Lul. Nou. Eens. Niet. Zo.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:43 schreef hoas het volgende:
[..]
Nee geen roadtrip, dat is nou net degene die het verziekt.
quote:Op zondag 5 januari 2014 21:43 schreef hoas het volgende:
[..]
Nee geen roadtrip, dat is nou net degene die het verziekt.
Waarom loop jij toch altijd te zeiken dat iedereen een permban moet krijgen?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:45 schreef hoas het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n galbak snap niet dat je nog geen permaban hebt.
Hoe kan jij van mening zijn dat ik een galbak ben? Daarvoor moet je wel of mijn PoHi gecheckt hebben (waarom zou je) of langer aanwezig zijn danquote:Op zondag 5 januari 2014 21:45 schreef hoas het volgende:
[..]
zoals in je profielinformatie staat aangegeven. Wat betekent dat je een kloon bent. Wat ik ook gewoon vermoed.quote:zaterdag 4 januari 2014 @ 08:48
Dat zei ik toch ook? LEZEN en niet meteen impulsief reageren.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:49 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hoe kan jij van mening zijn dat ik een galbak ben? Daarvoor moet je wel of mijn PoHi gecheckt hebben (waarom zou je) of langer aanwezig zijn dan
[..]
zoals in je profielinformatie staat aangegeven. Wat betekent dat je een kloon bent. Wat ik ook gewoon vermoed.
Vreemde uitspraak voor een newbie?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:45 schreef hoas het volgende:
Maar wat voor intens weggepeste graftakuser moet je zijn om een kloon aan te maken?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:51 schreef hoas het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook? LEZEN en niet meteen impulsief reageren.
Nouja hoeft niet natuurlijk. Ik ben ook gewoon de zoveelste kloon van mn eerste accountquote:Op zondag 5 januari 2014 21:52 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Maar wat voor intens weggepeste graftakuser moet je zijn om een kloon aan te maken?
Ja, maar dat soort kloons werken andersquote:Op zondag 5 januari 2014 21:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja hoeft niet natuurlijk. Ik ben ook gewoon de zoveelste kloon van mn eerste account
Vroeg ik me net ook al af, ik heb er de hele dag nog geen gezien.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
In alle serieusheid: Waar de fuck zijn de mods? Niet heel gek dat het hier een 'hoerige teringbende is'
Pharkus heel even maar dat is een FA. (Al dan niet nog steeds graag actief in de KLB)quote:Op zondag 5 januari 2014 21:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vroeg ik me net ook al af, ik heb er de hele dag nog geen gezien.
Die hebben natuurlijk nieuwjaarsreceptie bij Danny.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vroeg ik me net ook al af, ik heb er de hele dag nog geen gezien.
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:00 schreef chroestjov het volgende:
KLB is helemaal verkankerd en niemand doet er iets aan, waarom wordt er niet ingegrepen.
We zijn jouw baard nog aan het bewonderen.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:00 schreef chroestjov het volgende:
KLB is helemaal verkankerd en niemand doet iets, waarom wordt er niet ingegrepen.
Dat kaartte ik in het vorige topic ookal aan en toen werd het weggehoond omdat ik blauw zou willen worden.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
In alle serieusheid: Waar de fuck zijn de mods? Niet heel gek dat het hier een 'hoerige teringbende is'
Het is eigenlijk best triest dat dit is wat er gebeurt als er geen mods actief zijn.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
KLB / suikergirl
KLB / Erianus
KLB / Te simpele radiospelletjes
KLB / Mensen die nog een kerstboom hebben staan
Gewoon van de bovenste 7 die ik eruit pluk. Gast, niet heel gek dat het niks wordt zo. Als ze onderbemand zijn geef dat gewoon aan en maak die kastnicht Ludo weer mod.
Blauw is vetgay, beter word je lichtpaars. Maar dat er meer mods nodig zijn hier lijkt me vrij evident, heb je al een solli gestuurd?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat kaartte ik in het vorige topic ookal aan en toen werd het weggehoond omdat ik blauw zou willen worden.
Het gebeurt ook als ze er wel zijn, no offence naar de mods natuurlijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is eigenlijk best triest dat dit is wat er gebeurt als er geen mods actief zijn.
Ja, dat is zo. Al heb ik het idee dat het vandaag wel vrij extreem is, maar dat kan ook aan mij liggen.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Het gebeurt ook als ze er wel zijn, no offence naar de mods natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |