Ik moet echt meer buiten VBL komen...quote:Op zondag 5 januari 2014 19:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
ik wil copycat ook wel een keer doen maar zij is al wat ouder dan mij en ik weet niet of ze bereid is te neuken zonder mij te kennen
Voor een VBL-user vind ik je best wel puikquote:Op zondag 5 januari 2014 19:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet echt meer buiten VBL komen...
Yvonne krijgt niet betaald terwijl dit toch haar fulltime baan is. Hallo in Nederland: uit-ker-ingquote:Op zondag 5 januari 2014 19:58 schreef kapiteintje het volgende:
yvonne, waar kan ik solliciteren voor admin? wil ook wel betaald krijgen voor dit soort werk.
Stukkie rijden waarschijnlijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:57 schreef Zaktabak het volgende:
Waar is Roadtrip eigenlijk. Hij is de aanleiding van dit alles.
picsquote:Op zondag 5 januari 2014 19:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
ik wil copycat ook wel een keer doen maar zij is al wat ouder dan mij en ik weet niet of ze bereid is te neuken zonder mij te kennen
Ik zou toch wel graag willen weten waar opeens die haat jegens mijn internetpersoonlijkheid vandaan komt. Altijd voor niets gedacht dat jij mijn internetbroeder was.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:57 schreef TwentyFourr het volgende:
Jij staat niet in een positie om mij een '' repliek te geven.
Ze krijgt wel betaald.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:58 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Yvonne krijgt niet betaald terwijl dit toch haar fulltime baan is. Hallo in Nederland: uit-ker-ing
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:58 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Yvonne krijgt niet betaald terwijl dit toch haar fulltime baan is. Hallo in Nederland: uit-ker-ing
Scheid uit. Echt?quote:
Meneertje misplaatste arrogantie.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Paon, heerlijk stuk neukvlees van me.
Verplegingquote:Op zondag 5 januari 2014 19:58 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Jup.quote:
Welnee, Danny komt amper rond volgens mij (nofi). Yvonne heeft gewoon een voltime baan in het ziekenhuis.quote:
De rest doet er niet meer toe.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:59 schreef Bami-Powner het volgende:
Een banaan is een langwerpige, licht gebogen vrucht, die afkomstig is van de bananenplant. In Surinamespreekt men van bacove als het om de vrucht gaat die rechtstreeks uit de schil gegeten kan worden en van banaan als het om groene bakbananen gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |