Ja, dat bedoel ik, maar of ze me begrijpen?quote:
Je hebt welgeteld 5 minuten de tijd om je antwoord te verduidelijken, zo niet zie ik het als crewbash.quote:
Wow.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt welgeteld 5 minuten de tijd om je antwoord te verduidelijken, zo niet zie ik het als crewbash.
geef me meer denktijd!quote:Op zondag 5 januari 2014 19:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt welgeteld 5 minuten de tijd om je antwoord te verduidelijken, zo niet zie ik het als crewbash.
4quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:39 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Rustig jongen als we gaan dan gaan we samen #nohomo!
Vergeleken met de rest van de teringzooi hier is dit een pareltje.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:39 schreef housesoftheholy het volgende:
Op zich wel een hele terechte klacht. Classy titel ook
wanlaff <3quote:Op zondag 5 januari 2014 19:39 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Rustig jongen als we gaan dan gaan we samen #nohomo!
Snel, zeg dat je account gehackt was!quote:
m'n account was gehackt!quote:Op zondag 5 januari 2014 19:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Snel, zeg dat je account gehackt was!
Haha. Ha. Nee, net zo slecht.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vergeleken met de rest van de teringzooi hier is dit een pareltje.
Ik zou het zonde vinden als mijn serieuze reactie onder zou sneeuwen met gebagger.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:37 schreef hoink581 het volgende:
Te weinig actieve moderators, Mortaxx, Frank_Drebin en Marie30 zijn over het algemeen op hetzelfde tijdstip actief, waardoor het dus minder effectief werkt op tijden wanneer er veel gebaggert wordt, zoals nu.
2quote:
Behalve de mensen die op onze hoofd gaan staan!quote:Op zondag 5 januari 2014 19:40 schreef richolio het volgende:
We hebben het gewoon zo goed, dat we niks meer hebben om over te klagen.
Die mensen..quote:Op zondag 5 januari 2014 19:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Behalve de mensen die op onze hoofd gaan staan!
Nee. Hoink en ik, puntquote:
Je opent zelf kneuzentopics en lijkt misschien zelfs op hem!quote:Op zondag 5 januari 2014 19:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
2
Kijk, het is vrij simpel, gewoon uitleggen waarom ík hypocriet zou zijn, kun je dat niet ben je gewoon geen haar beter dan de vele braddies hier en ban ik je.
Het is 'Donnie en ik' eigenlijk.quote:
Boos worden als ik braddie pest, maar wel zelf braddie ook indirect beledigen.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
2
Kijk, het is vrij simpel, gewoon uitleggen waarom ík hypocriet zou zijn, kun je dat niet ben je gewoon geen haar beter dan de vele braddies hier en ban ik je.
Geen zorgen, zo is ieder van ons altijd. KLB geeft ons een plek om dit te uiten.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:41 schreef yvonne het volgende:
Oh, deze posts, geweldig voorbeeld hoe enorm verfuckt het is.
Mag ik het ook even uitleggen voor hem? Althans.. ik denk dat ik begrijp wat hij probeert te zeggen.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
2
Donnie en ik.quote:
Doeiquote:Op zondag 5 januari 2014 19:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je opent zelf kneuzentopics en lijkt misschien zelfs op hem!
Je komt nogal kwaad overquote:Op zondag 5 januari 2014 19:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vergeleken met de rest van de teringzooi hier is dit een pareltje.
Vroeger was alles beterquote:
Goed punt.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is 'Donnie en ik' eigenlijk.
Maarre: no way.
Kusjequote:Op zondag 5 januari 2014 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
Het is weer de tijd van de maand hoor.
Jaaaaaaa, dát had ik nodigquote:Op zondag 5 januari 2014 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Jeetje Yvonne. Ik wilde alleen maar knuffelen.
Ludo, Yv gunt mij geen aandacht. Geef jij mij eens een beetje aandacht.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:39 schreef 2dope het volgende:
De Erno-BE topics deden de emmer des kuttopics overlopen.
Ach man krijg ebola achter je voorhuid.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:37 schreef hoink581 het volgende:
Te weinig actieve moderators, Mortaxx, Frank_Drebin en Marie30 zijn over het algemeen op hetzelfde tijdstip actief, waardoor het dus minder effectief werkt op tijden wanneer er veel gebaggert wordt, zoals nu.
ik wil ook bij het coole boy lijstjequote:Op zondag 5 januari 2014 19:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
Zijn richolio, hoink, zaktabak en ik al mod?
Je hebt welgeteld 5 minuten de tijd om je post te verduidelijken, zo niet dan zie ik het als een hele vervelende post.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach man krijg ebola achter je voorhuid.
Lief doen! Ik mag je, dus houd dat zo. Niet tegen Hoink tekeer gaan.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:44 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Flikker nou maar op, niemand wil je toch als mod.
Kom je ook naar de LWL-bazenmeet dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:44 schreef eend112 het volgende:
[..]
ik wil ook bij het coole boy lijstje
Ik zou het op prijs stellen als er ook gewoon aandacht wordt besteed aan een serieuze reactie.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:44 schreef TwentyFourr het volgende:
Flikker nou maar op, niemand wil je toch als mod.
Nee, ik ben even de banknop aan het invetten.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt welgeteld 5 minuten de tijd om je post te verduidelijken, zo niet dan zie ik het als een hele vervelende post.
jaa man wrs welquote:Op zondag 5 januari 2014 19:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Kom je ook naar de LWL-bazenmeet dan?
Dat was een serieuze reactiequote:Op zondag 5 januari 2014 19:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou het op prijs stellen als er ook gewoon aandacht wordt besteed aan een serieuze reactie.
lkut kut kut kutquote:Op zondag 5 januari 2014 19:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik ben even de banknop aan het invetten.
Kom jij ook naar de LWL-bazenmeet?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Pics van je ingevette banknop?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:45 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Lief doen! Ik mag je, dus houd dat zo. Niet tegen Hoink tekeer gaan.
Gelezen en gelachen.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:43 schreef DonRaja het volgende:
Stelletje klootzakken... ik moest Yv om een gunst vragen en nu hebben jullie haar pissig gemaakt.
Je verneukt het echt gigantisch, man.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
Zin inquote:Op zondag 5 januari 2014 19:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Kom jij ook naar de LWL-bazenmeet?
Ja, en nu heb je allemaal mensen op genoemd die Yvonne d'r uit gooit. Bedankt Donnie.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
Wat is er met jou aan de hand de laatste tijd?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gelezen en gelachen.
Hard
DonnieDarkno's schuld.
Want? Kapitein is mijn broeder. Yvonne mijn moeder.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:46 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ja, kunst met bonkjes en sliertjens.
[..]
Verkapte banaanvraag.
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gelezen en gelachen.
Hard
DonnieDarkno's schuld.
Anders bemoei jij je even met je eigen zaken?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:46 schreef TwentyFourr het volgende:
Anders houden we de SC gewoon in het daarvoor bestemde topic?
Rot op, ik heb al tijden niet gepost hier.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er met jou aan de hand de laatste tijd?
Ik ben geen zoon van yvonne hoor.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Want? Kapitein is mijn broeder. Yvonne mijn moeder.
Weet ik veel?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:47 schreef housesoftheholy het volgende:
Maar waar gaat dit topic ook alweer over
Sorry, jij bent? Goed met een voetbal of alleen op de bank?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Anders bemoei jij je even met je eigen zaken?
Kun je ook nog normaal doen? Beetje sneu voor een volwassen vrouw met kinderen vind je niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Rot op, ik heb al tijden niet gepost hier.
Jawel of je het nu wilt of niet. Je hebt 5 minuten de tijd om het tegendeel te bewijzen.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben geen zoon van yvonne hoor.
Ook goed met je moeder.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:47 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Sorry, jij bent? Goed met een voetbal of alleen op de bank?
yvonne is blank?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jawel of je het nu wilt of niet. Je hebt 5 minuten de tijd om het tegendeel te bewijzen.
Wat het ook is, het is blijkbaar jouw schuld.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]____!!
Mensen die Yvonne in hun sign zetten zodra ze hun quote of hun naam noemt!
jij zou eigenlijk mod moeten worden! Nog nooit iemand met zoveel passie en creativiteit gezien voor het kloten.quote:
Vind je dochter nu eenmaal lekker.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach man krijg ebola achter je voorhuid.
Je ging veel te hard tekeer heb ik van horen zeggen.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Want goed op kunnen schieten met iemand is een belediging?
Ach welnee, blauw staat mij niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
jij zou eigenlijk mod moeten worden! Nog nooit iemand met zoveel passie en creativiteit gezien voor het kloten.
DIE ACHTERGRONDMUZIEKquote:
Mwoah, ze is veranderd, pisbuisaids is het nu helemaal.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vind je dochter nu eenmaal lekker.
Vooral ook omdat dit een gigantische anti-climax wordtquote:Op zondag 5 januari 2014 19:50 schreef Zaktabak het volgende:
Mensen die nu nog met de 'dis gon be gud' gif komt, doe ik wat.
Ik heb me laatst aangeboden als mod, maar toen werd ik letterlijk uitgelachen door yvonne. Daarna ben ik erachter gekomen dat ze mij niet mag om een of andere reden. Sindsdien vind ik haar maar een rare meid.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:50 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ach welnee, blauw staat mij niet.
Laat maar trouwens, lowlands is echt zo een kneuzenfesteinquote:Op zondag 5 januari 2014 19:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
jij zou eigenlijk mod moeten worden! Nog nooit iemand met zoveel passie en creativiteit gezien voor het kloten.
omdat stormloopquote:Op zondag 5 januari 2014 19:51 schreef Bami-Powner het volgende:
waarom post iedereen zo hevig in dit slechte topic?
Ik heb die verspreid.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:50 schreef Zaktabak het volgende:
Mensen die nu nog met de 'dis gon be gud' gif komt, doe ik wat.
Kleine meisjes worden groot, dat heb je nu eenmaal niet in de hand.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mwoah, ze is veranderd, pisbuisaids is het nu helemaal.
lowlands is leuk man, ik weet niet wat MoH isquote:Op zondag 5 januari 2014 19:51 schreef eend112 het volgende:
[..]
Laat maar trouwens, lowlands is echt zo een kneuzenfestein![]()
kom MoH dan
Ben je op je gekrulde staartje getrapt omdat ik je uitlach wegens je verlepte poging jezelf tot mod te torpederen?quote:
Niet doen plsquote:Op zondag 5 januari 2014 19:52 schreef yvonne het volgende:
Nu ga ik Don uitlachen en daarna ga ik m'n uren doen en nog meer daarna ga ik Donnie bannen.
Mothers on Hispanics.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
lowlands is leuk man, ik weet niet wat MoH is
Arme jij!quote:Op zondag 5 januari 2014 19:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb me laatst aangeboden als mod, maar toen werd ik letterlijk uitgelachen door yvonne. Daarna ben ik erachter gekomen dat ze mij niet mag om een of andere reden. Sindsdien vind ik haar maar een rare meid.
Je kickt erop.quote:
Hatert.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:52 schreef yvonne het volgende:
Nu ga ik Don uitlachen en daarna ga ik m'n uren doen en nog meer daarna ga ik Donnie bannen.
Waarom?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:52 schreef yvonne het volgende:
Niet begrijpen wat er hypocriet is aan dat gejank van jequote:Op zondag 5 januari 2014 19:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
2
Omdat ik m'n uren moet inleveren voor 00.00 uur misschien?quote:
Hoe kan ik dat nou ruiken? Nogmaals, waarom doe je zo raar de laatste tijd? Vroeger was je gewoon aardig.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat ik m'n uren moet inleveren voor 00.00 uur misschien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik drink geen kraantjeswater.
Dag Yvonne. Vergeet je mijn moddroom naderhand niet te verwezenlijken?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:52 schreef yvonne het volgende:
Ik weet niet wie je bent maar ik heb nu al een hekel aan je.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Niet begrijpen wat er hypocriet is aan dat gejank van je
Dat zijn er 24, zo gedaan.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat ik m'n uren moet inleveren voor 00.00 uur misschien?
Pas maar op! Straks krijg je een DM waarin ze je uitlacht. Been there.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bent maar ik heb nu al een hekel aan je.
Zoveel haatquote:Op zondag 5 januari 2014 19:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bent maar ik heb nu al een hekel aan je.
Ik ben teleurgesteld in je TwentyFourr. Ik vond je altijd tof, maar na dat Israel topic heb je dat allemaal weten te verspelen.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:52 schreef TwentyFourr het volgende:
Ben je op je gekrulde staartje getrapt omdat ik je uitlach wegens je verlepte poging jezelf tot mod te torpederen?
Ach je moet toch ergens carrièreperspectief zoeken hè.
Mail snel naar John Williams.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
niet bannen pls ik heb abo en kinderen
BS'Dquote:Op zondag 5 januari 2014 19:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld in je TwentyFourr. Ik vond je altijd tof, maar na dat Israel topic heb je dat allemaal weten te verspelen.
Leuke UIquote:Op zondag 5 januari 2014 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dag Yvonne. Vergeet je mijn moddroom naderhand niet te verwezenlijken?
Heb de brandweer al gebeld.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zoveel haat
Sta je al zo lang droog ja?
ik meot nog mail naar emma watson doe want die is vrijgezel en ik zoek een metgezel voor lowlandsquote:
Oh doe ff cc-tje dan. Ze reageert niet op mijn mails...quote:Op zondag 5 januari 2014 19:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
ik meot nog mail naar emma watson doe want die is vrijgezel en ik zoek een metgezel voor lowlands
ik wil copycat ook wel een keer doen maar zij is al wat ouder dan mij en ik weet niet of ze bereid is te neuken zonder mij te kennenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh doe ff cc-tje dan. Ze reageert niet op mijn mails...
Let je wel op dat je een beetje begrijpelijke zinnen fabriceert dan.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:56 schreef Zaktabak het volgende:
Ik ga Pharkus mailen met motivatie, ik ben het zat. Strak bewind door de KLB en nu meteen
Met een grindtegelpuber, whahahaquote:Op zondag 5 januari 2014 19:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
ik wil copycat ook wel een keer doen maar zij is al wat ouder dan mij en ik weet niet of ze bereid is te neuken zonder mij te kennen
Ik moet echt meer buiten VBL komen...quote:Op zondag 5 januari 2014 19:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
ik wil copycat ook wel een keer doen maar zij is al wat ouder dan mij en ik weet niet of ze bereid is te neuken zonder mij te kennen
Voor een VBL-user vind ik je best wel puikquote:Op zondag 5 januari 2014 19:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet echt meer buiten VBL komen...
Yvonne krijgt niet betaald terwijl dit toch haar fulltime baan is. Hallo in Nederland: uit-ker-ingquote:Op zondag 5 januari 2014 19:58 schreef kapiteintje het volgende:
yvonne, waar kan ik solliciteren voor admin? wil ook wel betaald krijgen voor dit soort werk.
Stukkie rijden waarschijnlijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:57 schreef Zaktabak het volgende:
Waar is Roadtrip eigenlijk. Hij is de aanleiding van dit alles.
picsquote:Op zondag 5 januari 2014 19:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zou toch wel graag willen weten waar opeens die haat jegens mijn internetpersoonlijkheid vandaan komt. Altijd voor niets gedacht dat jij mijn internetbroeder was.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:57 schreef TwentyFourr het volgende:
Jij staat niet in een positie om mij een '' repliek te geven.
Ze krijgt wel betaald.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:58 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Yvonne krijgt niet betaald terwijl dit toch haar fulltime baan is. Hallo in Nederland: uit-ker-ing
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:58 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Yvonne krijgt niet betaald terwijl dit toch haar fulltime baan is. Hallo in Nederland: uit-ker-ing
Scheid uit. Echt?quote:
Meneertje misplaatste arrogantie.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Paon, heerlijk stuk neukvlees van me.
Verplegingquote:Op zondag 5 januari 2014 19:58 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Jup.quote:
Welnee, Danny komt amper rond volgens mij (nofi). Yvonne heeft gewoon een voltime baan in het ziekenhuis.quote:
De rest doet er niet meer toe.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:59 schreef Bami-Powner het volgende:
Een banaan is een langwerpige, licht gebogen vrucht, die afkomstig is van de bananenplant. In Surinamespreekt men van bacove als het om de vrucht gaat die rechtstreeks uit de schil gegeten kan worden en van banaan als het om groene bakbananen gaat.
Ja, van m'n werk.quote:
Waar slaat dit op als ik vragen mag?quote:Op zondag 5 januari 2014 20:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Meneertje misplaatste arrogantie.
Wat?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
dit is misschien het laatste topic waar ik in post, dus ik wil er het beste van maken
Als je beseft dat er allemaal verstandelijk gehandicapten op FOK! zitten, kun je dat inderdaad scharen onder de noemer 'verpleging';quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou toch wel graag willen weten waar opeens die haat jegens mijn internetpersoonlijkheid vandaan komt. Altijd voor niets gedacht dat jij mijn internetbroeder was.
Jullie zijn allebei lieverds maar probeer aub. niet zo hard elitair te worden in KLB. Daar is het echt niet belangrijk genoeg voor.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:00 schreef Zaktabak het volgende:
Maar TwentyFourr, wat zit jij de laatste tijd te kutten. Vond (en vind nog wel een beetje) je eigenlijk een goede jongen.
Wijkverpleging.bijna goedquote:Op zondag 5 januari 2014 20:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Welnee, Danny komt amper rond volgens mij (nofi). Yvonne heeft gewoon een voltime baan in het ziekenhuis.
ja die ts doet zuur en haar slipje past denk ik wel bij haar username want die waarschijnlijk ook roodquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Voor een VBL-user vind ik je best wel puik
Haha.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Welnee, Danny komt amper rond volgens mij (nofi). Yvonne heeft gewoon een voltime baan in het ziekenhuis.
ze heeft menopauzequote:Op zondag 5 januari 2014 20:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
ja die ts doet zuur en haar slipje past denk ik wel bij haar username want die waarschijnlijk ook rood!
Dit. Ga snel even je prioriteiten heroverwegenquote:Op zondag 5 januari 2014 20:01 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn allebei lieverds maar probeer aub. niet zo hard elitair te worden in KLB. Daar is het echt niet belangrijk genoeg voor.
quote:Op zondag 5 januari 2014 20:01 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn allebei lieverds maar probeer aub. niet zo hard elitair te worden in KLB. Daar is het echt niet belangrijk genoeg voor.
Totdat ik werk gevonden heb moet ik toch iets?quote:Op zondag 5 januari 2014 20:01 schreef TwentyFourr het volgende:
quote:Op zondag 5 januari 2014 20:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan natuurlijk gewoon jouw post verwijderen...
Om jou.quote:
Zou je aan haar kringspier moeten vragen.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
Zou ik een kans maken bij Emma Watson?
Nee.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
Als ze kort haar heeft wel, dan is ze wat emotioneler.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
Vraag me af in welke kleuren en geuren die zou antwoordenquote:Op zondag 5 januari 2014 20:05 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Zou je aan haar kringspier moeten vragen.
Oh :Squote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 20:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
ja die ts doet zuur en haar slipje past denk ik wel bij haar username want die waarschijnlijk ook rood!
Zelfs met kort haar vind ik haar leukquote:Op zondag 5 januari 2014 20:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ze kort haar heeft wel, dan is ze wat emotioneler.
Ze is juist leuker met kort haarquote:Op zondag 5 januari 2014 20:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zelfs met kort haar vind ik haar leuk
quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 20:07 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
niet quoten gvd volgens mij had ze eroverheen gelezen
Niet dusquote:
Hoiquote:Op zondag 5 januari 2014 20:07 schreef Zaktabak het volgende:
inb4 yvonne die door slotje gaat posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |