Kom ik aan met mijn 1.58quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:04 schreef PeterRusso het volgende:
De vrouwen in dit topic zijn gemiddeld tussen de 1,75 en 1,80. Althans, dat beweren ze.
Dit terwijl de gemiddelde lengte van de vrouw in Nederland 169,6 cm is.
Vrouwen op FOK zijn groot
Sylvie Meis is 1,58 en ik zou haar zeker doen hoorquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn 1.58( en 51 kilo )
Meisjequote:Op donderdag 3 juli 2014 11:53 schreef Bijna het volgende:
Heuj ik ben bijna precies gemiddeld qua lengte (169.5). Weeg overigens ongeveer 62 kg.
Vrouw van 18 btw
Euh...ik zie er genoeg van rond de 1,60m in dit topic...alleen op de vorige pagina niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:04 schreef PeterRusso het volgende:
De vrouwen in dit topic zijn gemiddeld tussen de 1,75 en 1,80. Althans, dat beweren ze.
Dit terwijl de gemiddelde lengte van de vrouw in Nederland 169,6 cm is.
Vrouwen op FOK zijn groot
En hierom slaat die BMI formule nergens op. Er zou vetpercentage oid mee gewogen moeten worden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:58 schreef Florentius het volgende:
95 kg
1.87cm
40yr
Getrained niet vet zoals bmi zou suggereren, in 20 jaar niet zo lean geweest dank u feestelijk!
Als de lengte maten over de gehele populatie genomen zijn dan is de lengte van fok vrouwen niet zo vreemd. Mensen zijn echt wel langer geworden.
Supercool. Curlen kun je waarschijnlijk ook meer.quote:
Natte vinger werk!quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Euh...ik zie er genoeg van rond de 1,60m in dit topic...alleen op de vorige pagina niet.Hoe bereken jij t gemiddelde?
Waarom is dat niet een gezond gewicht?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:09 schreef Broodjekipkorn het volgende:
1.63 m![]()
57 kg
21 jaar
Eigenlijk niet op gezond gewicht, maar eten doe ik genoeg, dus vraag me niet hoe het kan.
Dat krijg ik altijd van iedereen te horen, incl. de dokter als ik daar kom. En BMI ook?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Waarom is dat niet een gezond gewicht?
Ik vind het wel meevallen hoor. Heeft ook met je bouw te maken natuurlijk. Ik ken mensen die net zo groot zijn als jij en nog lichter.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:13 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Dat krijg ik altijd van iedereen te horen, incl. de dokter als ik daar kom. En BMI ook?
Sterker nog, krijg altijd te horen dat ik anorexia heb, en dat slaat helemaal nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |