Maar nog nooit zo erg.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het toch al jaren, die hoerige teringbende?
Dat zegt Opa, maar hij is al op leeftijd en vergeet binnenkort z'n rekeningen te betalen. Zodra dat gebeurt valt de macht in handen van (F)A's met een bredere horizon, waar meer KLB-mods in passen.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:11 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Zoals gezegd, er worden geen nieuwe mods ingezet hier voorlopig. (uiteraard niet mijn uitspraak)
Ja niet dus, al de hele dag niet. Ik vertrouw het allemaal niet.quote:
Dat dit van een VBL-hoer komt is wel erg sneu.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het toch al jaren, die hoerige teringbende?
Manmanman.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat zegt Opa, maar hij is al op leeftijd en vergeet binnenkort z'n rekeningen te betalen. Zodra dat gebeurt valt de macht in handen van (F)A's met een bredere horizon, waar meer KLB-mods in passen.
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat dit van een VBL-hoer komt is wel erg sneu.
Wat Zaktabak al zegt, ze zoeken er geen. Sollicitatie wordt opgeslagen in het crewforum.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
Blauw is vetgay, beter word je lichtpaars. Maar dat er meer mods nodig zijn hier lijkt me vrij evident, heb je al een solli gestuurd?
Yvonne was er in deel 1 die ze zelfs opende.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja niet dus, al de hele dag niet. Ik vertrouw het allemaal niet.
Ja, maar de klbmods zijn allemaal afwezig.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:14 schreef hoas het volgende:
[..]
Yvonne was er in deel 1 die ze zelfs opende.
Dit doet me denken aan 'The Coon'.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:14 schreef Zaktabak het volgende:
Ik zie in de loop van de avond KLB helemaal naar de tering gaan. En dan niet in kunnen grijpen
Ik dacht dat dit een obsessieve poging was om VBL te bashen.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat het wel erg gesteld is met KLB, kon je dat niet uit de posts hierboven opmaken?
Ja, als al die kutkloontjes nou eens even normaal zouden doen.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:14 schreef Zaktabak het volgende:
Ik zie in de loop van de avond KLB helemaal naar de tering gaan. En dan niet in kunnen grijpen
Dit inderdaadquote:Op zondag 5 januari 2014 22:14 schreef TwentyFourr het volgende:
Solliciteren voor een positie op een forum. Otjemelotje, je moet het maar willen hoor
Het is gewoon een test, iedereen die zich nu gaat misdragen krijgt een ban, ik zeg het je!quote:Op zondag 5 januari 2014 22:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja niet dus, al de hele dag niet. Ik vertrouw het allemaal niet.
Mwah, los je niets mee op.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, als al die kutkloontjes nou eens even normaal zouden doen.
was fa2quote:Op zondag 5 januari 2014 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een obsessieve poging was om VBL te bashen.
Rustig aan, Donny.
Of als we stoppen met happenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, als al die kutkloontjes nou eens even normaal zouden doen.
De kapiteins verlaten het zinkende schip?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, maar de klbmods zijn allemaal afwezig.
Toen Stevenmac26 er nog was, was er nog enigszins controle.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dit inderdaad. FOK! stuurt maar lekker een solli naar mij
Zou toch een hoop kuttopics schelen.quote:
Vind niet dat het alleen om de topics gaat.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou toch een hoop kuttopics schelen.
Frank is er best vaak, Marie30 sporadisch en Mortaxx haalt de helft van z'n poco volgens mij uit de sc.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, maar de klbmods zijn allemaal afwezig.
Ja, dat zeg ik al de hele tijd. Al moet ik zeggen dat ik me daar ook niet altijd even goed aan hou.quote:
ik zoek geen ludoquote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer ze tegen je zeggen dat ze er geen zoeken bedoelen ze gewoon dat ze jou niet hoeven.
Ik heb het over vandaag.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Frank is er best vaak, Marie30 sporadisch en Mortaxx haalt de helft van z'n poco volgens mij uit de sc.
Zeg dat nou niet te hard, zo haal je de pleister er vanaf.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer ze tegen je zeggen dat ze er geen zoeken bedoelen ze gewoon dat ze jou niet hoeven.
Wij zoeken geen nieuwe acteur voor deze soap. Sorry.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef LudoSanders het volgende:
'dat mens' is een beetje tekortdoening.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:17 schreef Geralt het volgende:
Wat was eigenlijk de klacht van dat mens?
Dat het hier keihard de tering ingaatquote:Op zondag 5 januari 2014 22:17 schreef Geralt het volgende:
Wat was eigenlijk de klacht van dat mens?
Goed plan, ik doe mee.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
Wat als we afspreken alle Roadtrip/Erno-topics vanaf nu te laten zakken naar vergetelheid? Dus ook geen 'TL;DR, kutuser, kuttopic' etc.
Owja. Gezelligquote:Op zondag 5 januari 2014 22:17 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat het hier keihard de tering ingaat
Ze zoeken voornamelijk zure nichten zoals jij, die overal commentaar op hebben vanuit hun oldbie torentje, zonder zelf natuurlijk te beoefenen wat ze preken.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef LudoSanders het volgende:
Ludo is heul geen oldbiequote:Op zondag 5 januari 2014 22:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ze zoeken voornamelijk zure nichten zoals jij, die overal commentaar op hebben vanuit hun oldbie torentje, zonder zelf natuurlijk te beoefenen wat ze preken.
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
Wat als we afspreken alle Roadtrip/Erno-topics vanaf nu te laten zakken naar vergetelheid? Dus ook geen 'TL;DR, kutuser, kuttopic' etc.
Mmm Yvonne heeft straks gezegd dat ze je zou bannen als ze terug kwam, tis maar een hint.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
Overigens opent yvonne zelf ook nooit kwaliteitstopics
MED / Mod voor BNW gezocht
MED / [WIN] De Grote SHO Column Wedstrijd 2013 *O*
MED / Lois gefeliciteerd!
MED / RockabeIIa verlaat OUD, Kyara wordt de nieuwe mod.
MED / Welkom Karina op VBL
Is dit het centrale Yvonne-afzeiktopic?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
Overigens opent yvonne zelf ook nooit kwaliteitstopics
MED / Mod voor BNW gezocht
MED / [WIN] De Grote SHO Column Wedstrijd 2013 *O*
MED / Lois gefeliciteerd!
MED / RockabeIIa verlaat OUD, Kyara wordt de nieuwe mod.
MED / Welkom Karina op VBL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |