Precies op het randje van ondergewichtquote:Op maandag 30 juni 2014 20:06 schreef Purrrp het volgende:
179cm x 60kg. Vrouw, 23 jaar. Ben er erg blij mee.
Dat BMI-gebeuren kan me aan mijn aars roesten, maar alsnog bedankt.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:28 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Precies op het randje van ondergewicht
Ga eens langs de bakker en bestel on gesneden brood grofvolkoren of wat tegenwoordig helemaal hip is spelt?quote:Op maandag 30 juni 2014 13:05 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Vind ik niet zo lekker bij het meeste beleg. ()
Ik vind vleeswaren niet zo lekker op brood. Alleen boterhamworst en leverpastei, maar dan moet ik alsnog 5-6 boterhammen eten per maaltijd eer ik gevuld ben. Dit beleg eet ik overigens alleen met volkoren brood, vind ik op witbrood niet lekker.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ga eens langs de bakker en bestel on gesneden brood grofvolkoren of wat tegenwoordig helemaal hip is spelt?
En zoveel kaas? Waarom niet wat kip of zo, gehakt?
Als je nou zelf snijdt, dikkere plakken is meer brood dan beleg is eerder vol.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik vind vleeswaren niet zo lekker op brood. Alleen boterhamworst en leverpastei, maar dan moet ik alsnog 5-6 boterhammen eten per maaltijd eer ik gevuld ben. Dit beleg eet ik overigens alleen met volkoren brood, vind ik op witbrood niet lekker.
Een paar flinke lappen kaas dat vind ik wel vullen, dat vind ik het belangrijkste.
Da's waar. Maar aan de andere kant, waarom zou ik nu ineens alles omgooien als het nu prima gaat?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je nou zelf snijdt, dikkere plakken is meer brood dan beleg is eerder vol.
Omdat 24 plakken kaas? Misschien beetje veel is? 2 pakken perdag?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:32 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Da's waar. Maar aan de andere kant, waarom zou ik nu ineens alles omgooien als het nu prima gaat?
Ik heb een grote hompquote:Op maandag 30 juni 2014 21:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Omdat 24 plakken kaas? Misschien beetje veel is? 2 pakken perdag?
Aah heb ik ook altijd. Dan zal het wel meevallen idd!!!quote:Op maandag 30 juni 2014 21:35 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik heb een grote hompZelf snijden ftw!
Nouja ik zorg er altijd voor dat de kaas uit de tosti druipt als ik een hap neem.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aah heb ik ook altijd. Dan zal het wel meevallen idd!!!
Ik heb eigenlijk nooit witbrood, tosti van bruin is niet zo lekker.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:39 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nouja ik zorg er altijd voor dat de kaas uit de tosti druipt als ik een hap neem.
En een flinke lap vlees?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik vind vleeswaren niet zo lekker op brood. Alleen boterhamworst en leverpastei, maar dan moet ik alsnog 5-6 boterhammen eten per maaltijd eer ik gevuld ben. Dit beleg eet ik overigens alleen met volkoren brood, vind ik op witbrood niet lekker.
Een paar flinke lappen kaas dat vind ik wel vullen, dat vind ik het belangrijkste.
Daar is ook niks mis mee, 2-3 plakken boterhamworst op een enkele boterham is pure liefde.quote:
Wel goed slikken dan hè, anders mis je de broodnodige calorieënquote:Op maandag 30 juni 2014 22:05 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Daar is ook niks mis mee, 2-3 plakken boterhamworst op een enkele boterham is pure liefde.
Dafuq?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel goed slikken dan hè, anders mis je de broodnodige calorieën
Van de boterhamworst natuurlijk, als je grote happen neemt en je verslikt en het dus uitspuugt krijg je niet alle calorieën binnenquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Van de boterhamworst natuurlijk, als je grote happen neemt en je verslikt en het dus uitspuugt krijg je niet alle calorieën binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |