Toe maar: je eet wel drie maaltijden per dag... Hou eens bij hoeveel je werkelijk eet. Ik vermoed dat het erg (te) weinig is. En: "smal gebouwd": je houdt jezelf voor de gek. Face it: je bent te mager. Tijd voor actie!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:10 schreef Meisje8989 het volgende:
[..]
Ik ben smal gebouwd, maar het is niet zo dat je al mijn botten ziet uitsteken ofzo. Ik eet gewoon drie maaltijden per dag.
Met drie maaltijden per dag bedoelde ik te zeggen dat ik geen maaltijden oversla. Ik eet geen hele zakken chips per keer, maar zeker ook wel tussendoortjes. Ik ben niet dik, maar zeker niet te mager. Heb ook gewoon vormen. Zolang ik me goed voel in mijn lichaam zie ik niet waarom ik zou moeten aankomen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:17 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Toe maar: je eet wel drie maaltijden per dag... Hou eens bij hoeveel je werkelijk eet. Ik vermoed dat het erg (te) weinig is. En: "smal gebouwd": je houdt jezelf voor de gek. Face it: je bent te mager. Tijd voor actie!
Waarom zou het moeten?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:25 schreef BlueJeans het volgende:
1.72m
54 kg
Moet spiermassa opbouwen maar ja te lui
Vraag om een PTer in het BB topic.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:25 schreef BlueJeans het volgende:
1.72m
54 kg
Moet spiermassa opbouwen maar ja te lui
Je hebt flink ondergewicht en dat is niet zo goed voor je lijf. Logisch dat je die reacties krijgt, maar je moet niks natuurlijk. Als het echt je bouw is en je komt niet snel aan dan is het ook lastig om er ineens een paar kilo aan te eten denk ik.quote:Met drie maaltijden per dag bedoelde ik te zeggen dat ik geen maaltijden oversla. Ik eet geen hele zakken chips per keer, maar zeker ook wel tussendoortjes. Ik ben niet dik, maar zeker niet te mager. Heb ook gewoon vormen. Zolang ik me goed voel in mijn lichaam zie ik niet waarom ik zou moeten aankomen.
Wordt al voor gezorgd. Die half-Aziatische genen gaan helemaal uitgemelkt worden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Vraag om een PTer in het BB topic.
Waar woon je?
En in ruil daarvoor wordt jij ook gemolken?quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wordt al voor gezorgd. Die half-Aziatische genen gaan helemaal uitgemelkt worden.
Cor tochquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:08 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En in ruil daarvoor wordt jij ook gemolken?
Ik denk dat mevrouw Maus haar te jong vindt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:08 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En in ruil daarvoor wordt jij ook gemolken?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:17 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Toe maar: je eet wel drie maaltijden per dag... Hou eens bij hoeveel je werkelijk eet. Ik vermoed dat het erg (te) weinig is. En: "smal gebouwd": je houdt jezelf voor de gek. Face it: je bent te mager. Tijd voor actie!
Lantaarnpaal.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:46 schreef .Neovo. het volgende:
Ook 21, weeg 'maar' 80kg.. en ben zelf nog iets langer. 1,93
Dat is helemaal niet per definitie ongezond weinig.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat is ongezond weinig. Wat doe je om op een normaal gewicht te komen?
Nee, dat is gezond.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:58 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik vanmiddag als tussendoortje 1360kCal chips weggewerkt heb?
Darm infectie in de vorm van parasiet? Dat heb ik namelijk ook gehad, nu 2 jaar later nog last van met bepaalde voeding.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:48 schreef Tikbalang het volgende:
Man, 39
1.76
70 kilo
Was ooit eens 90 kilo toen een of andere darm infectie en weg waren de kilo's. Nooit meer teruggekomen ook. Moet dan ook wel letten op wat ik eet want niet alles is nog verdraagbaar.
quote:
Mwa: 1.54m is gewoon klein.quote:
Ga eten joh schralequote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:52 schreef bombmannl het volgende:
19j
1.83
70 kg
BMI 20,9
Vorig jaar augustus nog 62 kg
EDIT: man ofc
Nee, sorry; is ook zo: aan je gewicht kun je helemaal niets zelf doen.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Wat?Alsof ik daar iets aan kan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op maandag 30 juni 2014 12:10 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee, sorry; is ook zo: aan je gewicht kun je helemaal niets zelf doen.Nou, vertel maar wat ik kan doen om zwaarder te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaleidoscopiklimax
http://www.slank-en-sterk.nl/aankomen.htmlquote:Op maandag 30 juni 2014 12:11 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nou, vertel maar wat ik kan doen om zwaarder te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |