ik andere punten der herkenning voor.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
zo moeilijk doen over smaak. Daar herken je de debieltjes altijd gelijk aan
quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
FOK!en bier klappen en jonko poppen.
goede cumbekquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar heb ik andere punten der herkenning voor.
Geen creampie's gevenquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:17 schreef Buluin het volgende:
[..]
Ik zou altijd gaan voor de facial, dan zie je het wegglijden over dat slangengezichtje.
Zo'n lekker eigenwijs kapselquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:17 schreef Germano het volgende:
Dan doe mij maar kanker.
Zo'n strak kapsel is "uit" sinds elke random douchebag ermee rondloopt.
Dit is beter. Ja, lekker ouderwets.
[ afbeelding ]
Dat was nodig, je had nog niet door dat mijn opmerking enigszins sarcastisch was? Echt, van mijn part hou je een moestuin in die dreads, als jij daar gelukkig door wordt. Ik kan mij er niet druk om maken hoe jij of anderen er bijlopen.quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Geven.
Ik noem het gunnen. Ze mogen blij zijn dat ik zo galant ben.
Zo heb ik mijn haarquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoe noem jij dit? Ik ben wel benieuwd of dit ook als 'lekker eigenwijs' bestempeld kan worden.
[ afbeelding ]
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:22 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar dan zijkantjes iets korter natuurlijk.
Als mijn haar bovenop langer is probeer ik meestal zoiets. Ik vind het inderdaad okay.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Waarom verdedig je dan die strak gekamde kapsels?.
Dan zul je dit ook wel "okay" vinden.
[ afbeelding ]
Daar is m'n haar te kort voor. Misschien volgende keerquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Prima kapsel maar iedereen loopt er mee. Heb nog liever dreads.
Zo heb ik het ongeveer. Alleen aan de zijkanten dan veel te langquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Waarom verdedig je dan die strak gekamde kapsels?.
Dan zul je dit ook wel "okay" vinden.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |