Oplossing.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:19 schreef Internepper het volgende:
nee want makkelijk levert veel geld op
Ferrari=Fyra op luchtbandenquote:
Ik heb niks met auto's jongen. De mooiste auto is een auto met een mooi meisje (van 18/19) achter het stuur.quote:
tenminste goede muziek voor de fitnessquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:19 schreef Internepper het volgende:
nee want makkelijk levert veel geld op
quote:V: Wat is het nummer van Q-music en wat kost het?
A: Het telefoonnummer van Q is 0909-9596. Bellen kost 55 cent per minuut. Let erop dat je telecomprovider ook nog geld in rekening brengt voor sms'en en bellen. Die tarieven zijn afhankelijk van je belbundel of prepaidkaart.
En ga jij ook niet zo zitten baggerenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:23 schreef dude232 het volgende:
Wees blij kun jij het met je vmbo brein ook oplossen.
Zo gek ben ik niet, het geluid zal me een worst wezen. Maar zo mogen bij dat spelletje toch wel iets moeilijker maken doir bijv. niet-actuele platen in de.opgave te gooien.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:36 schreef LudoSanders het volgende:
TS is vast zo'n idioot die dagenlang aan de radio gekluisterd zit om het geluid van Q Music te raden er daar iedereen mee lastig valt. Aan zulke mensen heb ik nu een broertje dood.
Mwah, dit is gewoon een normaal topic. Niks mis mee.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:37 schreef Zaktabak het volgende:
TS is meer dan een grafuser, TS is een hele begraafplaatsuser.
Erno topics lees ik al niet eens meer.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mwah, dit is gewoon een normaal topic. Niks mis mee.
Begrijpelijk wel.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:21 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Erno topics lees ik al niet eens meer.
Dan hoef je ook niet te reageren.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:21 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Erno topics lees ik al niet eens meer.
Maar mensen met:quote:Op zondag 5 januari 2014 21:22 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet te reageren.
Ik reageer ook niet op topics die ik niet gelezen heb.
als ondertitel verdienen dat ook gewoon.quote:Eer uw Roadtrip! Beste user
Roadtrip is baas manquote:Op zondag 5 januari 2014 21:25 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Maar mensen met:
[..]
als ondertitel verdienen dat ook gewoon.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |