Effe Guus_Geluk7 dm'enquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:53 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
50 euro is 50 euro, en de hoeren vragen vast niet naar je leeftijd
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:53 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:53 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Deze man.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:53 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:50 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vriendin en toch neuk ik minstens elke week
En jij bent?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:57 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Wat zou ik graag naar een meet komen en een aantal van deze users op hun plaats zetten. Maar dat heb ik er niet voor over.
En toen vond ik ook heel leuk. Maar ga het nou niet ontkennenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En toen las je de eerste regel van je sig.
Mij ook?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:57 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Wat zou ik graag naar een meet komen en een aantal van deze users op hun plaats zetten. Maar dat heb ik er niet voor over.
zonder braddie is het nooit gezelligquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:57 schreef ArmandvanHelden het volgende:
Het is weer ouderwets gezellig in KLB
Bijna een terechte klacht en dan kom je met zoiets. Jammer wickedmen, jammer.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:07 schreef wickedmen het volgende:
Voorbeeldje: Guus_Geluk7 een jochie van 16 die laatst in een topic toe gaf dat hij nog maagd is (geen probleem opzich) maar rete irritant met het afkraken van alles.
Vooral lief eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:59 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Mwah, ligt eraan hoe je in real bent.
Valt wel mee hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:58 schreef richolio het volgende:
[..]
En toen vond ik ook heel leuk. Maar ga het nou niet ontkennenHet is toch zo? Bijna alleen maar negatief. Net zoals deadprez.
Ik ben helemaal niet altijd negatief. En je moet ook niet vergeten dat je in klb bent, lijkt me niet meer dan normaal dat users hier vaker negatief reageren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:58 schreef richolio het volgende:
[..]
En toen vond ik ook heel leuk. Maar ga het nou niet ontkennenHet is toch zo? Bijna alleen maar negatief. Net zoals deadprez.
Het niveau is wel erg laag ten opzichte van een paar jaar geleden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet altijd negatief. En je moet ook niet vergeten dat je in klb bent, lijkt me niet meer dan normaal dat users hier vaker negatief reageren.
Waar is hij eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:58 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
zonder braddie is het nooit gezellig
Welke kloon ben jij?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:01 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Het niveau is wel erg laag ten opzichte van een paar jaar geleden.
Doe er wat aan dan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:01 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Het niveau is wel erg laag ten opzichte van een paar jaar geleden.
Je moet het maar durven, doorgaans zijn Fok!ers echte kleerkasten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:57 schreef feyenoordfan92 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |