quote:
quote:
De echte vetkleppen durven niet + de trotse anorexiameisjes zijn oververtegenwoordigd.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:32 schreef TheMechanic het volgende:
Wat is iedereen hier licht, voel me zwaar
Vandaar. Ectomeisjes.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:44 schreef Eleiko het volgende:
De echte vetkleppen durven niet + de trotse anorexiameisjes zijn oververtegenwoordigd.
Nja ik ben 15quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:54 schreef FANN het volgende:
[..]is dat niet een beetje dun?
Ik ben maar 1 cm groter en ik weeg 56 kg is 15 kg meer....
woog ik ook op die leeftijd, ben wel 3 cm korter dan jij. Komt vanzelf goed.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:50 schreef danzazlol het volgende:
17
1.83
Rond de 60kg
Man
Aan de ene kant zou ik wel dikker moeten zijn, maar ik voel me redelijk gezond. Maar god wat zou ik graag wat dikkere benen hebben, lijk wel een biafraantje soms.
Ik denk niet dat mensen het heel erg opvalt maar ik denk ook niet echt dat meiden mij fysiek aantrekkelijk vinden. Gelukkig heb ik een redelijk innerlijk om te compenseren
ah....quote:
ja klopttt. zat ook bij een diëtistequote:Op woensdag 9 juli 2014 11:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ah....maar dan nog moet je wel oppassen dat je geen ondergewicht hebt, 41 kg is érg weinig hoor...
En wannneer begon je aan te komen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:55 schreef n8n het volgende:
[..]
woog ik ook op die leeftijd, ben wel 3 cm korter dan jij. Komt vanzelf goed.
Weeg inmiddels (25 jaar) 76kg.
heb een tijdje getraind, toen had ik wel een kg of 12 er bij (van 62 naar 74). Vanaf m'n 20e kwamen er kilo's bij, werd ook wat breder en stopte 2 jaar met roken. Denk rond je 20e veranderd je stofwisseling wat en groei je mogelijk nog wat de breedte inquote:
Wat eet je dan? Het is niet gezegd dat als je af en toe een Big Mac eet dat je dan aan komt he.quote:
Gewoon fatsoenlijk en ja, af en toe wel wat slechts. Maar alles met mate enzo.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:37 schreef PeterRusso het volgende:
[..]
Wat eet je dan? Het is niet gezegd dat als je af en toe een Big Mac eet dat je dan aan komt he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |