Maar nog nooit zo erg.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het toch al jaren, die hoerige teringbende?
Dat zegt Opa, maar hij is al op leeftijd en vergeet binnenkort z'n rekeningen te betalen. Zodra dat gebeurt valt de macht in handen van (F)A's met een bredere horizon, waar meer KLB-mods in passen.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:11 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Zoals gezegd, er worden geen nieuwe mods ingezet hier voorlopig. (uiteraard niet mijn uitspraak)
Ja niet dus, al de hele dag niet. Ik vertrouw het allemaal niet.quote:
Dat dit van een VBL-hoer komt is wel erg sneu.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het toch al jaren, die hoerige teringbende?
Manmanman.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat zegt Opa, maar hij is al op leeftijd en vergeet binnenkort z'n rekeningen te betalen. Zodra dat gebeurt valt de macht in handen van (F)A's met een bredere horizon, waar meer KLB-mods in passen.
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat dit van een VBL-hoer komt is wel erg sneu.
Wat Zaktabak al zegt, ze zoeken er geen. Sollicitatie wordt opgeslagen in het crewforum.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
Blauw is vetgay, beter word je lichtpaars. Maar dat er meer mods nodig zijn hier lijkt me vrij evident, heb je al een solli gestuurd?
Yvonne was er in deel 1 die ze zelfs opende.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja niet dus, al de hele dag niet. Ik vertrouw het allemaal niet.
Ja, maar de klbmods zijn allemaal afwezig.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:14 schreef hoas het volgende:
[..]
Yvonne was er in deel 1 die ze zelfs opende.
Dit doet me denken aan 'The Coon'.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:14 schreef Zaktabak het volgende:
Ik zie in de loop van de avond KLB helemaal naar de tering gaan. En dan niet in kunnen grijpen
Ik dacht dat dit een obsessieve poging was om VBL te bashen.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat het wel erg gesteld is met KLB, kon je dat niet uit de posts hierboven opmaken?
Ja, als al die kutkloontjes nou eens even normaal zouden doen.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:14 schreef Zaktabak het volgende:
Ik zie in de loop van de avond KLB helemaal naar de tering gaan. En dan niet in kunnen grijpen
Dit inderdaadquote:Op zondag 5 januari 2014 22:14 schreef TwentyFourr het volgende:
Solliciteren voor een positie op een forum. Otjemelotje, je moet het maar willen hoor
Het is gewoon een test, iedereen die zich nu gaat misdragen krijgt een ban, ik zeg het je!quote:Op zondag 5 januari 2014 22:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja niet dus, al de hele dag niet. Ik vertrouw het allemaal niet.
Mwah, los je niets mee op.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, als al die kutkloontjes nou eens even normaal zouden doen.
was fa2quote:Op zondag 5 januari 2014 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een obsessieve poging was om VBL te bashen.
Rustig aan, Donny.
Of als we stoppen met happenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, als al die kutkloontjes nou eens even normaal zouden doen.
De kapiteins verlaten het zinkende schip?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, maar de klbmods zijn allemaal afwezig.
Toen Stevenmac26 er nog was, was er nog enigszins controle.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dit inderdaad. FOK! stuurt maar lekker een solli naar mij
Zou toch een hoop kuttopics schelen.quote:
Vind niet dat het alleen om de topics gaat.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou toch een hoop kuttopics schelen.
Frank is er best vaak, Marie30 sporadisch en Mortaxx haalt de helft van z'n poco volgens mij uit de sc.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, maar de klbmods zijn allemaal afwezig.
Ja, dat zeg ik al de hele tijd. Al moet ik zeggen dat ik me daar ook niet altijd even goed aan hou.quote:
ik zoek geen ludoquote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer ze tegen je zeggen dat ze er geen zoeken bedoelen ze gewoon dat ze jou niet hoeven.
Ik heb het over vandaag.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Frank is er best vaak, Marie30 sporadisch en Mortaxx haalt de helft van z'n poco volgens mij uit de sc.
Zeg dat nou niet te hard, zo haal je de pleister er vanaf.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer ze tegen je zeggen dat ze er geen zoeken bedoelen ze gewoon dat ze jou niet hoeven.
Wij zoeken geen nieuwe acteur voor deze soap. Sorry.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef LudoSanders het volgende:
'dat mens' is een beetje tekortdoening.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:17 schreef Geralt het volgende:
Wat was eigenlijk de klacht van dat mens?
Dat het hier keihard de tering ingaatquote:Op zondag 5 januari 2014 22:17 schreef Geralt het volgende:
Wat was eigenlijk de klacht van dat mens?
Goed plan, ik doe mee.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
Wat als we afspreken alle Roadtrip/Erno-topics vanaf nu te laten zakken naar vergetelheid? Dus ook geen 'TL;DR, kutuser, kuttopic' etc.
Owja. Gezelligquote:Op zondag 5 januari 2014 22:17 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat het hier keihard de tering ingaat
Ze zoeken voornamelijk zure nichten zoals jij, die overal commentaar op hebben vanuit hun oldbie torentje, zonder zelf natuurlijk te beoefenen wat ze preken.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef LudoSanders het volgende:
Ludo is heul geen oldbiequote:Op zondag 5 januari 2014 22:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ze zoeken voornamelijk zure nichten zoals jij, die overal commentaar op hebben vanuit hun oldbie torentje, zonder zelf natuurlijk te beoefenen wat ze preken.
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
Wat als we afspreken alle Roadtrip/Erno-topics vanaf nu te laten zakken naar vergetelheid? Dus ook geen 'TL;DR, kutuser, kuttopic' etc.
Mmm Yvonne heeft straks gezegd dat ze je zou bannen als ze terug kwam, tis maar een hint.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
Overigens opent yvonne zelf ook nooit kwaliteitstopics
MED / Mod voor BNW gezocht
MED / [WIN] De Grote SHO Column Wedstrijd 2013 *O*
MED / Lois gefeliciteerd!
MED / RockabeIIa verlaat OUD, Kyara wordt de nieuwe mod.
MED / Welkom Karina op VBL
Is dit het centrale Yvonne-afzeiktopic?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
Overigens opent yvonne zelf ook nooit kwaliteitstopics
MED / Mod voor BNW gezocht
MED / [WIN] De Grote SHO Column Wedstrijd 2013 *O*
MED / Lois gefeliciteerd!
MED / RockabeIIa verlaat OUD, Kyara wordt de nieuwe mod.
MED / Welkom Karina op VBL
En als we dit nou eens bij elk topic doen? Een ban zetten op de standaardkreten ofzo.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
Neequote:Op zondag 5 januari 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dit het centrale Yvonne-afzeiktopic?
Ik ben niet zuur, ik ben geen oldbie en daarnaast zelden aanwezig. Dus erg leuke poging, maar helaas.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ze zoeken voornamelijk zure nichten zoals jij, die overal commentaar op hebben vanuit hun oldbie torentje, zonder zelf natuurlijk te beoefenen wat ze preken.
Daarom kan ik er nu maar het beste van makenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:21 schreef hoas het volgende:
[..]
Mmm Yvonne heeft straks gezegd dat ze je zou bannen als ze terug kwam, tis maar een hint.
Klopt #Fukushimaquote:Op zondag 5 januari 2014 22:18 schreef deadprez het volgende:
Ik heb gister nog een redelijk oké topic geopend, vind ik zelf.
wwquote:Op zondag 5 januari 2014 22:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben niet zuur, ik ben geen oldbie en daarnaast zelden aanwezig. Dus erg leuke poging, maar helaas.
Prima, enige reden dat ik nog eens mee kwamen bashen was omdat ik dan toch het gevoel had wat te missen. Vanaf nu, [negeer] modus aanquote:Op zondag 5 januari 2014 22:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
Nee natuurlijk niet, dit is gewoon deel 2 van haar klacht die ze vergat te openen en waar ik het verder niet noodzakelijkerwijs mee eens ben zegmaarquote:Op zondag 5 januari 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dit het centrale Yvonne-afzeiktopic?
Mocht je gebanned zijn, dan kan je nog altijd naar klacht.nl gaan.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Daarom kan ik er nu maar het beste van maken
welnee, ik zit ook op een eerste wereldoorlog-forum haha jeweettogquote:Op zondag 5 januari 2014 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mocht je gebanned zijn, dan kan je nog altijd naar klacht.nl gaan.
Hey Ludo, was jij niet mod of iets?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben niet zuur, ik ben geen oldbie en daarnaast zelden aanwezig. Dus erg leuke poging, maar helaas.
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
welnee, ik zit ook op een eerste wereldoorlog-forum haha jeweettog
Waarom weer richting Klazienaveenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:26 schreef Zaktabak het volgende:
Ze zouden die kutusers wel eens hard in hun aarsje mogen nemen zeg, en daarna al dood zijnde weg mogen gooien in de bosjes richting Klazienaveen.
Daar komt toch niemand. Minder kans dat ze ooit gevonden worden aldaar.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom weer richting Klazienaveen.
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Daar komt toch niemand. Minder kans dat ze ooit gevonden worden aldaar.
Que?quote:
In een grijs verleden.quote:
Zeker weer een kutkloon van die erno die overal gepest wordt.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom loop jij toch altijd te zeiken dat iedereen een permban moet krijgen?
Dit.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:00 schreef chroestjov het volgende:
KLB is helemaal verkankerd en niemand doet er iets aan, waarom wordt er niet ingegrepen.
Godverdommequote:Op zondag 5 januari 2014 22:41 schreef Smack10 het volgende:
Gewoon spellingscontrole bij registratie, dat schrikt die asperges wel af.
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dit.
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dit.
En mensen zoals jij en Roadtrip.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:00 schreef Erno-BE het volgende:
Wat KLB totaal verneukt zijn users die op alle topics van een bepaalde user haatreacties moeten plaatsen, aangezien ze die user niet aanstaan. Deze topics zijn binnen de korste keren naar de klote tot grote frustratie vam de TopicStarter. Als je eem bepaalde user niet aanstaat, lees zijn topics dan niet em ga dan al helemaal niet reageren.
Maar als echt het merendeel van KLB de topics van bepaalde users kut vindt, ligt het dan aan de rest van KLB, of aan de users die kuttopics openen? Waarom zouden wij het dan maar allemaal moeten negeren? Je kan toch ook je best doen om gewoon wat leukere topics te openen, of anders gewoon geen topics openen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:00 schreef Erno-BE het volgende:
Wat KLB totaal verneukt zijn users die op alle topics van een bepaalde user haatreacties moeten plaatsen, aangezien ze die user niet aanstaan. Deze topics zijn binnen de korste keren naar de klote tot grote frustratie vam de TopicStarter. Als je eem bepaalde user niet aanstaat, lees zijn topics dan niet em ga dan al helemaal niet reageren.
Ik heb geen prijs gewonnen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En mensen zoals jij en Roadtrip.
Edit: Kijk maar naar jullie prijzen van afgelopen jaar![]()
Nou, fantastisch inderdaad.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou, fantastisch inderdaad.Waar waren alle mods?
Vrees niet. Morgen is de schoolvakantie weer voorbij dus keert de rust wederquote:Op zondag 5 januari 2014 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou, fantastisch inderdaad.Waar waren alle mods?
Laten we het hopen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vrees niet. Morgen is de schoolvakantie weer voorbij dus keert de rust weder
Stop nou eens met dat constant zeuren dat users gebanned moeten worden. Wat denk je daar nou mee te bereiken?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:10 schreef Erno-BE het volgende:
Denk dat het beter is dat heel wat users een weekje geband worden. Kan iedereen dimmen.
Dat veel topics dan niet gelijk met de grond gelijk worden gemaakt. Het is volstrekt kansloos om in een klacht.over fotografie over zeehonden te gaan praten.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Stop nou eens met dat constant zeuren dat users gebanned moeten worden. Wat denk je daar nou mee te bereiken?
Dat was jouw topic toch niet?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:15 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Dat veel topics dan niet gelijk met de grond gelijk worden gemaakt. Het is volstrekt kansloos om in een klacht.over fotografie over zeehonden te gaan praten.
Een beetje kinderachtig inderdaad. Ga je nog op mijn andere post reageren?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:15 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Dat veel topics dan niet gelijk met de grond gelijk worden gemaakt. Het is volstrekt kansloos om in een klacht.over fotografie over zeehonden te gaan praten.
Klopt, mAar ik vond het asociaal van jullie.quote:
Je blijft er anders wel lang in hangen, in dat voorbeeld over het fotografietopic i.c.m. de zeehondenpicsquote:Op zondag 5 januari 2014 23:17 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Klopt, mAar ik vond het asociaal van jullie.
Alsof dat zin heeft, na een weekje gaan ze weer vrolijk verder.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:10 schreef Erno-BE het volgende:
Denk dat het beter is dat heel wat users een weekje geband worden. Kan iedereen dimmen.
Beter geen reactie dan userbashingquote:Op zondag 5 januari 2014 23:18 schreef Spongeboss het volgende:
Slechte saaie users maken saaie slechte topics waar geen moeite in is gestoken. Hierdoor gaat niemand meer de moeite doen om goed te reageren en dan krijg je een kettingreactie van mensen die maar onzin gaan posten overal.
Vriendjespolitiekquote:Op zondag 5 januari 2014 23:19 schreef deadprez het volgende:
In mijn topic werd niet, of in ieder geval nauwelijks gebaggerd. Het kan dus wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |