Haha je bent net te laatquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:30 schreef Geerd het volgende:
[..]1.83? Trouwen?
1.96 105 denk ik (vakantie gehad)
Valt mee hoor, is één en al benen bij mijquote:
Nederlandse vrouwen zijn de langste van de wereld. Ik zei 'lang' omdat ik 13 centimeter kleiner dan jij bent. Maar mijn grootouders komen ook uit Azië dus heb een smoesquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:17 schreef Aloria het volgende:
[..]
Valt mee hoor, is één en al benen bij mij![]()
Heb collega's gehad die bij mijn heupen eindigden![]()
![]()
(Frieslandse meiskes zijn lang )
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:47 schreef Shokirbek85 het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen zijn de langste van de wereld. Ik zei 'lang' omdat ik 13 centimeter kleiner dan jij bent. Maar mijn grootouders komen ook uit Azië dus heb een smoes
Ja ik heb me een beetje verkeerd uitgedrukt. In NL vindt je zeker zat lange vrouwen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:44 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Valt toch wel mee, mooie lange vrouwenzijn er zat.
Van de stampotten?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:57 schreef Aloria het volgende:
[..]Ja die smoes mag jij gebruiken, in het buitenland zijn alle vrouwen erg klein vind ik.
Klopt Friesen en Nederlanders zijn de langste, al zijn mijn ouders helemaal niet lang. Mijn broertje is ook 1.95. Dusja waar onze lengte nu vandaan komt...
Het is soms allemaal niet logisch, die lengtesquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:57 schreef Aloria het volgende:
Ja die smoes mag jij gebruiken, in het buitenland zijn alle vrouwen erg klein vind ik. Klopt Friesen en Nederlanders zijn de langste, al zijn mijn ouders helemaal niet lang. Mijn broertje is ook 1.95. Dusja waar onze lengte nu vandaan komt...
Heb nog 2 paar schoenen met hakken die ik maar 2 keer gedragen heb. Kan ze inderdaad wel weer eens uit het stof trekken dit weekend.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
vooral doen Aloria, die heelsals je toch al lang bent maken die paar cm's ook niet meer uit ....
(ik laat het vooral niet meer)
Ik steek 1 a 2 koppen boven mijn moeder en vader uit, en mijn broertje 3 a 4 koppenquote:Het is soms allemaal niet logisch, die lengtes
Mijn vriendin is 1.84, terwijl haar vader 1.80 is en moeder misschien 1.70. Normaal gesproken worden meiden niet groter dan hun vader voor zover ik weet.
Die zijn inderdaad erg erg lekker. Ik weet wel dat de school arts vroeger tegen mij zei dat als ik niet na een bepaalde leeftijd nog ongesteld zou worden ik wel 2 meter kon halen. Gelukkig 17 cm eerder gestopt haha. Al was ik vrij laat waarschijnlijk heeft dat er ook mee te maken.quote:Van de stampotten?
Wow, nog vreemderquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:47 schreef Aloria het volgende:
Ik steek 1 a 2 koppen boven mijn moeder en vader uit, en mijn broertje 3 a 4 koppen
Hier roepen we altijd dat we goed op ons donder gehad hebben. Paar goede tikken onder de billen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:55 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Wow, nog vreemder
Achja, ik heb gelukkig de 1.88 gehaald terwijl bijna niemand in mijn familie boven de 1.85 uitkomt. Goed gegeten denk ik
De combinatie tussen lengte en gewicht bij jou is ook wel goedquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:57 schreef Aloria het volgende:
Hier roepen we altijd dat we goed op ons donder gehad hebben. Paar goede tikken onder de billen.
Op woensdag 9 juli 2014 21:47 schreef Aloria het volgende:
Nicequote:
Ben je 11 of heb je aziatische afkomst?quote:
Nope en nope. Mijn lichaam vergat in de pubertijd groeihormonen aan te maken of zo. En verder kom ik gewoon niet zo snel aanquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:14 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ben je 11 of heb je aziatische afkomst?
Ja dat is echt raar. Je zou dan verwachten dat je kinderen ook lange stelten zijn haha.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 9 juli 2014 21:47 schreef Aloria het volgende:
[..]
Heb nog 2 paar schoenen met hakken die ik maar 2 keer gedragen heb. Kan ze inderdaad wel weer eens uit het stof trekken dit weekend.![]()
[..]
ik zeg doen!!!!
en ik was toen ik 13 was bij de schoolarts al 181 cm
gelukkig ook maar 4 cm langer geworden .....
(wat wel bijzonder is, partner 194 cm, ik 185 cm, maar voorspelde eindlengte van onze dochters, nu 2 en 4 is 179 cm)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |