Dat is een prima gewicht! Op jouw leeftijd woog ik dat ook maar ik ben 1.76. Nu ben ik 5 á 6 kilo zwaarder (en 27 jaar ouder).quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:09 schreef Broodjekipkorn het volgende:
1.63 m![]()
57 kg
21 jaar
Eigenlijk niet op gezond gewicht, maar eten doe ik genoeg, dus vraag me niet hoe het kan.
Wat is jou lengte & gewicht dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:32 schreef koekii het volgende:
Wat zijn de vrouwen op FOK! hier zo lang en dun. Ik word er bijna onzeker van
Wat apart. Ben nu wel benieuwd naar je bouw.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:13 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Dat krijg ik altijd van iedereen te horen, incl. de dokter als ik daar kom. En BMI ook?
Sterker nog, krijg altijd te horen dat ik anorexia heb, en dat slaat helemaal nergens op.
Komt nog welquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:28 schreef netchip het volgende:
Man
15 jaar
1.92 meter
66.5 kilogram
Beetje licht, maar hey, ik eet meer dan een gemiddeld persoon.
Nicequote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:38 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Dat is een prima gewicht! Op jouw leeftijd woog ik dat ook maar ik ben 1.76. Nu ben ik 5 á 6 kilo zwaarder (en 27 jaar ouder).
Gewoon goed blijven eten dan trekt je gewicht wel bij. Een boterhammetje of 12 per dag + avondeten kan je makkelijk hebben met deze lengte en gewicht.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:28 schreef netchip het volgende:
Man
15 jaar
1.92 meter
66.5 kilogram
Beetje licht, maar hey, ik eet meer dan een gemiddeld persoon.
Wat gek, want ook volgens bmi heb je een prima gewicht, je bmi is nl 21,5 en tussen 18.5 en 25 is gezond. Ik ben 1.66 en 52 kg en mijn bmi is ook gewoon gezondquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:13 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Dat krijg ik altijd van iedereen te horen, incl. de dokter als ik daar kom. En BMI ook?
Sterker nog, krijg altijd te horen dat ik anorexia heb, en dat slaat helemaal nergens op.
Als je gescheiden bent mag je aankomen?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:51 schreef hottentot het volgende:
Man
41 jr
1.87
108Kg
Zo en nu even downplayen...
Heb nu een buik(je), maar 3 maand geleden gescheiden dus dan mag dat vind ik (En het is WK)
Onder de 90Kg vinden zowel ik als mijn vrienden dat ik echt te dun word. Mensen kijken me als het gewicht ter sprake ook altijd aan van "Zo da's een flinke, hadden we niet verwacht"
BMI zal me een rotzorg zijn, boven 88Kg zou ik te zwaar zijn, maar damn dan krijg ik zo'n dun hoofd
Lol, nee.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:24 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Als je gescheiden bent mag je aankomen?
Jij mag ook wel eens wat meer naar binnen schuiven.quote:
Viespeuk!quote:Op zondag 6 juli 2014 17:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Jij mag ook wel eens wat meer naar binnen schuiven.
vies ventjequote:Op zondag 6 juli 2014 17:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Jij mag ook wel eens wat meer naar binnen schuiven.
Onder een dexascan gelegen?quote:Op zondag 6 juli 2014 17:53 schreef BlauweTijger het volgende:
Alpha-man![]()
22 jr
80 kg
1.85m.
BMI = 23.7
Vetpercentage 9.1%
Hoe?quote:
Vetplooi meting gedaan. En de rest met een weegschaal en meetlint.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |