Kloptquote:
Nou ik heb geen onderkin nee, dus daar heb ik geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Buikje is leuk en vrouwelijk, onderkin is altijd negatief. Niemand is tevreden met zijn onderkin. Anders mogen ze zich hier melden. Jij had ook een mooi figuur toch?
Was vetmassa niet lichter dan spiermassa?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt
Daadwerkelijk 1.77 en 77 kilo, al was dat een aantal maanden geleden. Misschien 79 omdat ik inmiddels wat spiermassa kwijt en wat vetmassa rijker ben
Heb ooit gelezen dat je een vriend had. Desondanks heb ik regelmatig de hand aan mezelf geslagen wanneer je weer eens zo'n wilde foto in LIF postte. Je doet me denken aan mezelf.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou ik heb geen onderkin nee, dus daar heb ik geen ervaring mee.
Het soortelijk gewicht van spier is inderdaad groter dan dat van vet. Doet er verder natuurlijk niet toe want als je een kilo spier verliest en drie kilo vet aankomt dan ben je absoluut gezien alsnog twee kilo aangekomen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:45 schreef ElPollo het volgende:
[..]
Was vetmassa niet lichter dan spiermassa?
Edit: raar... massa = massa.
Was vetvolume niet lichter dan spiervolume?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb ooit gelezen dat je een vriend had. Desondanks heb ik regelmatig de hand aan mezelf geslagen wanneer je weer eens zo'n wilde foto in LIF postte. Je doet me denken aan mezelf.
Heb die wespentaille en die zachte benen in dat jurkje van je wel gespot. Mij houd je niet voor de gek, Njosnavelin.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Denk dat je iemand anders bedoelt, ik ben geen fanatiek sporter ofzo.
Heb geen superstrakke buik maar ook geen loshangende vellen dus de plastisch chirurg heb ik gelukkig niet nodig. Maar denk dat niemand die in korte tijd veel afvalt een superstrakke buik heeft, intens sporten mocht in het begin ook absoluut niet, wat ik toen wel vrij snel na de ingreep deed was elke dag 1,5u baantjes zwemmen om te zorgen dat de huid van mijn benen niet slap zou worden en dat werkte erg goed. Maar ga per 1 februari wel beginnen met trainen in de sportschool om mijn buik ietsje strakker te krijgen, superstrak hoeft van mij niet. Vind een hele platte buik niet mooiquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Buikje is leuk en vrouwelijk, onderkin is altijd negatief. Niemand is tevreden met zijn onderkin. Anders mogen ze zich hier melden. Jij had ook een mooi figuur toch?
[..]
Absurd, good for you dat je nu een gezond gewicht hebt!Hoeveel heb je er aan over gehouden qua losse huid en striae enzo?
Respect ook trouwens dat je tot die operatie gewoon echt je best hebt gedaan om het tij nog te keren.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:37 schreef MsMessy het volgende:
Ik zie een overeenkomst tussen de UI van ElPollo en RaymondK![]()
Oh en voor de goede orde:
Vrouw
35
1.70m
85kg (was vorig jaar nog 97kg)
BMI 29,4 (was dus 33,6)
Dat is ongezond weinig. Wat doe je om op een normaal gewicht te komen?quote:
elke dag 2 blaadjes sla en een glaasje waterquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat is ongezond weinig. Wat doe je om op een normaal gewicht te komen?
Had ik al gezegd dat ik vanmiddag als tussendoortje 1360kCal chips weggewerkt heb?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:56 schreef fathank het volgende:
[..]
elke dag 2 blaadjes sla en een glaasje water
Op een malle dag 2 crackers met Slankie smeerkaas.
Netjes. Ga ik dalijk ook beginnen, als de 1000kcal zuurkoolschotel achter de kiezen isquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:58 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik vanmiddag als tussendoortje 1360kCal chips weggewerkt heb?
Ik ben smal gebouwd, maar het is niet zo dat je al mijn botten ziet uitsteken ofzo. Ik eet gewoon drie maaltijden per dag.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat is ongezond weinig. Wat doe je om op een normaal gewicht te komen?
Poultry does not squat, hence the legsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Alleen dan minus de chicken legs![]()
![]()
Omtrek, ecto.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:20 schreef fathank het volgende:
Mooie lange spieren als je 43 cm biceps heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |