Frank is er best vaak, Marie30 sporadisch en Mortaxx haalt de helft van z'n poco volgens mij uit de sc.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, maar de klbmods zijn allemaal afwezig.
Ja, dat zeg ik al de hele tijd. Al moet ik zeggen dat ik me daar ook niet altijd even goed aan hou.quote:
ik zoek geen ludoquote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer ze tegen je zeggen dat ze er geen zoeken bedoelen ze gewoon dat ze jou niet hoeven.
Ik heb het over vandaag.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Frank is er best vaak, Marie30 sporadisch en Mortaxx haalt de helft van z'n poco volgens mij uit de sc.
Zeg dat nou niet te hard, zo haal je de pleister er vanaf.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer ze tegen je zeggen dat ze er geen zoeken bedoelen ze gewoon dat ze jou niet hoeven.
Wij zoeken geen nieuwe acteur voor deze soap. Sorry.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef LudoSanders het volgende:
'dat mens' is een beetje tekortdoening.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:17 schreef Geralt het volgende:
Wat was eigenlijk de klacht van dat mens?
Dat het hier keihard de tering ingaatquote:Op zondag 5 januari 2014 22:17 schreef Geralt het volgende:
Wat was eigenlijk de klacht van dat mens?
Goed plan, ik doe mee.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
Wat als we afspreken alle Roadtrip/Erno-topics vanaf nu te laten zakken naar vergetelheid? Dus ook geen 'TL;DR, kutuser, kuttopic' etc.
Owja. Gezelligquote:Op zondag 5 januari 2014 22:17 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat het hier keihard de tering ingaat
Ze zoeken voornamelijk zure nichten zoals jij, die overal commentaar op hebben vanuit hun oldbie torentje, zonder zelf natuurlijk te beoefenen wat ze preken.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef LudoSanders het volgende:
Ludo is heul geen oldbiequote:Op zondag 5 januari 2014 22:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ze zoeken voornamelijk zure nichten zoals jij, die overal commentaar op hebben vanuit hun oldbie torentje, zonder zelf natuurlijk te beoefenen wat ze preken.
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
Wat als we afspreken alle Roadtrip/Erno-topics vanaf nu te laten zakken naar vergetelheid? Dus ook geen 'TL;DR, kutuser, kuttopic' etc.
Mmm Yvonne heeft straks gezegd dat ze je zou bannen als ze terug kwam, tis maar een hint.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
Overigens opent yvonne zelf ook nooit kwaliteitstopics
MED / Mod voor BNW gezocht
MED / [WIN] De Grote SHO Column Wedstrijd 2013 *O*
MED / Lois gefeliciteerd!
MED / RockabeIIa verlaat OUD, Kyara wordt de nieuwe mod.
MED / Welkom Karina op VBL
Is dit het centrale Yvonne-afzeiktopic?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
Overigens opent yvonne zelf ook nooit kwaliteitstopics
MED / Mod voor BNW gezocht
MED / [WIN] De Grote SHO Column Wedstrijd 2013 *O*
MED / Lois gefeliciteerd!
MED / RockabeIIa verlaat OUD, Kyara wordt de nieuwe mod.
MED / Welkom Karina op VBL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |