Ja, dat bedoel ik, maar of ze me begrijpen?quote:
Je hebt welgeteld 5 minuten de tijd om je antwoord te verduidelijken, zo niet zie ik het als crewbash.quote:
Wow.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt welgeteld 5 minuten de tijd om je antwoord te verduidelijken, zo niet zie ik het als crewbash.
geef me meer denktijd!quote:Op zondag 5 januari 2014 19:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt welgeteld 5 minuten de tijd om je antwoord te verduidelijken, zo niet zie ik het als crewbash.
4quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:39 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Rustig jongen als we gaan dan gaan we samen #nohomo!
Vergeleken met de rest van de teringzooi hier is dit een pareltje.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:39 schreef housesoftheholy het volgende:
Op zich wel een hele terechte klacht. Classy titel ook
wanlaff <3quote:Op zondag 5 januari 2014 19:39 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Rustig jongen als we gaan dan gaan we samen #nohomo!
Snel, zeg dat je account gehackt was!quote:
m'n account was gehackt!quote:Op zondag 5 januari 2014 19:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Snel, zeg dat je account gehackt was!
Haha. Ha. Nee, net zo slecht.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vergeleken met de rest van de teringzooi hier is dit een pareltje.
Ik zou het zonde vinden als mijn serieuze reactie onder zou sneeuwen met gebagger.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:37 schreef hoink581 het volgende:
Te weinig actieve moderators, Mortaxx, Frank_Drebin en Marie30 zijn over het algemeen op hetzelfde tijdstip actief, waardoor het dus minder effectief werkt op tijden wanneer er veel gebaggert wordt, zoals nu.
2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |