Moet ik nog gespierder worden?quote:Op maandag 30 juni 2014 12:12 schreef Eleiko het volgende:
[..]
http://www.slank-en-sterk.nl/aankomen.html
pics.quote:
Kan ik op dit moment niet maken, maar het enige waar nog een beetje vet zit is mn taille.quote:
Wow.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:12 schreef Eleiko het volgende:
[..]
http://www.slank-en-sterk.nl/aankomen.html
Ik zie een match voor RaymondKquote:Op maandag 30 juni 2014 12:31 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Wow.
Ik heb via die pagina zo'n calorieënteller ingevuld wat ik op een normale dag ongeveer eet en kom uit op ruim 4500 kcal.![]()
*nog een keer berekenen gaat*
Dit vraagt om een lijstje.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:44 schreef RadioSlut het volgende:
Ik heb alles opgeschreven en het is idd zoveel. Nog meer zelfs dan eerder berekend. Ik kom uit op 4864 kcal.
Momentje.quote:
lolquote:
VP?quote:Op maandag 30 juni 2014 12:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol![]()
m'n onderhoud is 5000
bulk is 5500 plus
Mwa op die 6x200 sta je wel wat hoger denk ik hoor. Nog doelen qua gewicht?quote:Op maandag 30 juni 2014 12:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hopelijk nu op ca ongeveer 13% denk ik
Ik ben even breed als jouw arm I guess.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol![]()
m'n onderhoud is 5000
bulk is 5500 plus
edit: OOOH een Match ja
ik dacht een competitie kwa wie meer eet lol.
maar Radio is een meisje![]()
![]()
![]()
Misschien. Het scheelt een beetje per dag en hoeveel melk ik drink maakt heel veel uit. Eigenlijk dagelijks 2L volle melk. Soms 3L. Tijdens bulk alijd 3Lquote:Op maandag 30 juni 2014 12:55 schreef Internepper het volgende:
[..]
Mwa op die 6x200 sta je wel wat hoger denk ik hoor. Nog doelen qua gewicht?
Vind ik niet zo lekker bij het meeste beleg. (quote:Op maandag 30 juni 2014 13:02 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Jij eet meer dan ik op een dag![]()
Waarom geen bruin brood?
Nee, vaker koud dan warm. Al is dat gelukkig de laatste tijd aan het veranderen.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
![]()
Je kan wel eten i.i.g. heheh![]()
Heb je het ook altijd warm?
Van 50 kg ofzo. Die past 2 keer in jouquote:Op maandag 30 juni 2014 12:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol![]()
m'n onderhoud is 5000
bulk is 5500 plus
edit: OOOH een Match ja
ik dacht een competitie kwa wie meer eet lol. match=wedstrijd ook je weets
maar Radio is een meisje![]()
![]()
![]()
oke, ja Radio wintquote:Op maandag 30 juni 2014 13:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Van 50 kg ofzo. Die past 2 keer in jou
hehe. 2,16x lol. Dan zou ik pas winnen op 10000kcals lol.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Van 50 kg ofzo. Die past 2 keer in jou
Ziet er niet uit zou nooit zo'n opgeblaze michilim mannetje willen worde doe mij maar een lichaam als brad Pitt of Ryanquote:Op maandag 30 juni 2014 13:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Misschien. Het scheelt een beetje per dag en hoeveel melk ik drink maakt heel veel uit. Eigenlijk dagelijks 2L volle melk. Soms 3L. Tijdens bulk alijd 3L
Nu het hele weekend geen melk gedronken en veel carbs gegeten en een stuk minder bloated![]()
Deze is overigens van 2 weken terug of zo
[ afbeelding ]
Heb geen shirtless foto momenteel.
't scheelt dus met die melk enorm. uur na de melk zijn de abs weg bijna LOL
Doel was 10%, maar ik ga i.i.g. gewoon weer bulken als ik merk dat ik kracht of massa verlies...
Nu 108kg @ 183cm, hopelijk ooit eens 115kg @12-15% of zo
ballooon animal dit dat moteurBloempjequote:Op maandag 30 juni 2014 13:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ziet er niet uit zou nooit zo'n opgeblaze michilim mannetje willen worde doe mij maar een lichaam als brad Pitt of Ryan
Waarom niet een keer diep gaan naar 6-7%?quote:Op maandag 30 juni 2014 13:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Misschien. Het scheelt een beetje per dag en hoeveel melk ik drink maakt heel veel uit. Eigenlijk dagelijks 2L volle melk. Soms 3L. Tijdens bulk alijd 3L
Nu het hele weekend geen melk gedronken en veel carbs gegeten en een stuk minder bloated![]()
Deze is overigens van 2 weken terug of zo
[ afbeelding ]
Heb geen shirtless foto momenteel.
't scheelt dus met die melk enorm. uur na de melk zijn de abs weg bijna LOL
Doel was 10%, maar ik ga i.i.g. gewoon weer bulken als ik merk dat ik kracht of massa verlies...
Nu 108kg @ 183cm, hopelijk ooit eens 115kg @12-15% of zo
Je kan je eige kont nie eens afvegen je lijkt jerommeke welquote:Op maandag 30 juni 2014 13:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ballooon animal dit dat moteurBloempje
omdat dat zonder Riods gewoon spierverlies opleverd.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:25 schreef Internepper het volgende:
[..]
Waarom niet een keer diep gaan naar 6-7%?
quote:Op maandag 30 juni 2014 13:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je kan je eige kont nie eens afvegen je lijkt jerommeke wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
WFT: zoveel eten en dan nog zo slank blijvenquote:Op maandag 30 juni 2014 12:57 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik ben even breed als jouw arm I guess.![]()
Dit is wat ik eet op een dag, wat ik standaard doe. Vaak komt er ook nog meer bij omdat ik, zoals ik al zei, ook vaak naar de supermarkt ga. En ik vaak honger heb.
's Ochtends (07:00)
4 sneden witbrood
8 plakken kaas
1 glas drinkyoghurt
's middags (13:00)
4 sneden witbrood
8 plakken kaas
1 glas drinkyoghurt
3 zakjes breaker
Tussendoor (16:00)
2 geroosterde witbroodjes
's avonds (17:30)
150 gram gekookte groenten
300 gram aardappelen
1 stuk vlees
1 glas drinkyoghurt
Tussendoor (18:30)
1 waterijsje
Tussendoor (20:00)
2 handjevol chips
1 glas melk
Voor het slapen gaan (22:30)
4 sneden witbrood
8 plakken kaas
1 glas water
's nachts voor vertrek naar werk (05:00)
1 glas cola
Die tosti's zijn trouwens het enige wat vult...Zelfs volkorenbrood kan ik >6 sneden van op, inclusief rijkelijk belegd
De meeste vrouwen schilderen mij af als anorexiapatient.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:02 schreef Eleiko het volgende:
[..]
WFT: zoveel eten en dan nog zo slank blijven![]()
(veel vrouwen zullen jaloers op je zijn).
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
De meeste vrouwen schilderen mij af als anorexiapatient.
Jamaar ik ben bizar dun hé! Dan moet je wel aankomen en meerrr eten. Want alle dunne mensen eten niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]Die moeten dan nog maar eens de definitie van anorexia opzoeken...
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
De meeste vrouwen schilderen mij af als anorexiapatient.
Meid, hoe snel is die schildklier van jou!?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:16 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Jamaar ik ben bizar dun hé! Dan moet je wel aankomen en meerrr eten. Want alle dunne mensen eten niet.
Ik fiets en loop sowieso 2 uur per dag. In totaal, in verband met krantenwijk. Eens per week een fietstochtje van 50-100 km of uitgaan wat best intensief dansen is. :pquote:Op maandag 30 juni 2014 14:22 schreef MsMessy het volgende:
[..]
[..]
Meid, hoe snel is die schildklier van jou!?Of sport je zoveel dat je er niet tegenop kan eten? Zo bizar veel calorieën en dan nog maar 56 kg is wel heel opvallend.
Is ook geen probleem.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:24 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik fiets en loop sowieso 2 uur per dag. In totaal, in verband met krantenwijk. Eens per week een fietstochtje van 50-100 km of uitgaan wat best intensief dansen is. :p
En geen idee. Iedereen in mij familie is zo, zie het probleem dan ook niet. :p
Dat is nooit helemaal duidelijk geworden. Volgens een spaanse dokter was het gewoon een buikgriepje, tuurlijk want ik was aan de boord de enigste die last (NOT) had van de garnalen. Is in tussentijd wel weer 6 jaar geleden en ook bij mij dus niet helemaal goed. Zaten met 10 man aan boord 3 nederlanders en 7 filipijnen en iedereen was aan de schijterij waar ik met kop een schouders bovenuit stak.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:53 schreef PeterRusso het volgende:
[..]
Darm infectie in de vorm van parasiet? Dat heb ik namelijk ook gehad, nu 2 jaar later nog last van met bepaalde voeding.
Knap!quote:Op maandag 30 juni 2014 18:50 schreef Wildervankstertje het volgende:
1.62m en 65kg. Wil er nog 3kg af hebben maar wil niet echt lukken. Maar mag niet klagen eigenlijk want ben er al 76 kwijt.
Precies op het randje van ondergewichtquote:Op maandag 30 juni 2014 20:06 schreef Purrrp het volgende:
179cm x 60kg. Vrouw, 23 jaar. Ben er erg blij mee.
Dat BMI-gebeuren kan me aan mijn aars roesten, maar alsnog bedankt.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:28 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Precies op het randje van ondergewicht
Ga eens langs de bakker en bestel on gesneden brood grofvolkoren of wat tegenwoordig helemaal hip is spelt?quote:Op maandag 30 juni 2014 13:05 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Vind ik niet zo lekker bij het meeste beleg. ()
Ik vind vleeswaren niet zo lekker op brood. Alleen boterhamworst en leverpastei, maar dan moet ik alsnog 5-6 boterhammen eten per maaltijd eer ik gevuld ben. Dit beleg eet ik overigens alleen met volkoren brood, vind ik op witbrood niet lekker.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ga eens langs de bakker en bestel on gesneden brood grofvolkoren of wat tegenwoordig helemaal hip is spelt?
En zoveel kaas? Waarom niet wat kip of zo, gehakt?
Als je nou zelf snijdt, dikkere plakken is meer brood dan beleg is eerder vol.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik vind vleeswaren niet zo lekker op brood. Alleen boterhamworst en leverpastei, maar dan moet ik alsnog 5-6 boterhammen eten per maaltijd eer ik gevuld ben. Dit beleg eet ik overigens alleen met volkoren brood, vind ik op witbrood niet lekker.
Een paar flinke lappen kaas dat vind ik wel vullen, dat vind ik het belangrijkste.
Da's waar. Maar aan de andere kant, waarom zou ik nu ineens alles omgooien als het nu prima gaat?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je nou zelf snijdt, dikkere plakken is meer brood dan beleg is eerder vol.
Omdat 24 plakken kaas? Misschien beetje veel is? 2 pakken perdag?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:32 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Da's waar. Maar aan de andere kant, waarom zou ik nu ineens alles omgooien als het nu prima gaat?
Ik heb een grote hompquote:Op maandag 30 juni 2014 21:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Omdat 24 plakken kaas? Misschien beetje veel is? 2 pakken perdag?
Aah heb ik ook altijd. Dan zal het wel meevallen idd!!!quote:Op maandag 30 juni 2014 21:35 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik heb een grote hompZelf snijden ftw!
Nouja ik zorg er altijd voor dat de kaas uit de tosti druipt als ik een hap neem.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aah heb ik ook altijd. Dan zal het wel meevallen idd!!!
Ik heb eigenlijk nooit witbrood, tosti van bruin is niet zo lekker.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:39 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nouja ik zorg er altijd voor dat de kaas uit de tosti druipt als ik een hap neem.
En een flinke lap vlees?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik vind vleeswaren niet zo lekker op brood. Alleen boterhamworst en leverpastei, maar dan moet ik alsnog 5-6 boterhammen eten per maaltijd eer ik gevuld ben. Dit beleg eet ik overigens alleen met volkoren brood, vind ik op witbrood niet lekker.
Een paar flinke lappen kaas dat vind ik wel vullen, dat vind ik het belangrijkste.
Daar is ook niks mis mee, 2-3 plakken boterhamworst op een enkele boterham is pure liefde.quote:
Wel goed slikken dan hè, anders mis je de broodnodige calorieënquote:Op maandag 30 juni 2014 22:05 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Daar is ook niks mis mee, 2-3 plakken boterhamworst op een enkele boterham is pure liefde.
Dafuq?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel goed slikken dan hè, anders mis je de broodnodige calorieën
Van de boterhamworst natuurlijk, als je grote happen neemt en je verslikt en het dus uitspuugt krijg je niet alle calorieën binnenquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Van de boterhamworst natuurlijk, als je grote happen neemt en je verslikt en het dus uitspuugt krijg je niet alle calorieën binnen
Kom ik aan met mijn 1.58quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:04 schreef PeterRusso het volgende:
De vrouwen in dit topic zijn gemiddeld tussen de 1,75 en 1,80. Althans, dat beweren ze.
Dit terwijl de gemiddelde lengte van de vrouw in Nederland 169,6 cm is.
Vrouwen op FOK zijn groot
Sylvie Meis is 1,58 en ik zou haar zeker doen hoorquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn 1.58( en 51 kilo )
Meisjequote:Op donderdag 3 juli 2014 11:53 schreef Bijna het volgende:
Heuj ik ben bijna precies gemiddeld qua lengte (169.5). Weeg overigens ongeveer 62 kg.
Vrouw van 18 btw
Euh...ik zie er genoeg van rond de 1,60m in dit topic...alleen op de vorige pagina niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:04 schreef PeterRusso het volgende:
De vrouwen in dit topic zijn gemiddeld tussen de 1,75 en 1,80. Althans, dat beweren ze.
Dit terwijl de gemiddelde lengte van de vrouw in Nederland 169,6 cm is.
Vrouwen op FOK zijn groot
En hierom slaat die BMI formule nergens op. Er zou vetpercentage oid mee gewogen moeten worden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:58 schreef Florentius het volgende:
95 kg
1.87cm
40yr
Getrained niet vet zoals bmi zou suggereren, in 20 jaar niet zo lean geweest dank u feestelijk!
Als de lengte maten over de gehele populatie genomen zijn dan is de lengte van fok vrouwen niet zo vreemd. Mensen zijn echt wel langer geworden.
Supercool. Curlen kun je waarschijnlijk ook meer.quote:
Natte vinger werk!quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Euh...ik zie er genoeg van rond de 1,60m in dit topic...alleen op de vorige pagina niet.Hoe bereken jij t gemiddelde?
Waarom is dat niet een gezond gewicht?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:09 schreef Broodjekipkorn het volgende:
1.63 m![]()
57 kg
21 jaar
Eigenlijk niet op gezond gewicht, maar eten doe ik genoeg, dus vraag me niet hoe het kan.
Dat krijg ik altijd van iedereen te horen, incl. de dokter als ik daar kom. En BMI ook?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Waarom is dat niet een gezond gewicht?
Ik vind het wel meevallen hoor. Heeft ook met je bouw te maken natuurlijk. Ik ken mensen die net zo groot zijn als jij en nog lichter.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:13 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Dat krijg ik altijd van iedereen te horen, incl. de dokter als ik daar kom. En BMI ook?
Sterker nog, krijg altijd te horen dat ik anorexia heb, en dat slaat helemaal nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |