quote:Wat de fock is hier aan de hand
Het ene kneuzentopic na het andere, de een na de andere kermisklant die denkt dat zijn of haar Braddie-imitatie lollig is?
Ga weg, post eens een echte klacht, die zijn écht leuker dan die verzonnen meuk van Bassie en Adriaan.
Ja ik kom net thuis, dus ik heb deel 1 niet gelezen verder. Was het een goed topic?quote:
mwaah, voor iemand die hier zolang als jij zit zou het niks nieuws moeten zijn.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:42 schreef Geralt het volgende:
Was deel 1 de moeite waard om te lezen of is Yvonne gewoon weer aan de klats? [ afbeelding ]
Duidelijk. Aan de klats dusquote:Op zondag 5 januari 2014 20:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
mwaah, voor iemand die hier zolang als jij zit zou het niks nieuws moeten zijn.
Blondquote:Op zondag 5 januari 2014 20:48 schreef SuperwormJim het volgende:
Waarom heb ik geen dm gekregen omtrent dit topic? Is de dm van yvonneke weer stuk of snap ze 't weer niet?
De bedoeling was dat KLB weer eens op slot zou gaan, maar netzoals 21 december 2012 is deze profetie niet doorgegaan.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
Samenvatting:
Yvonne is het beu dat er continu themakloontjes worden gemaakt, ik doe een aanzoek en zij zegt ja en nu gaan we een datum prikken
Ik durfde nietquote:Op zondag 5 januari 2014 20:48 schreef SuperwormJim het volgende:
Waarom heb ik geen dm gekregen omtrent dit topic? Is de dm van yvonneke weer stuk of snap ze 't weer niet?
Nouja gezien de reacties hier was er wel behoefte aan een deel 2quote:
Persoonlijk stoor ik me sowieso aan al die verschillende fora.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:11 schreef Scorpie het volgende:
Heel KLB is naar de tyfus door al die kut newbies met hun kut topics. Tijd voor een yvonne schoonmaak.
Deel 1 doorgelezen, niemand die deze post quootte terwijl hier zoveel waarheid in staatquote:Op zondag 5 januari 2014 20:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die PM oorlog niet meegemaakt? Dat was lachon gieron brullon toen.
Heb ik eigenlijk ook met al die topics, bedoel kan toch ook best in allemaal in eentje?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Persoonlijk stoor ik me sowieso aan al die verschillende fora.
Flikker gewoon alles op een grote hoop denk ik dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |