wat een schijttopicquote:Op zondag 5 januari 2014 21:07 schreef sjeppert het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2061104
onderwerp van de dag
Veel te veel werk man.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:19 schreef sjeppert het volgende:
Kunnen we geen hetze tegen erianus organiseren
Die zag ik laatst als boze tovenaar in een film met K3 die ik met twee nichtjes zat te kijken. Respect voor Urbanus hervonden.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:23 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat ze deze man bedoelen:
[ afbeelding ]
Haha ik zou hem wel willen zien als boze tovenaar hoewel ik hem alleen maar ken van heel vroeger. Hij was volgens mij wel tof meer humor met liedjes in zo in plaats van Hans Teeuwen die maar wat mensen belachelijk gaat maken.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Die zag ik laatst als boze tovenaar in een film met K3 die ik met twee nichtjes zat te kijken. Respect voor Urbanus hervonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
quote:Op zondag 5 januari 2014 21:37 schreef housesoftheholy het volgende:
Wat is een erianusGoed grapje hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 januari 2014 21:10 schreef deadprez het volgende:
Als we nou eens allemaal stoppen met aandacht schenken aan kutkloontjes, is het zo afgelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |