Ikquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:35 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Wat onderscheidt nou precies een KLB-SC van een ONZ-SC dan?
Onze mannenplaatjes, in die andere staan er alleen van vrouwen toch hier is meer evenwichtquote:
Onder de lakens word ik graag als object gezienquote:
Die was van Vas, hoor.quote:
Komt door rez.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:56 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ja, ONZ-SC's zijn wel wat 'gayer' heb ik het idee.Meer 'hoi hoi', 'zwaai zwaai' en 'leuk leuk' enzo.
Eens. FOK! is een hardnekkige verslaving helaas.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk sowieso niet te veel op FOK! zitten, maar zo werkt het nu eenmaal niet.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Onder de lakens word ik graag als object gezien![]()
Hoe ben je niet?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:58 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Zo ben ik heul niet. Geloof ik.
Gvd, ik wou zeggen "Dat was Vas", maar wist het niet zeker en was bang om een flater te slaanquote:
Je plaatje is kapot :squote:
Dat is toch juist hartstikke leuk !?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:56 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ja, ONZ-SC's zijn wel wat 'gayer' heb ik het idee.Meer 'hoi hoi', 'zwaai zwaai' en 'leuk leuk' enzo.
S.. H.. Je Nu? Wat?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:59 schreef Robophatt het volgende:
Heb wel het idee dat deze SC nu meer lijkt op die andere, ook als ik bvb in SHJN kijk ofzo ook altijd zo'n gigantische bende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |