Ik ben zelf 1.62m en weeg nu 68kg, heb maat 38. Zou er zelf niet graag onder de 60kg willen wegen. Moet erg uitkijken dat ik niet teveel afval, als ik onder de 60kg kom moet ik aan de bijvoeding (nutridrink en als dat niet helpt sonde). Gelukkig begint mijn gewicht te stabiliseren, het afvallen gaat nog heel traag. Het beste is dat mijn BMI niet onder de 23 komt. Maar dat heeft te maken met dat ik een BMI van 50 heb gehad, van extreem zwaar naar heel licht is niet gezond.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En toch heb je met dat gewicht, bij die lengte (en geen uitzonderlijke female fitness muscles), echt wel een onderkin en een hangbuikje, en andere onnodige extra hompen daar. De spiegel en hoe fit je je voelt zijn veel belangrijker dan een statistisch getalletje dat niet meer is dan een veredelde deling van twee getallen.
1.65m en 55 kg is more like it. 1.75m en max 65 kg is ook prima.
Bron: Female Aesthetics, John Deere (PhD, broscience)
Waarom moet je aan de bijvoeding als je onder de 60 kg komt? Als je de gym in duikt en wat spiermassa op je benen & behind krijgt, dan ben je ook als vrouw al snel 5 kg zwaarder en zie je er alleen maar beter uit.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:18 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ik ben zelf 1.62m en weeg nu 68kg, heb maat 38. Zou er zelf niet graag onder de 60kg willen wegen. Moet erg uitkijken dat ik niet teveel afval, als ik onder de 60kg kom moet ik aan de bijvoeding (nutridrink en als dat niet helpt sonde). Gelukkig begint mijn gewicht te stabiliseren, het afvallen gaat nog heel traag.
Heeft te maken met dat ik een maagverkleinende operatie heb gehad. Kom van 136kg en na jaren overgewicht met een BMI van rond de 50 is het niet gezond om een BMI van onder de 23 te krijgen. Naar de sportschool heb ik jarenlang gedaan, maar spiermassa op mijn benen lukt bijna niet. Volgens mijn arts kan het ook erfelijk zijn, bijna alle vrouwen in mijn familie van vaders kant hebben stevige bovenbenen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom moet je aan de bijvoeding als je onder de 60 kg komt? Als je de gym in duikt en wat spiermassa op je benen & behind krijgt, dan ben je ook als vrouw al snel 5 kg zwaarder en zie je er alleen maar beter uit.
erg hequote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
tering dat is toch veel te zwaar voor 183 cm
Als je geen andere eet/leef gewoonten hebt gekregen misschien eens laten onderzoeken of je schildklier wel goed werkt? Als die te weinig TSH aanmaakt kom je aan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
erg he
en het wordt alleen maar erger
ik snap het ook niet
lolquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:28 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Als je geen andere eet/leef gewoonten hebt gekregen misschien eens laten onderzoeken of je schildklier wel goed werkt?
Heb gehoord dat hij elke dag 5400 kcal naar binnen propt omdat hij in zijn jeugd gepest werd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:28 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Als je geen andere eet/leef gewoonten hebt gekregen misschien eens laten onderzoeken of je schildklier wel goed werkt?
shiiit! 136 kg's op 1.62m, hoe lang duurde dat? En had je dan na 10 kg niet zoiets van 'wat gebeurt hier'?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:25 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Heeft te maken met dat ik een maagverkleinende operatie heb gehad. Kom van 136kg en na jaren overgewicht met een BMI van rond de 50 is het niet gezond om een BMI van onder de 23 te krijgen. Naar de sportschool heb ik jarenlang gedaan, maar spiermassa op mijn benen lukt bijna niet. Volgens mijn arts kan het ook erfelijk zijn, bijna alle vrouwen in mijn familie van vaders kant hebben stevige bovenbenen.
Da's niet gezond!!!!quote:
Duurde 10 jaar, in die 10 jaar vele keren op dieet geweest. Maar zodra er dan een paar kilo af was dan stopte het afvallen weer. Ben op een gegeven moment zelfs 2 maanden aan de Modifast gegaan maar op een gegeven moment trok ik dat niet meer omdat ik flauwviel als ik erbij ging sporten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb gehoord dat hij elke dag 5400 kcal naar binnen propt omdat hij in zijn jeugd gepest werd.Het helpt hem bij het ontvluchten van de eeuwige hartenpijn, maar dat is natuurlijk ontwijking, geen oplossing. God beware die man.
[..]
shiiit! 136 kg's op 1.62m, hoe lang duurde dat? En had je dan na 10 kg niet zoiets van 'wat gebeurt hier'?
Haha, dat vind jij, maar veel mannen en vrouwen houden wel van een buikje en een mooie onderkin. Dus ook dan kun je tevreden zijn met wat je ziet in de spiegel en je fit voelen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En toch heb je met dat gewicht, bij die lengte (en geen uitzonderlijke female fitness muscles), echt wel een onderkin en een hangbuikje, en andere onnodige extra hompen daar. De spiegel en hoe fit je je voelt zijn veel belangrijker dan een statistisch getalletje dat niet meer is dan een veredelde deling van twee getallen.
1.65m en 55 kg is more like it. 1.75m en max 65 kg is ook prima.
Bron: Female Aesthetics, John Deere (PhD, broscience)
Omtrek? Vetpercentage?quote:
Buikje is leuk en vrouwelijk, onderkin is altijd negatief. Niemand is tevreden met zijn onderkin. Anders mogen ze zich hier melden. Jij had ook een mooi figuur toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, dat vind jij, maar veel mannen en vrouwen houden wel van een buikje en een mooie onderkin. Dus ook dan kun je tevreden zijn met wat je ziet in de spiegel en je fit voelen.
De gustibus et coloribus non disputandum est.
Absurd, good for you dat je nu een gezond gewicht hebt!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:36 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Duurde 10 jaar, in die 10 jaar vele keren op dieet geweest. Maar zodra er dan een paar kilo af was dan stopte het afvallen weer. Ben op een gegeven moment zelfs 2 maanden aan de Modifast gegaan maar op een gegeven moment trok ik dat niet meer omdat ik flauwviel als ik erbij ging sporten.
Vervolgens nog 2 jaar fitness geprobeerd met zuurstofmasker op, maar toch stikte ik nog bijna zo benauwd had ik het.
Daarna gaan zwemmen wat me beter af ging en in 3 maanden had ik er 13kg af, maar toen stopte het weer. Was al aangemeld voor een operatie maar tot die tijd toch blijven proberen om het zonder operatie eraf te krijgen.
Maar het is nog steeds hard werken nu, mijn gewicht blijft stabiel zolang ik genoeg beweeg, mijn eten goed afweeg en op vaste tijden eet maar mocht ik daarmee stoppen dan zal ik weer aankomen.
Ik heb werkelijkwaar geen flauw ideequote:
Kloptquote:
Nou ik heb geen onderkin nee, dus daar heb ik geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Buikje is leuk en vrouwelijk, onderkin is altijd negatief. Niemand is tevreden met zijn onderkin. Anders mogen ze zich hier melden. Jij had ook een mooi figuur toch?
Was vetmassa niet lichter dan spiermassa?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt
Daadwerkelijk 1.77 en 77 kilo, al was dat een aantal maanden geleden. Misschien 79 omdat ik inmiddels wat spiermassa kwijt en wat vetmassa rijker ben
Heb ooit gelezen dat je een vriend had. Desondanks heb ik regelmatig de hand aan mezelf geslagen wanneer je weer eens zo'n wilde foto in LIF postte. Je doet me denken aan mezelf.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou ik heb geen onderkin nee, dus daar heb ik geen ervaring mee.
Het soortelijk gewicht van spier is inderdaad groter dan dat van vet. Doet er verder natuurlijk niet toe want als je een kilo spier verliest en drie kilo vet aankomt dan ben je absoluut gezien alsnog twee kilo aangekomen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:45 schreef ElPollo het volgende:
[..]
Was vetmassa niet lichter dan spiermassa?
Edit: raar... massa = massa.
Was vetvolume niet lichter dan spiervolume?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb ooit gelezen dat je een vriend had. Desondanks heb ik regelmatig de hand aan mezelf geslagen wanneer je weer eens zo'n wilde foto in LIF postte. Je doet me denken aan mezelf.
Heb die wespentaille en die zachte benen in dat jurkje van je wel gespot. Mij houd je niet voor de gek, Njosnavelin.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Denk dat je iemand anders bedoelt, ik ben geen fanatiek sporter ofzo.
Heb geen superstrakke buik maar ook geen loshangende vellen dus de plastisch chirurg heb ik gelukkig niet nodig. Maar denk dat niemand die in korte tijd veel afvalt een superstrakke buik heeft, intens sporten mocht in het begin ook absoluut niet, wat ik toen wel vrij snel na de ingreep deed was elke dag 1,5u baantjes zwemmen om te zorgen dat de huid van mijn benen niet slap zou worden en dat werkte erg goed. Maar ga per 1 februari wel beginnen met trainen in de sportschool om mijn buik ietsje strakker te krijgen, superstrak hoeft van mij niet. Vind een hele platte buik niet mooiquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Buikje is leuk en vrouwelijk, onderkin is altijd negatief. Niemand is tevreden met zijn onderkin. Anders mogen ze zich hier melden. Jij had ook een mooi figuur toch?
[..]
Absurd, good for you dat je nu een gezond gewicht hebt!Hoeveel heb je er aan over gehouden qua losse huid en striae enzo?
Respect ook trouwens dat je tot die operatie gewoon echt je best hebt gedaan om het tij nog te keren.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:37 schreef MsMessy het volgende:
Ik zie een overeenkomst tussen de UI van ElPollo en RaymondK![]()
Oh en voor de goede orde:
Vrouw
35
1.70m
85kg (was vorig jaar nog 97kg)
BMI 29,4 (was dus 33,6)
Dat is ongezond weinig. Wat doe je om op een normaal gewicht te komen?quote:
elke dag 2 blaadjes sla en een glaasje waterquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat is ongezond weinig. Wat doe je om op een normaal gewicht te komen?
Had ik al gezegd dat ik vanmiddag als tussendoortje 1360kCal chips weggewerkt heb?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:56 schreef fathank het volgende:
[..]
elke dag 2 blaadjes sla en een glaasje water
Op een malle dag 2 crackers met Slankie smeerkaas.
Netjes. Ga ik dalijk ook beginnen, als de 1000kcal zuurkoolschotel achter de kiezen isquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:58 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik vanmiddag als tussendoortje 1360kCal chips weggewerkt heb?
Ik ben smal gebouwd, maar het is niet zo dat je al mijn botten ziet uitsteken ofzo. Ik eet gewoon drie maaltijden per dag.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Poultry does not squat, hence the legsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Alleen dan minus de chicken legs![]()
![]()
Omtrek, ecto.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:20 schreef fathank het volgende:
Mooie lange spieren als je 43 cm biceps heb
Toe maar: je eet wel drie maaltijden per dag... Hou eens bij hoeveel je werkelijk eet. Ik vermoed dat het erg (te) weinig is. En: "smal gebouwd": je houdt jezelf voor de gek. Face it: je bent te mager. Tijd voor actie!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:10 schreef Meisje8989 het volgende:
[..]
Ik ben smal gebouwd, maar het is niet zo dat je al mijn botten ziet uitsteken ofzo. Ik eet gewoon drie maaltijden per dag.
Met drie maaltijden per dag bedoelde ik te zeggen dat ik geen maaltijden oversla. Ik eet geen hele zakken chips per keer, maar zeker ook wel tussendoortjes. Ik ben niet dik, maar zeker niet te mager. Heb ook gewoon vormen. Zolang ik me goed voel in mijn lichaam zie ik niet waarom ik zou moeten aankomen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:17 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Toe maar: je eet wel drie maaltijden per dag... Hou eens bij hoeveel je werkelijk eet. Ik vermoed dat het erg (te) weinig is. En: "smal gebouwd": je houdt jezelf voor de gek. Face it: je bent te mager. Tijd voor actie!
Waarom zou het moeten?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:25 schreef BlueJeans het volgende:
1.72m
54 kg
Moet spiermassa opbouwen maar ja te lui
Vraag om een PTer in het BB topic.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:25 schreef BlueJeans het volgende:
1.72m
54 kg
Moet spiermassa opbouwen maar ja te lui
Je hebt flink ondergewicht en dat is niet zo goed voor je lijf. Logisch dat je die reacties krijgt, maar je moet niks natuurlijk. Als het echt je bouw is en je komt niet snel aan dan is het ook lastig om er ineens een paar kilo aan te eten denk ik.quote:Met drie maaltijden per dag bedoelde ik te zeggen dat ik geen maaltijden oversla. Ik eet geen hele zakken chips per keer, maar zeker ook wel tussendoortjes. Ik ben niet dik, maar zeker niet te mager. Heb ook gewoon vormen. Zolang ik me goed voel in mijn lichaam zie ik niet waarom ik zou moeten aankomen.
Wordt al voor gezorgd. Die half-Aziatische genen gaan helemaal uitgemelkt worden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Vraag om een PTer in het BB topic.
Waar woon je?
En in ruil daarvoor wordt jij ook gemolken?quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wordt al voor gezorgd. Die half-Aziatische genen gaan helemaal uitgemelkt worden.
Cor tochquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:08 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En in ruil daarvoor wordt jij ook gemolken?
Ik denk dat mevrouw Maus haar te jong vindt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:08 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En in ruil daarvoor wordt jij ook gemolken?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:17 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Toe maar: je eet wel drie maaltijden per dag... Hou eens bij hoeveel je werkelijk eet. Ik vermoed dat het erg (te) weinig is. En: "smal gebouwd": je houdt jezelf voor de gek. Face it: je bent te mager. Tijd voor actie!
Lantaarnpaal.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:46 schreef .Neovo. het volgende:
Ook 21, weeg 'maar' 80kg.. en ben zelf nog iets langer. 1,93
Dat is helemaal niet per definitie ongezond weinig.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee, dat is gezond.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:58 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik vanmiddag als tussendoortje 1360kCal chips weggewerkt heb?
Darm infectie in de vorm van parasiet? Dat heb ik namelijk ook gehad, nu 2 jaar later nog last van met bepaalde voeding.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:48 schreef Tikbalang het volgende:
Man, 39
1.76
70 kilo
Was ooit eens 90 kilo toen een of andere darm infectie en weg waren de kilo's. Nooit meer teruggekomen ook. Moet dan ook wel letten op wat ik eet want niet alles is nog verdraagbaar.
quote:
Mwa: 1.54m is gewoon klein.quote:
Ga eten joh schralequote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:52 schreef bombmannl het volgende:
19j
1.83
70 kg
BMI 20,9
Vorig jaar augustus nog 62 kg
EDIT: man ofc
Nee, sorry; is ook zo: aan je gewicht kun je helemaal niets zelf doen.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Wat?Alsof ik daar iets aan kan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op maandag 30 juni 2014 12:10 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee, sorry; is ook zo: aan je gewicht kun je helemaal niets zelf doen.Nou, vertel maar wat ik kan doen om zwaarder te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaleidoscopiklimax
http://www.slank-en-sterk.nl/aankomen.htmlquote:Op maandag 30 juni 2014 12:11 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nou, vertel maar wat ik kan doen om zwaarder te worden.
Moet ik nog gespierder worden?quote:Op maandag 30 juni 2014 12:12 schreef Eleiko het volgende:
[..]
http://www.slank-en-sterk.nl/aankomen.html
pics.quote:
Kan ik op dit moment niet maken, maar het enige waar nog een beetje vet zit is mn taille.quote:
Wow.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:12 schreef Eleiko het volgende:
[..]
http://www.slank-en-sterk.nl/aankomen.html
Ik zie een match voor RaymondKquote:Op maandag 30 juni 2014 12:31 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Wow.
Ik heb via die pagina zo'n calorieënteller ingevuld wat ik op een normale dag ongeveer eet en kom uit op ruim 4500 kcal.![]()
*nog een keer berekenen gaat*
Dit vraagt om een lijstje.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:44 schreef RadioSlut het volgende:
Ik heb alles opgeschreven en het is idd zoveel. Nog meer zelfs dan eerder berekend. Ik kom uit op 4864 kcal.
Momentje.quote:
lolquote:
VP?quote:Op maandag 30 juni 2014 12:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol![]()
m'n onderhoud is 5000
bulk is 5500 plus
Mwa op die 6x200 sta je wel wat hoger denk ik hoor. Nog doelen qua gewicht?quote:Op maandag 30 juni 2014 12:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hopelijk nu op ca ongeveer 13% denk ik
Ik ben even breed als jouw arm I guess.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol![]()
m'n onderhoud is 5000
bulk is 5500 plus
edit: OOOH een Match ja
ik dacht een competitie kwa wie meer eet lol.
maar Radio is een meisje![]()
![]()
![]()
Misschien. Het scheelt een beetje per dag en hoeveel melk ik drink maakt heel veel uit. Eigenlijk dagelijks 2L volle melk. Soms 3L. Tijdens bulk alijd 3Lquote:Op maandag 30 juni 2014 12:55 schreef Internepper het volgende:
[..]
Mwa op die 6x200 sta je wel wat hoger denk ik hoor. Nog doelen qua gewicht?
Vind ik niet zo lekker bij het meeste beleg. (quote:Op maandag 30 juni 2014 13:02 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Jij eet meer dan ik op een dag![]()
Waarom geen bruin brood?
Nee, vaker koud dan warm. Al is dat gelukkig de laatste tijd aan het veranderen.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
![]()
Je kan wel eten i.i.g. heheh![]()
Heb je het ook altijd warm?
Van 50 kg ofzo. Die past 2 keer in jouquote:Op maandag 30 juni 2014 12:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol![]()
m'n onderhoud is 5000
bulk is 5500 plus
edit: OOOH een Match ja
ik dacht een competitie kwa wie meer eet lol. match=wedstrijd ook je weets
maar Radio is een meisje![]()
![]()
![]()
oke, ja Radio wintquote:Op maandag 30 juni 2014 13:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Van 50 kg ofzo. Die past 2 keer in jou
hehe. 2,16x lol. Dan zou ik pas winnen op 10000kcals lol.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Van 50 kg ofzo. Die past 2 keer in jou
Ziet er niet uit zou nooit zo'n opgeblaze michilim mannetje willen worde doe mij maar een lichaam als brad Pitt of Ryanquote:Op maandag 30 juni 2014 13:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Misschien. Het scheelt een beetje per dag en hoeveel melk ik drink maakt heel veel uit. Eigenlijk dagelijks 2L volle melk. Soms 3L. Tijdens bulk alijd 3L
Nu het hele weekend geen melk gedronken en veel carbs gegeten en een stuk minder bloated![]()
Deze is overigens van 2 weken terug of zo
[ afbeelding ]
Heb geen shirtless foto momenteel.
't scheelt dus met die melk enorm. uur na de melk zijn de abs weg bijna LOL
Doel was 10%, maar ik ga i.i.g. gewoon weer bulken als ik merk dat ik kracht of massa verlies...
Nu 108kg @ 183cm, hopelijk ooit eens 115kg @12-15% of zo
ballooon animal dit dat moteurBloempjequote:Op maandag 30 juni 2014 13:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ziet er niet uit zou nooit zo'n opgeblaze michilim mannetje willen worde doe mij maar een lichaam als brad Pitt of Ryan
Waarom niet een keer diep gaan naar 6-7%?quote:Op maandag 30 juni 2014 13:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Misschien. Het scheelt een beetje per dag en hoeveel melk ik drink maakt heel veel uit. Eigenlijk dagelijks 2L volle melk. Soms 3L. Tijdens bulk alijd 3L
Nu het hele weekend geen melk gedronken en veel carbs gegeten en een stuk minder bloated![]()
Deze is overigens van 2 weken terug of zo
[ afbeelding ]
Heb geen shirtless foto momenteel.
't scheelt dus met die melk enorm. uur na de melk zijn de abs weg bijna LOL
Doel was 10%, maar ik ga i.i.g. gewoon weer bulken als ik merk dat ik kracht of massa verlies...
Nu 108kg @ 183cm, hopelijk ooit eens 115kg @12-15% of zo
Je kan je eige kont nie eens afvegen je lijkt jerommeke welquote:Op maandag 30 juni 2014 13:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ballooon animal dit dat moteurBloempje
omdat dat zonder Riods gewoon spierverlies opleverd.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:25 schreef Internepper het volgende:
[..]
Waarom niet een keer diep gaan naar 6-7%?
quote:Op maandag 30 juni 2014 13:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je kan je eige kont nie eens afvegen je lijkt jerommeke wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
WFT: zoveel eten en dan nog zo slank blijvenquote:Op maandag 30 juni 2014 12:57 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik ben even breed als jouw arm I guess.![]()
Dit is wat ik eet op een dag, wat ik standaard doe. Vaak komt er ook nog meer bij omdat ik, zoals ik al zei, ook vaak naar de supermarkt ga. En ik vaak honger heb.
's Ochtends (07:00)
4 sneden witbrood
8 plakken kaas
1 glas drinkyoghurt
's middags (13:00)
4 sneden witbrood
8 plakken kaas
1 glas drinkyoghurt
3 zakjes breaker
Tussendoor (16:00)
2 geroosterde witbroodjes
's avonds (17:30)
150 gram gekookte groenten
300 gram aardappelen
1 stuk vlees
1 glas drinkyoghurt
Tussendoor (18:30)
1 waterijsje
Tussendoor (20:00)
2 handjevol chips
1 glas melk
Voor het slapen gaan (22:30)
4 sneden witbrood
8 plakken kaas
1 glas water
's nachts voor vertrek naar werk (05:00)
1 glas cola
Die tosti's zijn trouwens het enige wat vult...Zelfs volkorenbrood kan ik >6 sneden van op, inclusief rijkelijk belegd
De meeste vrouwen schilderen mij af als anorexiapatient.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:02 schreef Eleiko het volgende:
[..]
WFT: zoveel eten en dan nog zo slank blijven![]()
(veel vrouwen zullen jaloers op je zijn).
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
De meeste vrouwen schilderen mij af als anorexiapatient.
Jamaar ik ben bizar dun hé! Dan moet je wel aankomen en meerrr eten. Want alle dunne mensen eten niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]Die moeten dan nog maar eens de definitie van anorexia opzoeken...
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
De meeste vrouwen schilderen mij af als anorexiapatient.
Meid, hoe snel is die schildklier van jou!?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:16 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Jamaar ik ben bizar dun hé! Dan moet je wel aankomen en meerrr eten. Want alle dunne mensen eten niet.
Ik fiets en loop sowieso 2 uur per dag. In totaal, in verband met krantenwijk. Eens per week een fietstochtje van 50-100 km of uitgaan wat best intensief dansen is. :pquote:Op maandag 30 juni 2014 14:22 schreef MsMessy het volgende:
[..]
[..]
Meid, hoe snel is die schildklier van jou!?Of sport je zoveel dat je er niet tegenop kan eten? Zo bizar veel calorieën en dan nog maar 56 kg is wel heel opvallend.
Is ook geen probleem.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:24 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik fiets en loop sowieso 2 uur per dag. In totaal, in verband met krantenwijk. Eens per week een fietstochtje van 50-100 km of uitgaan wat best intensief dansen is. :p
En geen idee. Iedereen in mij familie is zo, zie het probleem dan ook niet. :p
Dat is nooit helemaal duidelijk geworden. Volgens een spaanse dokter was het gewoon een buikgriepje, tuurlijk want ik was aan de boord de enigste die last (NOT) had van de garnalen. Is in tussentijd wel weer 6 jaar geleden en ook bij mij dus niet helemaal goed. Zaten met 10 man aan boord 3 nederlanders en 7 filipijnen en iedereen was aan de schijterij waar ik met kop een schouders bovenuit stak.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:53 schreef PeterRusso het volgende:
[..]
Darm infectie in de vorm van parasiet? Dat heb ik namelijk ook gehad, nu 2 jaar later nog last van met bepaalde voeding.
Knap!quote:Op maandag 30 juni 2014 18:50 schreef Wildervankstertje het volgende:
1.62m en 65kg. Wil er nog 3kg af hebben maar wil niet echt lukken. Maar mag niet klagen eigenlijk want ben er al 76 kwijt.
Precies op het randje van ondergewichtquote:Op maandag 30 juni 2014 20:06 schreef Purrrp het volgende:
179cm x 60kg. Vrouw, 23 jaar. Ben er erg blij mee.
Dat BMI-gebeuren kan me aan mijn aars roesten, maar alsnog bedankt.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:28 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Precies op het randje van ondergewicht
Ga eens langs de bakker en bestel on gesneden brood grofvolkoren of wat tegenwoordig helemaal hip is spelt?quote:Op maandag 30 juni 2014 13:05 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Vind ik niet zo lekker bij het meeste beleg. ()
Ik vind vleeswaren niet zo lekker op brood. Alleen boterhamworst en leverpastei, maar dan moet ik alsnog 5-6 boterhammen eten per maaltijd eer ik gevuld ben. Dit beleg eet ik overigens alleen met volkoren brood, vind ik op witbrood niet lekker.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ga eens langs de bakker en bestel on gesneden brood grofvolkoren of wat tegenwoordig helemaal hip is spelt?
En zoveel kaas? Waarom niet wat kip of zo, gehakt?
Als je nou zelf snijdt, dikkere plakken is meer brood dan beleg is eerder vol.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik vind vleeswaren niet zo lekker op brood. Alleen boterhamworst en leverpastei, maar dan moet ik alsnog 5-6 boterhammen eten per maaltijd eer ik gevuld ben. Dit beleg eet ik overigens alleen met volkoren brood, vind ik op witbrood niet lekker.
Een paar flinke lappen kaas dat vind ik wel vullen, dat vind ik het belangrijkste.
Da's waar. Maar aan de andere kant, waarom zou ik nu ineens alles omgooien als het nu prima gaat?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je nou zelf snijdt, dikkere plakken is meer brood dan beleg is eerder vol.
Omdat 24 plakken kaas? Misschien beetje veel is? 2 pakken perdag?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:32 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Da's waar. Maar aan de andere kant, waarom zou ik nu ineens alles omgooien als het nu prima gaat?
Ik heb een grote hompquote:Op maandag 30 juni 2014 21:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Omdat 24 plakken kaas? Misschien beetje veel is? 2 pakken perdag?
Aah heb ik ook altijd. Dan zal het wel meevallen idd!!!quote:Op maandag 30 juni 2014 21:35 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik heb een grote hompZelf snijden ftw!
Nouja ik zorg er altijd voor dat de kaas uit de tosti druipt als ik een hap neem.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aah heb ik ook altijd. Dan zal het wel meevallen idd!!!
Ik heb eigenlijk nooit witbrood, tosti van bruin is niet zo lekker.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:39 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nouja ik zorg er altijd voor dat de kaas uit de tosti druipt als ik een hap neem.
En een flinke lap vlees?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik vind vleeswaren niet zo lekker op brood. Alleen boterhamworst en leverpastei, maar dan moet ik alsnog 5-6 boterhammen eten per maaltijd eer ik gevuld ben. Dit beleg eet ik overigens alleen met volkoren brood, vind ik op witbrood niet lekker.
Een paar flinke lappen kaas dat vind ik wel vullen, dat vind ik het belangrijkste.
Daar is ook niks mis mee, 2-3 plakken boterhamworst op een enkele boterham is pure liefde.quote:
Wel goed slikken dan hè, anders mis je de broodnodige calorieënquote:Op maandag 30 juni 2014 22:05 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Daar is ook niks mis mee, 2-3 plakken boterhamworst op een enkele boterham is pure liefde.
Dafuq?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel goed slikken dan hè, anders mis je de broodnodige calorieën
Van de boterhamworst natuurlijk, als je grote happen neemt en je verslikt en het dus uitspuugt krijg je niet alle calorieën binnenquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Van de boterhamworst natuurlijk, als je grote happen neemt en je verslikt en het dus uitspuugt krijg je niet alle calorieën binnen
Kom ik aan met mijn 1.58quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:04 schreef PeterRusso het volgende:
De vrouwen in dit topic zijn gemiddeld tussen de 1,75 en 1,80. Althans, dat beweren ze.
Dit terwijl de gemiddelde lengte van de vrouw in Nederland 169,6 cm is.
Vrouwen op FOK zijn groot
Sylvie Meis is 1,58 en ik zou haar zeker doen hoorquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn 1.58( en 51 kilo )
Meisjequote:Op donderdag 3 juli 2014 11:53 schreef Bijna het volgende:
Heuj ik ben bijna precies gemiddeld qua lengte (169.5). Weeg overigens ongeveer 62 kg.
Vrouw van 18 btw
Euh...ik zie er genoeg van rond de 1,60m in dit topic...alleen op de vorige pagina niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:04 schreef PeterRusso het volgende:
De vrouwen in dit topic zijn gemiddeld tussen de 1,75 en 1,80. Althans, dat beweren ze.
Dit terwijl de gemiddelde lengte van de vrouw in Nederland 169,6 cm is.
Vrouwen op FOK zijn groot
En hierom slaat die BMI formule nergens op. Er zou vetpercentage oid mee gewogen moeten worden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:58 schreef Florentius het volgende:
95 kg
1.87cm
40yr
Getrained niet vet zoals bmi zou suggereren, in 20 jaar niet zo lean geweest dank u feestelijk!
Als de lengte maten over de gehele populatie genomen zijn dan is de lengte van fok vrouwen niet zo vreemd. Mensen zijn echt wel langer geworden.
Supercool. Curlen kun je waarschijnlijk ook meer.quote:
Natte vinger werk!quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Euh...ik zie er genoeg van rond de 1,60m in dit topic...alleen op de vorige pagina niet.Hoe bereken jij t gemiddelde?
Waarom is dat niet een gezond gewicht?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:09 schreef Broodjekipkorn het volgende:
1.63 m![]()
57 kg
21 jaar
Eigenlijk niet op gezond gewicht, maar eten doe ik genoeg, dus vraag me niet hoe het kan.
Dat krijg ik altijd van iedereen te horen, incl. de dokter als ik daar kom. En BMI ook?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Waarom is dat niet een gezond gewicht?
Ik vind het wel meevallen hoor. Heeft ook met je bouw te maken natuurlijk. Ik ken mensen die net zo groot zijn als jij en nog lichter.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:13 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Dat krijg ik altijd van iedereen te horen, incl. de dokter als ik daar kom. En BMI ook?
Sterker nog, krijg altijd te horen dat ik anorexia heb, en dat slaat helemaal nergens op.
Dat is een prima gewicht! Op jouw leeftijd woog ik dat ook maar ik ben 1.76. Nu ben ik 5 á 6 kilo zwaarder (en 27 jaar ouder).quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:09 schreef Broodjekipkorn het volgende:
1.63 m![]()
57 kg
21 jaar
Eigenlijk niet op gezond gewicht, maar eten doe ik genoeg, dus vraag me niet hoe het kan.
Wat is jou lengte & gewicht dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:32 schreef koekii het volgende:
Wat zijn de vrouwen op FOK! hier zo lang en dun. Ik word er bijna onzeker van
Wat apart. Ben nu wel benieuwd naar je bouw.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:13 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Dat krijg ik altijd van iedereen te horen, incl. de dokter als ik daar kom. En BMI ook?
Sterker nog, krijg altijd te horen dat ik anorexia heb, en dat slaat helemaal nergens op.
Komt nog welquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:28 schreef netchip het volgende:
Man
15 jaar
1.92 meter
66.5 kilogram
Beetje licht, maar hey, ik eet meer dan een gemiddeld persoon.
Nicequote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:38 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Dat is een prima gewicht! Op jouw leeftijd woog ik dat ook maar ik ben 1.76. Nu ben ik 5 á 6 kilo zwaarder (en 27 jaar ouder).
Gewoon goed blijven eten dan trekt je gewicht wel bij. Een boterhammetje of 12 per dag + avondeten kan je makkelijk hebben met deze lengte en gewicht.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:28 schreef netchip het volgende:
Man
15 jaar
1.92 meter
66.5 kilogram
Beetje licht, maar hey, ik eet meer dan een gemiddeld persoon.
Wat gek, want ook volgens bmi heb je een prima gewicht, je bmi is nl 21,5 en tussen 18.5 en 25 is gezond. Ik ben 1.66 en 52 kg en mijn bmi is ook gewoon gezondquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:13 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Als je gescheiden bent mag je aankomen?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:51 schreef hottentot het volgende:
Man
41 jr
1.87
108Kg
Zo en nu even downplayen...
Heb nu een buik(je), maar 3 maand geleden gescheiden dus dan mag dat vind ik (En het is WK)
Onder de 90Kg vinden zowel ik als mijn vrienden dat ik echt te dun word. Mensen kijken me als het gewicht ter sprake ook altijd aan van "Zo da's een flinke, hadden we niet verwacht"
BMI zal me een rotzorg zijn, boven 88Kg zou ik te zwaar zijn, maar damn dan krijg ik zo'n dun hoofd
Lol, nee.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:24 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Als je gescheiden bent mag je aankomen?
Jij mag ook wel eens wat meer naar binnen schuiven.quote:
Viespeuk!quote:Op zondag 6 juli 2014 17:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Jij mag ook wel eens wat meer naar binnen schuiven.
vies ventjequote:Op zondag 6 juli 2014 17:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Jij mag ook wel eens wat meer naar binnen schuiven.
Onder een dexascan gelegen?quote:Op zondag 6 juli 2014 17:53 schreef BlauweTijger het volgende:
Alpha-man![]()
22 jr
80 kg
1.85m.
BMI = 23.7
Vetpercentage 9.1%
Hoe?quote:
Vetplooi meting gedaan. En de rest met een weegschaal en meetlint.quote:
quote:
quote:
De echte vetkleppen durven niet + de trotse anorexiameisjes zijn oververtegenwoordigd.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:32 schreef TheMechanic het volgende:
Wat is iedereen hier licht, voel me zwaar
Vandaar. Ectomeisjes.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:44 schreef Eleiko het volgende:
De echte vetkleppen durven niet + de trotse anorexiameisjes zijn oververtegenwoordigd.
Nja ik ben 15quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:54 schreef FANN het volgende:
[..]is dat niet een beetje dun?
Ik ben maar 1 cm groter en ik weeg 56 kg is 15 kg meer....
woog ik ook op die leeftijd, ben wel 3 cm korter dan jij. Komt vanzelf goed.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:50 schreef danzazlol het volgende:
17
1.83
Rond de 60kg
Man
Aan de ene kant zou ik wel dikker moeten zijn, maar ik voel me redelijk gezond. Maar god wat zou ik graag wat dikkere benen hebben, lijk wel een biafraantje soms.
Ik denk niet dat mensen het heel erg opvalt maar ik denk ook niet echt dat meiden mij fysiek aantrekkelijk vinden. Gelukkig heb ik een redelijk innerlijk om te compenseren
ah....quote:
ja klopttt. zat ook bij een diëtistequote:Op woensdag 9 juli 2014 11:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ah....maar dan nog moet je wel oppassen dat je geen ondergewicht hebt, 41 kg is érg weinig hoor...
En wannneer begon je aan te komen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:55 schreef n8n het volgende:
[..]
woog ik ook op die leeftijd, ben wel 3 cm korter dan jij. Komt vanzelf goed.
Weeg inmiddels (25 jaar) 76kg.
heb een tijdje getraind, toen had ik wel een kg of 12 er bij (van 62 naar 74). Vanaf m'n 20e kwamen er kilo's bij, werd ook wat breder en stopte 2 jaar met roken. Denk rond je 20e veranderd je stofwisseling wat en groei je mogelijk nog wat de breedte inquote:
Wat eet je dan? Het is niet gezegd dat als je af en toe een Big Mac eet dat je dan aan komt he.quote:
Gewoon fatsoenlijk en ja, af en toe wel wat slechts. Maar alles met mate enzo.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:37 schreef PeterRusso het volgende:
[..]
Wat eet je dan? Het is niet gezegd dat als je af en toe een Big Mac eet dat je dan aan komt he.
Haha je bent net te laatquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:30 schreef Geerd het volgende:
[..]1.83? Trouwen?
1.96 105 denk ik (vakantie gehad)
Valt mee hoor, is één en al benen bij mijquote:
Nederlandse vrouwen zijn de langste van de wereld. Ik zei 'lang' omdat ik 13 centimeter kleiner dan jij bent. Maar mijn grootouders komen ook uit Azië dus heb een smoesquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:17 schreef Aloria het volgende:
[..]
Valt mee hoor, is één en al benen bij mij![]()
Heb collega's gehad die bij mijn heupen eindigden![]()
![]()
(Frieslandse meiskes zijn lang )
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:47 schreef Shokirbek85 het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen zijn de langste van de wereld. Ik zei 'lang' omdat ik 13 centimeter kleiner dan jij bent. Maar mijn grootouders komen ook uit Azië dus heb een smoes
Ja ik heb me een beetje verkeerd uitgedrukt. In NL vindt je zeker zat lange vrouwen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:44 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Valt toch wel mee, mooie lange vrouwenzijn er zat.
Van de stampotten?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:57 schreef Aloria het volgende:
[..]Ja die smoes mag jij gebruiken, in het buitenland zijn alle vrouwen erg klein vind ik.
Klopt Friesen en Nederlanders zijn de langste, al zijn mijn ouders helemaal niet lang. Mijn broertje is ook 1.95. Dusja waar onze lengte nu vandaan komt...
Het is soms allemaal niet logisch, die lengtesquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:57 schreef Aloria het volgende:
Ja die smoes mag jij gebruiken, in het buitenland zijn alle vrouwen erg klein vind ik. Klopt Friesen en Nederlanders zijn de langste, al zijn mijn ouders helemaal niet lang. Mijn broertje is ook 1.95. Dusja waar onze lengte nu vandaan komt...
Heb nog 2 paar schoenen met hakken die ik maar 2 keer gedragen heb. Kan ze inderdaad wel weer eens uit het stof trekken dit weekend.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
vooral doen Aloria, die heelsals je toch al lang bent maken die paar cm's ook niet meer uit ....
(ik laat het vooral niet meer)
Ik steek 1 a 2 koppen boven mijn moeder en vader uit, en mijn broertje 3 a 4 koppenquote:Het is soms allemaal niet logisch, die lengtes
Mijn vriendin is 1.84, terwijl haar vader 1.80 is en moeder misschien 1.70. Normaal gesproken worden meiden niet groter dan hun vader voor zover ik weet.
Die zijn inderdaad erg erg lekker. Ik weet wel dat de school arts vroeger tegen mij zei dat als ik niet na een bepaalde leeftijd nog ongesteld zou worden ik wel 2 meter kon halen. Gelukkig 17 cm eerder gestopt haha. Al was ik vrij laat waarschijnlijk heeft dat er ook mee te maken.quote:Van de stampotten?
Wow, nog vreemderquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:47 schreef Aloria het volgende:
Ik steek 1 a 2 koppen boven mijn moeder en vader uit, en mijn broertje 3 a 4 koppen
Hier roepen we altijd dat we goed op ons donder gehad hebben. Paar goede tikken onder de billen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:55 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Wow, nog vreemder
Achja, ik heb gelukkig de 1.88 gehaald terwijl bijna niemand in mijn familie boven de 1.85 uitkomt. Goed gegeten denk ik
De combinatie tussen lengte en gewicht bij jou is ook wel goedquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:57 schreef Aloria het volgende:
Hier roepen we altijd dat we goed op ons donder gehad hebben. Paar goede tikken onder de billen.
Nicequote:
Ben je 11 of heb je aziatische afkomst?quote:
Nope en nope. Mijn lichaam vergat in de pubertijd groeihormonen aan te maken of zo. En verder kom ik gewoon niet zo snel aanquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:14 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ben je 11 of heb je aziatische afkomst?
Ja dat is echt raar. Je zou dan verwachten dat je kinderen ook lange stelten zijn haha.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 9 juli 2014 21:47 schreef Aloria het volgende:
[..]
Heb nog 2 paar schoenen met hakken die ik maar 2 keer gedragen heb. Kan ze inderdaad wel weer eens uit het stof trekken dit weekend.![]()
[..]
ik zeg doen!!!!
en ik was toen ik 13 was bij de schoolarts al 181 cm
gelukkig ook maar 4 cm langer geworden .....
(wat wel bijzonder is, partner 194 cm, ik 185 cm, maar voorspelde eindlengte van onze dochters, nu 2 en 4 is 179 cm)
Maar ben je groter dan de melkboer?quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:26 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ik ben kleiner dan mijn ouders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |