quote:Wat de fock is hier aan de hand
Het ene kneuzentopic na het andere, de een na de andere kermisklant die denkt dat zijn of haar Braddie-imitatie lollig is?
Ga weg, post eens een echte klacht, die zijn écht leuker dan die verzonnen meuk van Bassie en Adriaan.
Ja ik kom net thuis, dus ik heb deel 1 niet gelezen verder. Was het een goed topic?quote:
mwaah, voor iemand die hier zolang als jij zit zou het niks nieuws moeten zijn.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:42 schreef Geralt het volgende:
Was deel 1 de moeite waard om te lezen of is Yvonne gewoon weer aan de klats? [ afbeelding ]
Duidelijk. Aan de klats dusquote:Op zondag 5 januari 2014 20:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
mwaah, voor iemand die hier zolang als jij zit zou het niks nieuws moeten zijn.
Blondquote:Op zondag 5 januari 2014 20:48 schreef SuperwormJim het volgende:
Waarom heb ik geen dm gekregen omtrent dit topic? Is de dm van yvonneke weer stuk of snap ze 't weer niet?
De bedoeling was dat KLB weer eens op slot zou gaan, maar netzoals 21 december 2012 is deze profetie niet doorgegaan.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
Samenvatting:
Yvonne is het beu dat er continu themakloontjes worden gemaakt, ik doe een aanzoek en zij zegt ja en nu gaan we een datum prikken
Ik durfde nietquote:Op zondag 5 januari 2014 20:48 schreef SuperwormJim het volgende:
Waarom heb ik geen dm gekregen omtrent dit topic? Is de dm van yvonneke weer stuk of snap ze 't weer niet?
Nouja gezien de reacties hier was er wel behoefte aan een deel 2quote:
Persoonlijk stoor ik me sowieso aan al die verschillende fora.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:11 schreef Scorpie het volgende:
Heel KLB is naar de tyfus door al die kut newbies met hun kut topics. Tijd voor een yvonne schoonmaak.
Deel 1 doorgelezen, niemand die deze post quootte terwijl hier zoveel waarheid in staatquote:Op zondag 5 januari 2014 20:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die PM oorlog niet meegemaakt? Dat was lachon gieron brullon toen.
Heb ik eigenlijk ook met al die topics, bedoel kan toch ook best in allemaal in eentje?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Persoonlijk stoor ik me sowieso aan al die verschillende fora.
Flikker gewoon alles op een grote hoop denk ik dan
Ja dat kan wel, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd natuurlijkquote:Op zondag 5 januari 2014 21:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk ook met al die topics, bedoel kan toch ook best in allemaal in eentje?
Geldt hetzelfde niet dan voor al die verschillende fora?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja dat kan wel, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd natuurlijk
Ja maar er bestaat toch onz, wat is de charme om alle bagger in klb te posten?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk ook met al die topics, bedoel kan toch ook best in allemaal in eentje?
Nouja ik vind het nogal onoverzichtelijk mocht ik per abuis een keer op de index terecht komen.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geldt hetzelfde niet dan voor al die verschillende fora?
Geen idee, blijkbaar is die er getuige alle topics.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar er bestaat toch onz, wat is de charme om alle bagger in klb te posten?
Heb je ook maar 1 modje nodig, nog voorkeuren?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja ik vind het nogal onoverzichtelijk mocht ik per abuis een keer op de index terecht komen.
Plus als ik een topic open dan moet ik eerst gaan nadenken waar het moet staan en dan blijkt het achteraf vaak alsnog verkeerd te staan. Dat probleem tekkel je door gewoon geen gebruik meer te maken van meerdere subfora. Gewoon alleen forum.fok.nl en alle topics in 1 grote vergaarbak
Een nieuw biertje aubquote:
Ja dit probeer ik te achterhalen wat de charme is? Want blijkbaar draait klb om het posten van een klacht. Maar er zijn daadwerkelijk mensen die gewoon een topic maken en dan eenquote:Op zondag 5 januari 2014 21:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen idee, blijkbaar is die er getuige alle topics.
Het houdt niet op; niet vanzelfquote:Dan stopt het toch vroeg of laat?
Dat is eerder je eigen gebrek. Ik vind het tamelijk sadistisch en egoïstisch dat je een forum voor en door autisten wil veranderen.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:22 schreef Geralt het volgende:
Plus als ik een topic open dan moet ik eerst gaan nadenken waar het moet staan en dan blijkt het achteraf vaak alsnog verkeerd te staan.
Het is nu eenmaal niet zo zwart wit. Uit het grootste misbaksel van een topic kan een prachtig topic ontstaan. Alleen missen de mensen om er een leuke draai aan te geven. Iedereen denkt maar de cabaretier uit te moeten hangen.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja dit probeer ik te achterhalen wat de charme is? Want blijkbaar draait klb om het posten van een klacht. Maar er zijn daadwerkelijk mensen die gewoon een topic maken en dan eenof een zin typen en dat is het dan.
Waarom wordt er niet gewoon een eis gesteld aan topics minimaal een goed gegronde klacht of zo. Dan stopt het toch vroeg of laat?
Dat klopt wel maar het resulteert vaak in slowchat en moddergooien. Je mag dus wel stellen dat klaagbaak niet meer om klachten draait oftewel mensen maken gewoon een klacht om te posten en posten niet omdat ze een klacht hebben. Dat lijkt me wel onproductief.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal niet zo zwart wit. Uit het grootste misbaksel van een topic kan een prachtig topic ontstaan. Alleen missen de mensen om er een leuke draai aan te geven. Iedereen denkt maar de cabaretier uit te moeten hangen.
Nou ik doe wel eens een poging, maar dan ben je ineens of homo of autist en word je volledig in de grond getrapt.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal niet zo zwart wit. Uit het grootste misbaksel van een topic kan een prachtig topic ontstaan. Alleen missen de mensen om er een leuke draai aan te geven. Iedereen denkt maar de cabaretier uit te moeten hangen.
doe eens een voorbeeld gevenquote:Op zondag 5 januari 2014 21:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij maakt het wel heel makkelijk hè Roadtrip? Teringjantje...quote:Op zondag 5 januari 2014 21:32 schreef hoas het volgende:
[..]
Nou ik doe wel eens een poging, maar dan ben je ineens of homo of autist en word je volledig in de grond getrapt.
Zo erg dat je maar weer een kloon moet aanmaken.
Doe je best zou ik zeggen.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:27 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op zondag 5 januari 2014 21:38 schreef Geralt het volgende:
Zeg wordt dit nu ineens een serieus topic? WTF is deze?
Dat was geenszins mijn bedoeling.
Ik trek me dan ook terug
Jij begon met lappen tekst.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja ik vind het nogal onoverzichtelijk mocht ik per abuis een keer op de index terecht komen.
Plus als ik een topic open dan moet ik eerst gaan nadenken waar het moet staan en dan blijkt het achteraf vaak alsnog verkeerd te staan. Dat probleem tekkel je door gewoon geen gebruik meer te maken van meerdere subfora. Gewoon alleen forum.fok.nl en alle topics in 1 grote vergaarbak
Ja maar dat was offtopic, dus dat doet verder niet ter zakequote:
Nee geen roadtrip, dat is nou net degene die het verziekt.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:37 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Jij maakt het wel heel makkelijk hè Roadtrip? Teringjantje...
Lul. Nou. Eens. Niet. Zo.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:43 schreef hoas het volgende:
[..]
Nee geen roadtrip, dat is nou net degene die het verziekt.
quote:Op zondag 5 januari 2014 21:43 schreef hoas het volgende:
[..]
Nee geen roadtrip, dat is nou net degene die het verziekt.
Waarom loop jij toch altijd te zeiken dat iedereen een permban moet krijgen?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:45 schreef hoas het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n galbak snap niet dat je nog geen permaban hebt.
Hoe kan jij van mening zijn dat ik een galbak ben? Daarvoor moet je wel of mijn PoHi gecheckt hebben (waarom zou je) of langer aanwezig zijn danquote:Op zondag 5 januari 2014 21:45 schreef hoas het volgende:
[..]
zoals in je profielinformatie staat aangegeven. Wat betekent dat je een kloon bent. Wat ik ook gewoon vermoed.quote:zaterdag 4 januari 2014 @ 08:48
Dat zei ik toch ook? LEZEN en niet meteen impulsief reageren.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:49 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hoe kan jij van mening zijn dat ik een galbak ben? Daarvoor moet je wel of mijn PoHi gecheckt hebben (waarom zou je) of langer aanwezig zijn dan
[..]
zoals in je profielinformatie staat aangegeven. Wat betekent dat je een kloon bent. Wat ik ook gewoon vermoed.
Vreemde uitspraak voor een newbie?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:45 schreef hoas het volgende:
Maar wat voor intens weggepeste graftakuser moet je zijn om een kloon aan te maken?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:51 schreef hoas het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook? LEZEN en niet meteen impulsief reageren.
Nouja hoeft niet natuurlijk. Ik ben ook gewoon de zoveelste kloon van mn eerste accountquote:Op zondag 5 januari 2014 21:52 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Maar wat voor intens weggepeste graftakuser moet je zijn om een kloon aan te maken?
Ja, maar dat soort kloons werken andersquote:Op zondag 5 januari 2014 21:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja hoeft niet natuurlijk. Ik ben ook gewoon de zoveelste kloon van mn eerste account
Vroeg ik me net ook al af, ik heb er de hele dag nog geen gezien.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
In alle serieusheid: Waar de fuck zijn de mods? Niet heel gek dat het hier een 'hoerige teringbende is'
Pharkus heel even maar dat is een FA. (Al dan niet nog steeds graag actief in de KLB)quote:Op zondag 5 januari 2014 21:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vroeg ik me net ook al af, ik heb er de hele dag nog geen gezien.
Die hebben natuurlijk nieuwjaarsreceptie bij Danny.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vroeg ik me net ook al af, ik heb er de hele dag nog geen gezien.
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:00 schreef chroestjov het volgende:
KLB is helemaal verkankerd en niemand doet er iets aan, waarom wordt er niet ingegrepen.
We zijn jouw baard nog aan het bewonderen.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:00 schreef chroestjov het volgende:
KLB is helemaal verkankerd en niemand doet iets, waarom wordt er niet ingegrepen.
Dat kaartte ik in het vorige topic ookal aan en toen werd het weggehoond omdat ik blauw zou willen worden.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
In alle serieusheid: Waar de fuck zijn de mods? Niet heel gek dat het hier een 'hoerige teringbende is'
Het is eigenlijk best triest dat dit is wat er gebeurt als er geen mods actief zijn.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
KLB / suikergirl
KLB / Erianus
KLB / Te simpele radiospelletjes
KLB / Mensen die nog een kerstboom hebben staan
Gewoon van de bovenste 7 die ik eruit pluk. Gast, niet heel gek dat het niks wordt zo. Als ze onderbemand zijn geef dat gewoon aan en maak die kastnicht Ludo weer mod.
Blauw is vetgay, beter word je lichtpaars. Maar dat er meer mods nodig zijn hier lijkt me vrij evident, heb je al een solli gestuurd?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat kaartte ik in het vorige topic ookal aan en toen werd het weggehoond omdat ik blauw zou willen worden.
Het gebeurt ook als ze er wel zijn, no offence naar de mods natuurlijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is eigenlijk best triest dat dit is wat er gebeurt als er geen mods actief zijn.
Ja, dat is zo. Al heb ik het idee dat het vandaag wel vrij extreem is, maar dat kan ook aan mij liggen.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Het gebeurt ook als ze er wel zijn, no offence naar de mods natuurlijk.
"Die zoeken we momenteel niet",quote:Op zondag 5 januari 2014 22:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Blauw is vetgay, beter word je lichtpaars. Maar dat er meer mods nodig zijn hier lijkt me vrij evident, heb je al een solli gestuurd?
Nieuwjaarsreceptie is voor iedereen domoor.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:00 schreef hoas het volgende:
[..]
Die hebben natuurlijk nieuwjaarsreceptie bij Danny.
Alsof we yvonne vertrouwen met een fles champagnequote:Op zondag 5 januari 2014 22:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nieuwjaarsreceptie is voor iedereen domoor.
Gepost vanaf mn ipad op de bank in danny zn villa terwijl yvonne nog wat champagne inschenkt.
Ik ken maar 1 user die paars is en die is volgens mij geen mod meer toch?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Blauw is vetgay, beter word je lichtpaars. Maar dat er meer mods nodig zijn hier lijkt me vrij evident, heb je al een solli gestuurd?
Anne toch?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 user die paars is en die is volgens mij geen mod meer toch?
Hehehe Yvonne komt hier net onder de douche uit.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nieuwjaarsreceptie is voor iedereen domoor.
Gepost vanaf mn ipad op de bank in danny zn villa terwijl yvonne nog wat champagne inschenkt.
Nee nikky geloof ik.quote:
Nee nikky; anne is gewoon blauw toch?quote:
die prpr/mod? Is toch paarsquote:Op zondag 5 januari 2014 22:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee nikky; anne is gewoon blauw toch?
prprmod?quote:
Roodquote:Op zondag 5 januari 2014 22:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
oh nvm ik ben in de war, welke kleur was die FA dan??
Admins zijn Rood. FA's zijn donkerblauwig.quote:
Ik weet het niet meer :Squote:Op zondag 5 januari 2014 22:06 schreef deadprez het volgende:
Donnie waar heb je het in godsnaam allemaal over?
yvonne is toch FA?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Admins zijn Rood. FA's zijn donkerblauwig.
Nee, Yvonne is admin (van heel FOK!). Net als Danny, Knorretje, Breuls en iteejer.quote:
Zoals gezegd, er worden geen nieuwe mods ingezet hier voorlopig. (uiteraard niet mijn uitspraak)quote:Op zondag 5 januari 2014 22:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
mja, we hadden het over de té afwezige mods van KLB
Maar nog nooit zo erg.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het toch al jaren, die hoerige teringbende?
Dat zegt Opa, maar hij is al op leeftijd en vergeet binnenkort z'n rekeningen te betalen. Zodra dat gebeurt valt de macht in handen van (F)A's met een bredere horizon, waar meer KLB-mods in passen.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:11 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Zoals gezegd, er worden geen nieuwe mods ingezet hier voorlopig. (uiteraard niet mijn uitspraak)
Ja niet dus, al de hele dag niet. Ik vertrouw het allemaal niet.quote:
Dat dit van een VBL-hoer komt is wel erg sneu.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het toch al jaren, die hoerige teringbende?
Manmanman.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat zegt Opa, maar hij is al op leeftijd en vergeet binnenkort z'n rekeningen te betalen. Zodra dat gebeurt valt de macht in handen van (F)A's met een bredere horizon, waar meer KLB-mods in passen.
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat dit van een VBL-hoer komt is wel erg sneu.
Wat Zaktabak al zegt, ze zoeken er geen. Sollicitatie wordt opgeslagen in het crewforum.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
Yvonne was er in deel 1 die ze zelfs opende.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja niet dus, al de hele dag niet. Ik vertrouw het allemaal niet.
Ja, maar de klbmods zijn allemaal afwezig.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:14 schreef hoas het volgende:
[..]
Yvonne was er in deel 1 die ze zelfs opende.
Dit doet me denken aan 'The Coon'.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:14 schreef Zaktabak het volgende:
Ik zie in de loop van de avond KLB helemaal naar de tering gaan. En dan niet in kunnen grijpen
Ik dacht dat dit een obsessieve poging was om VBL te bashen.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat het wel erg gesteld is met KLB, kon je dat niet uit de posts hierboven opmaken?
Ja, als al die kutkloontjes nou eens even normaal zouden doen.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:14 schreef Zaktabak het volgende:
Ik zie in de loop van de avond KLB helemaal naar de tering gaan. En dan niet in kunnen grijpen
Dit inderdaadquote:Op zondag 5 januari 2014 22:14 schreef TwentyFourr het volgende:
Solliciteren voor een positie op een forum. Otjemelotje, je moet het maar willen hoor
Het is gewoon een test, iedereen die zich nu gaat misdragen krijgt een ban, ik zeg het je!quote:Op zondag 5 januari 2014 22:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja niet dus, al de hele dag niet. Ik vertrouw het allemaal niet.
Mwah, los je niets mee op.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, als al die kutkloontjes nou eens even normaal zouden doen.
was fa2quote:Op zondag 5 januari 2014 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een obsessieve poging was om VBL te bashen.
Rustig aan, Donny.
Of als we stoppen met happenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, als al die kutkloontjes nou eens even normaal zouden doen.
De kapiteins verlaten het zinkende schip?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, maar de klbmods zijn allemaal afwezig.
Toen Stevenmac26 er nog was, was er nog enigszins controle.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dit inderdaad. FOK! stuurt maar lekker een solli naar mij
Zou toch een hoop kuttopics schelen.quote:
Vind niet dat het alleen om de topics gaat.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou toch een hoop kuttopics schelen.
Frank is er best vaak, Marie30 sporadisch en Mortaxx haalt de helft van z'n poco volgens mij uit de sc.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, maar de klbmods zijn allemaal afwezig.
Ja, dat zeg ik al de hele tijd. Al moet ik zeggen dat ik me daar ook niet altijd even goed aan hou.quote:
ik zoek geen ludoquote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer ze tegen je zeggen dat ze er geen zoeken bedoelen ze gewoon dat ze jou niet hoeven.
Ik heb het over vandaag.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Frank is er best vaak, Marie30 sporadisch en Mortaxx haalt de helft van z'n poco volgens mij uit de sc.
Zeg dat nou niet te hard, zo haal je de pleister er vanaf.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer ze tegen je zeggen dat ze er geen zoeken bedoelen ze gewoon dat ze jou niet hoeven.
Wij zoeken geen nieuwe acteur voor deze soap. Sorry.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef LudoSanders het volgende:
'dat mens' is een beetje tekortdoening.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:17 schreef Geralt het volgende:
Wat was eigenlijk de klacht van dat mens?
Dat het hier keihard de tering ingaatquote:Op zondag 5 januari 2014 22:17 schreef Geralt het volgende:
Wat was eigenlijk de klacht van dat mens?
Goed plan, ik doe mee.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
Wat als we afspreken alle Roadtrip/Erno-topics vanaf nu te laten zakken naar vergetelheid? Dus ook geen 'TL;DR, kutuser, kuttopic' etc.
Owja. Gezelligquote:Op zondag 5 januari 2014 22:17 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat het hier keihard de tering ingaat
Ze zoeken voornamelijk zure nichten zoals jij, die overal commentaar op hebben vanuit hun oldbie torentje, zonder zelf natuurlijk te beoefenen wat ze preken.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef LudoSanders het volgende:
Ludo is heul geen oldbiequote:Op zondag 5 januari 2014 22:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ze zoeken voornamelijk zure nichten zoals jij, die overal commentaar op hebben vanuit hun oldbie torentje, zonder zelf natuurlijk te beoefenen wat ze preken.
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
Wat als we afspreken alle Roadtrip/Erno-topics vanaf nu te laten zakken naar vergetelheid? Dus ook geen 'TL;DR, kutuser, kuttopic' etc.
Mmm Yvonne heeft straks gezegd dat ze je zou bannen als ze terug kwam, tis maar een hint.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
Overigens opent yvonne zelf ook nooit kwaliteitstopics
MED / Mod voor BNW gezocht
MED / [WIN] De Grote SHO Column Wedstrijd 2013 *O*
MED / Lois gefeliciteerd!
MED / RockabeIIa verlaat OUD, Kyara wordt de nieuwe mod.
MED / Welkom Karina op VBL
Is dit het centrale Yvonne-afzeiktopic?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
Overigens opent yvonne zelf ook nooit kwaliteitstopics
MED / Mod voor BNW gezocht
MED / [WIN] De Grote SHO Column Wedstrijd 2013 *O*
MED / Lois gefeliciteerd!
MED / RockabeIIa verlaat OUD, Kyara wordt de nieuwe mod.
MED / Welkom Karina op VBL
En als we dit nou eens bij elk topic doen? Een ban zetten op de standaardkreten ofzo.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
Neequote:Op zondag 5 januari 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dit het centrale Yvonne-afzeiktopic?
Ik ben niet zuur, ik ben geen oldbie en daarnaast zelden aanwezig. Dus erg leuke poging, maar helaas.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ze zoeken voornamelijk zure nichten zoals jij, die overal commentaar op hebben vanuit hun oldbie torentje, zonder zelf natuurlijk te beoefenen wat ze preken.
Daarom kan ik er nu maar het beste van makenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:21 schreef hoas het volgende:
[..]
Mmm Yvonne heeft straks gezegd dat ze je zou bannen als ze terug kwam, tis maar een hint.
Klopt #Fukushimaquote:Op zondag 5 januari 2014 22:18 schreef deadprez het volgende:
Ik heb gister nog een redelijk oké topic geopend, vind ik zelf.
wwquote:Op zondag 5 januari 2014 22:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben niet zuur, ik ben geen oldbie en daarnaast zelden aanwezig. Dus erg leuke poging, maar helaas.
Prima, enige reden dat ik nog eens mee kwamen bashen was omdat ik dan toch het gevoel had wat te missen. Vanaf nu, [negeer] modus aanquote:Op zondag 5 januari 2014 22:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
Nee natuurlijk niet, dit is gewoon deel 2 van haar klacht die ze vergat te openen en waar ik het verder niet noodzakelijkerwijs mee eens ben zegmaarquote:Op zondag 5 januari 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dit het centrale Yvonne-afzeiktopic?
Mocht je gebanned zijn, dan kan je nog altijd naar klacht.nl gaan.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Daarom kan ik er nu maar het beste van maken
welnee, ik zit ook op een eerste wereldoorlog-forum haha jeweettogquote:Op zondag 5 januari 2014 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mocht je gebanned zijn, dan kan je nog altijd naar klacht.nl gaan.
Hey Ludo, was jij niet mod of iets?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben niet zuur, ik ben geen oldbie en daarnaast zelden aanwezig. Dus erg leuke poging, maar helaas.
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
welnee, ik zit ook op een eerste wereldoorlog-forum haha jeweettog
Waarom weer richting Klazienaveenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:26 schreef Zaktabak het volgende:
Ze zouden die kutusers wel eens hard in hun aarsje mogen nemen zeg, en daarna al dood zijnde weg mogen gooien in de bosjes richting Klazienaveen.
Daar komt toch niemand. Minder kans dat ze ooit gevonden worden aldaar.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom weer richting Klazienaveen.
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Daar komt toch niemand. Minder kans dat ze ooit gevonden worden aldaar.
Que?quote:
In een grijs verleden.quote:
Zeker weer een kutkloon van die erno die overal gepest wordt.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom loop jij toch altijd te zeiken dat iedereen een permban moet krijgen?
Dit.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:00 schreef chroestjov het volgende:
KLB is helemaal verkankerd en niemand doet er iets aan, waarom wordt er niet ingegrepen.
Godverdommequote:Op zondag 5 januari 2014 22:41 schreef Smack10 het volgende:
Gewoon spellingscontrole bij registratie, dat schrikt die asperges wel af.
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dit.
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dit.
En mensen zoals jij en Roadtrip.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:00 schreef Erno-BE het volgende:
Wat KLB totaal verneukt zijn users die op alle topics van een bepaalde user haatreacties moeten plaatsen, aangezien ze die user niet aanstaan. Deze topics zijn binnen de korste keren naar de klote tot grote frustratie vam de TopicStarter. Als je eem bepaalde user niet aanstaat, lees zijn topics dan niet em ga dan al helemaal niet reageren.
Maar als echt het merendeel van KLB de topics van bepaalde users kut vindt, ligt het dan aan de rest van KLB, of aan de users die kuttopics openen? Waarom zouden wij het dan maar allemaal moeten negeren? Je kan toch ook je best doen om gewoon wat leukere topics te openen, of anders gewoon geen topics openen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:00 schreef Erno-BE het volgende:
Wat KLB totaal verneukt zijn users die op alle topics van een bepaalde user haatreacties moeten plaatsen, aangezien ze die user niet aanstaan. Deze topics zijn binnen de korste keren naar de klote tot grote frustratie vam de TopicStarter. Als je eem bepaalde user niet aanstaat, lees zijn topics dan niet em ga dan al helemaal niet reageren.
Ik heb geen prijs gewonnen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En mensen zoals jij en Roadtrip.
Edit: Kijk maar naar jullie prijzen van afgelopen jaar![]()
Nou, fantastisch inderdaad.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou, fantastisch inderdaad.Waar waren alle mods?
Vrees niet. Morgen is de schoolvakantie weer voorbij dus keert de rust wederquote:Op zondag 5 januari 2014 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou, fantastisch inderdaad.Waar waren alle mods?
Laten we het hopen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vrees niet. Morgen is de schoolvakantie weer voorbij dus keert de rust weder
Stop nou eens met dat constant zeuren dat users gebanned moeten worden. Wat denk je daar nou mee te bereiken?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:10 schreef Erno-BE het volgende:
Denk dat het beter is dat heel wat users een weekje geband worden. Kan iedereen dimmen.
Dat veel topics dan niet gelijk met de grond gelijk worden gemaakt. Het is volstrekt kansloos om in een klacht.over fotografie over zeehonden te gaan praten.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Stop nou eens met dat constant zeuren dat users gebanned moeten worden. Wat denk je daar nou mee te bereiken?
Dat was jouw topic toch niet?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:15 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Dat veel topics dan niet gelijk met de grond gelijk worden gemaakt. Het is volstrekt kansloos om in een klacht.over fotografie over zeehonden te gaan praten.
Een beetje kinderachtig inderdaad. Ga je nog op mijn andere post reageren?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:15 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Dat veel topics dan niet gelijk met de grond gelijk worden gemaakt. Het is volstrekt kansloos om in een klacht.over fotografie over zeehonden te gaan praten.
Klopt, mAar ik vond het asociaal van jullie.quote:
Je blijft er anders wel lang in hangen, in dat voorbeeld over het fotografietopic i.c.m. de zeehondenpicsquote:Op zondag 5 januari 2014 23:17 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Klopt, mAar ik vond het asociaal van jullie.
Alsof dat zin heeft, na een weekje gaan ze weer vrolijk verder.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:10 schreef Erno-BE het volgende:
Denk dat het beter is dat heel wat users een weekje geband worden. Kan iedereen dimmen.
Beter geen reactie dan userbashingquote:Op zondag 5 januari 2014 23:18 schreef Spongeboss het volgende:
Slechte saaie users maken saaie slechte topics waar geen moeite in is gestoken. Hierdoor gaat niemand meer de moeite doen om goed te reageren en dan krijg je een kettingreactie van mensen die maar onzin gaan posten overal.
Vriendjespolitiekquote:Op zondag 5 januari 2014 23:19 schreef deadprez het volgende:
In mijn topic werd niet, of in ieder geval nauwelijks gebaggerd. Het kan dus wel.
Maar waarom mag een user wel kuttopics maken van jou, maar mogen er geen kutposts in geplaatst worden? Als het gewoon een normaal topic is wordt er nauwelijks gebashed.quote:
De user wordt gebashed omdat hij slechte topics maakt en hij maakt er niet 1 nee hij maakt er 3 per dag. Op een gegeven moment is het geduld van de mensen ook op. En uiteindelijk gaan veel mensen zo'n user bashen omdat hij toch niets bij kan dragen. Ga eens in een ander forum hangen R&P ga serieuze adviezen geven en mensen helpen. Dat is veel mooier dan hier ruzie zoeken.quote:
Met ham erin zijn ze ook lekker.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:00 schreef Erno-BE het volgende:
quote:
Ja, dat was inderdaad een goed topic. Jammer dat hij het niet bij dat topic heeft gelaten.quote:En Roadtrip maakt ook kwaliteitstopics zie gevolgen feestje
Jullie maken van een normaal topic een kuttopic, als het echt een kuttopic is krijgt het minder dan 10 reacties en is het topic snel verdwenen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar waarom mag een user wel kuttopics maken van jou, maar mogen er geen kutposts in geplaatst worden? Als het gewoon een normaal topic is wordt er nauwelijks gebashed.
Jij bent echt een vermoeiende user, weet je dat?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:22 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Jullie maken van een normaal topic een kuttopic, als het echt een kuttopic is krijgt het minder dan 10 reacties en is het topic snel verdwenen.
En ook met hun uitlokkende postsquote:Op zondag 5 januari 2014 22:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
Heb een paar topics gemaakt de reacties zijn niet je van het. Maar het valt reuze mee ik krijg niet de reacties die roadtrip of suikergirl krijgt. Getuigd toch van dat het wel kan.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:22 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Jullie maken van een normaal topic een kuttopic, als het echt een kuttopic is krijgt het minder dan 10 reacties en is het topic snel verdwenen.
Doe normaal man.quote:
Haha, waarom zou ikquote:
Doe zelf eens normaalquote:
Heb nog niet met haar aan de stok gehad. Ze heeft wel een topic van mij gesloten zonder een reden te geven aan mij, maar dat hoeft hier blijkbaar niet. Geen probleem man veeg het zand van je schouders en ga door.quote:
Heeft ze ooit een slotje gezet op een van je topics of wat is deze?quote:
quote:
Rutte en Wilders in tha housequote:
hehehquote:
Fijn, interesseert me niks. Stelletje kneuzen bij elkaar.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij bent echt een vermoeiende user, weet je dat?
Nou, log uit en kom niet meer terug. Dan heb je geen last meer van dit stelletje kneuzen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:27 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Fijn, interesseert me niks. Stelletje kneuzen bij elkaar.
Waar komt dat idee vandaan dat de hele wereld fout zit op jou (en Roadtrip) na?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:27 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Fijn, interesseert me niks. Stelletje kneuzen bij elkaar.
Ze misbruikt haar positie als moderatorquote:Op zondag 5 januari 2014 23:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Heb nog niet met haar aan de stok gehad. Ze heeft wel een topic van mij gesloten zonder een reden te geven aan mij, maar dat hoeft hier blijkbaar niet. Geen probleem man veeg het zand van je schouders en ga door.
Het gaat om slechts enkele users, dat het beheer vriendjespolitiek steunt is uitermate triest.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar komt dat idee vandaan dat de hele wereld fout zit op jou (en Roadtrip) na?
Ik ben gloednieuw hier. Met wie werk ik dan samen mensen doen nog wel redelijk normaal tegen mij. Nu heb ik hier wel een account gehad vroeger maar daar was ik nauwelijks actief op.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:30 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Het gaat om slechts enkele users, dat het beheer vriendjespolitiek steunt is uitermate triest.
Of zij dat doet kan ik niet beoordelen maar er is altijd iemand die zijn of haar macht misbruikt. Maar daar moet je je dan niets van aan trekken zand van je schouders slaan en doorgaan zoals ik eerder al zei.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:29 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ze misbruikt haar positie als moderator
Misschien zou dat een teken zijn dat zelfs het beheer jullie dodelijk irritant vindt... Of komt dat niet binnen bij jou?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:30 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Het gaat om slechts enkele users, dat het beheer vriendjespolitiek steunt is uitermate triest.
Tupacquote:Op zondag 5 januari 2014 23:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar komt dat idee vandaan dat de hele wereld fout zit op jou (en Roadtrip) na?
Ik vind het wel prettig dat vriendjespolitiekgebeuren. Omdat de mods weten wat mn andere account is mag ik met deze ook meerquote:Op zondag 5 januari 2014 23:30 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Nog nooit wat van dat vriendjespolitiek gemerktquote:Op zondag 5 januari 2014 23:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig dat vriendjespolitiekgebeuren. Omdat de mods weten wat mn andere account is mag ik met deze ook meer
Volgens mij kan jij beter uitloggen. Mijn topics krijgen meer reacties dan de jouwe en ik heb al 3 volle topics gehad (doe me day maar na)quote:Op zondag 5 januari 2014 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou, log uit en kom niet meer terug. Dan heb je geen last meer van dit stelletje kneuzen.
3 VOLLE TOPICS OMG IK GA HVN BELLEN WAT EEN PRESTATIE!!!!!!!quote:Op zondag 5 januari 2014 23:31 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij beter uitloggen. Mijn topics krijgen meer reacties dan de jouwe en ik heb al 3 volle topics gehad (doe me day maar na)
Ik open amper topics. Mijn Fukushima topic liep trouwens wel goed hoor.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:31 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij beter uitloggen. Mijn topics krijgen meer reacties dan de jouwe en ik heb al 3 volle topics gehad (doe me day maar na)
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
3 VOLLE TOPICS OMG IK GA HVN BELLEN WAT EEN PRESTATIE!!!!!!!!
Tieten mogen nog gewoon hoor. Alleen tepels niet. Ofja, behalve dan in KPD daar weer welquote:Op zondag 5 januari 2014 23:32 schreef MichaelScott het volgende:
Sinds er geen tieten meer mogen worden gepost is het bergafwaarts gegaan.
Toch is het niet hetzelfde.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Tieten mogen nog gewoon hoor. Alleen tepels niet. Ofja, behalve dan in KPD daar weer wel
En B&H toch?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Tieten mogen nog gewoon hoor. Alleen tepels niet. Ofja, behalve dan in KPD daar weer wel
Er staat nergens dat in een hoge frequentie topics aanmaken niet toegestaan is.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien zou dat een teken zijn dat zelfs het beheer jullie dodelijk irritant vindt... Of komt dat niet binnen bij jou?
Ja in een BH mogen ook tieten.quote:
Dat betekent niet dat het niet irritant is. O wacht, troll....quote:Op zondag 5 januari 2014 23:34 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Er staat nergens dat in een hoge frequentie topics aanmaken niet toegestaan is.
Dat was wel interessant ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik open amper topics. Mijn Fukushima topic liep trouwens wel goed hoor.
Nee, maar het kan wel een irritatiefactor zijn, zeker als het steeds inhoudelijk knudde is.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:34 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Er staat nergens dat in een hoge frequentie topics aanmaken niet toegestaan is.
Goh, de KLB en andere subfora (behalve KPD en KLD) moeten voor iedereen toegankelijk zijn. Daarom zijn tieten niet toegestaan.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:32 schreef MichaelScott het volgende:
Sinds er geen tieten meer mogen worden gepost is het bergafwaarts gegaan.
Ja.quote:
Dankjequote:Op zondag 5 januari 2014 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wil dit topic alvast graag nomineren in de categorie "beste topic" voor de KLB-verkiezingen 2014.
Never forgetquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:33 schreef Adelante het volgende:
Een behoorlijke aanvulling en verandering binnen FOK!. Het volgende mag namelijk niet meer:
• Foto's en video's met schokkende, gewelddadige of seksuele inhoud
De reden waarom, kun je hier lezen: FB / Ik zie geen advertenties meer
En mochten jullie bovenstaande ergens zien, plaats dan even een TR.
Jullie medewerking wordt gewaardeerd!
Nee, maar welke user had het beste topic? Niet jij.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
Een topic volkrijgen is niet zo boeiend, gewoon sc starten of iets controversieels zeggen. Derhalve correleert kwaliteit niet met het aantal posts in een topic
Nee, omdat google boos wordt van tetten.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:36 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Goh, de KLB en andere subfora (behalve KPD en KLD) moeten voor iedereen toegankelijk zijn. Daarom zijn tieten niet toegestaan.
FOK! gewoon verbieden voor onder de 18.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:36 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Goh, de KLB en andere subfora (behalve KPD en KLD) moeten voor iedereen toegankelijk zijn. Daarom zijn tieten niet toegestaan.
Kwalitatief gezien wel een interessant topic over een onderwerp dat wel speelt. Het feest van roadtrip en alle respect voor de beste man, maar dat spreekt mij niet zo aan. Ik heb geen affiniteit met hem, en woon zijn feesten niet bij. Een klacht die wat meer leeft bij de mensen of iets dat hedendaags is heeft gewoon meer kracht.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja.Jammer alleen dat er maar zo weinig users in dat topic kwamen en wij het voornamelijk volgepost hebben, samen met BlueMage.
Nee, omdat een of andere gore homofiel het nodig vond om te zaniken over een paar tietenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, omdat google boos wordt van tetten.
Ja en toen werd Google boos toch?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee, omdat een of andere gore homofiel het nodig vond om te zaniken over een paar tieten![]()
Das toch niet meer dan.normaal, ga maar naar KPD of KLD.quote:
Doen alsof jij hier niet meer van weetquote:Op zondag 5 januari 2014 23:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee, omdat een of andere gore homofiel het nodig vond om te zaniken over een paar tieten![]()
Ik vond dat feesttopic van Roadtrip ook cool. Hij moet het gewoon houden bij één of twee pareltjes per jaar.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:37 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Kwalitatief gezien wel een interessant topic over een onderwerp dat wel speelt. Het feest van roadtrip en alle respect voor de beste man, maar dat spreekt mij niet zo aan. Ik heb geen affiniteit met hem, en woon zijn feesten niet bij. Een klacht die wat meer leeft bij de mensen of iets dat hedendaags is heeft gewoon meer kracht.
Ja en toen moest danny beloven geen tieten meer op zn forum.quote:
Een pareltje kan je niet forceren. Ook in de natuur is een echte goede parel erg, erg zeldzaam.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vond dat feesttopic van Roadtrip ook cool. Hij moet het gewoon houden bij één of twee pareltjes per jaar.
vond hij zelf ook jammer want danny houdt van tieten. met ze knarlkopquote:Op zondag 5 januari 2014 23:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja en toen moest danny beloven geen tieten meer op zn forum.
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja en toen moest danny beloven geen tieten meer op zn forum.
Ja danny is wel een smeerpijp volgens mijquote:Op zondag 5 januari 2014 23:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
vond hij zelf ook jammer want danny houdt van tieten. met ze knarlkop
Wie houdt er nou niet van tieten. Ja behalve erno dus blijkbaar, maar die doet er niet toe.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
vond hij zelf ook jammer want danny houdt van tieten. met ze knarlkop
Ben 20, haha. Maar het is niet wenselijk om ineens naakte vrouwen op een berldscherm te krijgen als je daar niet om gevraagd heb.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:37 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
FOK! gewoon verbieden voor onder de 18.
Mooie post.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:40 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Een pareltje kan je niet forceren. Ook in de natuur is een echte goede parel erg, erg zeldzaam.
Zonde wel, misschien moeten we heel het forum naar KPD verplaatsenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wie houdt er nou niet van tieten. Ja behalve erno dus blijkbaar, maar die doet er niet toe.
the horrorquote:Op zondag 5 januari 2014 23:41 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ben 20, haha. Maar het is niet wenselijk om ineens naakte vrouwen op een berldscherm te krijgen als je daar niet om gevraagd heb.
Ik zou dat sowieso niet doen, want dan zie je die shit zelf ookquote:Op zondag 5 januari 2014 23:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
zou ik een ban krijgen als ik 'm nu een goatse via dm stuur?
Als je nog zo jong bent zet je schouders dan eronder en bereik eens wat nuttigs dan hier ruzie zoeken en moddergooien daar kom je toch nooit vooruit mee. Doe wat met je leven.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:41 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ben 20, haha. Maar het is niet wenselijk om ineens naakte vrouwen op een berldscherm te krijgen als je daar niet om gevraagd heb.
Weet ik veel. Stuur er nog een meatspin en een tubgirl en een 2 girls 1 cup en een 1 guy met zn jampot achteraan en het moet zeker lukken zou ik zeggenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
zou ik een ban krijgen als ik 'm nu een goatse via dm stuur?
Misschien kunnen jullie maar een enkele reis KPD maken, dan is de rust wedergekeerd in KLBquote:Op zondag 5 januari 2014 23:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zonde wel, misschien moeten we heel het forum naar KPD verplaatsen
oh ja kut, ik vraag wel of een of andere homo 't wil doenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou dat sowieso niet doen, want dan zie je die shit zelf ook
je hebt dm gr.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:43 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie maar een enkele reis KPD maken, dan is de rust wedergekeerd in KLB
Haha denkt erno ons even te vertellen dat we weg moeten uit KLB. Goed verhaal.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:43 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie maar een enkele reis KPD maken, dan is de rust wedergekeerd in KLB
Ga ergens anders trollen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:43 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
3 dagen - 961 postsquote:Op zondag 5 januari 2014 23:45 schreef Spongeboss het volgende:
Heb ze live gezien, maar denk dat dit nummer wel een mooie is. Denk ook dat de tekst erin wel goed is voor jullie kinders.
Don't say nothing.![]()
Waarom?quote:
The Rootsquote:Op zondag 5 januari 2014 23:45 schreef Spongeboss het volgende:
Heb ze live gezien, maar denk dat dit nummer wel een mooie is. Denk ook dat de tekst erin wel goed is voor jullie kinders.
Don't say nothing.![]()
Was mooi om ze live te zien.quote:
Wel veel bazenposts, deze user is wel een aanwinst voor het forum.quote:
Aight, dan mag hetquote:Op zondag 5 januari 2014 23:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wel veel bazenposts, deze user is wel een aanwinst voor het forum.
Ik weet volgens mij wie het isquote:Op zondag 5 januari 2014 23:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Erno kan niet tegen halfnaakte vrouwen.quote:
Weet niet wat een bazenpost is, maar eigenlijk wil ik vooral mensen in r en p adviseren. Het is daar erg stil dus zit ik dan ook maar een beetje hier.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké, ik weet zeker wie het isquote:Op zondag 5 januari 2014 23:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Weet niet wat een bazenpost is, maar eigenlijk wil ik vooral mensen in r en p adviseren. Het is daar erg stil dus zit ik dan ook maar een beetje hier.
Ik begrijp maar niet waarom je hier mee blijft zeulen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:37 schreef Erno-BE het volgende:
Nee, maar welke user had het beste topic? Niet jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |