"Die zoeken we momenteel niet",quote:Op zondag 5 januari 2014 22:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Blauw is vetgay, beter word je lichtpaars. Maar dat er meer mods nodig zijn hier lijkt me vrij evident, heb je al een solli gestuurd?
Nieuwjaarsreceptie is voor iedereen domoor.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:00 schreef hoas het volgende:
[..]
Die hebben natuurlijk nieuwjaarsreceptie bij Danny.
Alsof we yvonne vertrouwen met een fles champagnequote:Op zondag 5 januari 2014 22:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nieuwjaarsreceptie is voor iedereen domoor.
Gepost vanaf mn ipad op de bank in danny zn villa terwijl yvonne nog wat champagne inschenkt.
Ik ken maar 1 user die paars is en die is volgens mij geen mod meer toch?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Blauw is vetgay, beter word je lichtpaars. Maar dat er meer mods nodig zijn hier lijkt me vrij evident, heb je al een solli gestuurd?
Anne toch?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 user die paars is en die is volgens mij geen mod meer toch?
Hehehe Yvonne komt hier net onder de douche uit.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nieuwjaarsreceptie is voor iedereen domoor.
Gepost vanaf mn ipad op de bank in danny zn villa terwijl yvonne nog wat champagne inschenkt.
Nee nikky geloof ik.quote:
Nee nikky; anne is gewoon blauw toch?quote:
die prpr/mod? Is toch paarsquote:Op zondag 5 januari 2014 22:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee nikky; anne is gewoon blauw toch?
prprmod?quote:
Roodquote:Op zondag 5 januari 2014 22:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
oh nvm ik ben in de war, welke kleur was die FA dan??
Admins zijn Rood. FA's zijn donkerblauwig.quote:
Ik weet het niet meer :Squote:Op zondag 5 januari 2014 22:06 schreef deadprez het volgende:
Donnie waar heb je het in godsnaam allemaal over?
yvonne is toch FA?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Admins zijn Rood. FA's zijn donkerblauwig.
Nee, Yvonne is admin (van heel FOK!). Net als Danny, Knorretje, Breuls en iteejer.quote:
Zoals gezegd, er worden geen nieuwe mods ingezet hier voorlopig. (uiteraard niet mijn uitspraak)quote:Op zondag 5 januari 2014 22:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
mja, we hadden het over de té afwezige mods van KLB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |