quote:
Is dat Meloewa? Dat is wel een shock voor me.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:39 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Hahahaik denk dat nog steeds hij had toch beetje tintje en donker haar en blauwe ogen
?
Zo leukliefde van je leven dus
Jij neemt die groepsapp iets te serieus.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:47 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
jij hebt open relatie en date Micson. Dat telt niet mee.
Ik reageer OT, jood.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:47 schreef wickedmen het volgende:
Dames ga is naar KLB SC of in dm bitchen met jullie struggles.
Dit is een topic. Graag weer OT
Meloewa en ik zijn ook super schattigquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat jij dat gezegd hebt
Ik vind het gewoon het denken en communiceren in zulke termen schattig.
Groepsapp hebben met mensen van FOK!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij neemt die groepsapp iets te serieus.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Groepsapp hebben met mensen van FOK!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij had je alleen een kusje gegeven, dat kan je idd geen open relatie noemenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij neemt die groepsapp iets te serieus.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Meloewa en ik zijn ook super schattig
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij had je alleen een kusje gegeven, dat kan je idd geen open relatie noemen
Ik heb ook geen vriendin en toch neuk ik minstens elke weekquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:30 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Uhm nee, als je gewoon nog geen vriendin hebt ofzo lijkt het me vrij normaal om maagd te zijn?
En toen las je de eerste regel van je sig.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:28 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee, maar wel als je constant grievend en negatief comment op alles.
Oké mooi, dan zijn er wsl geen dingen gebeurt terwijl ik buiten bewustzijn was.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:50 schreef wickedmen het volgende:
Niet op mevrouw spleetoog letten, ze verzint dingen wel vaker.
Jij bent een Marokkaan, niemand gelooft je nu.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:50 schreef wickedmen het volgende:
Niet op mevrouw spleetoog letten, ze verzint dingen wel vaker.
Maar je reageert niet op mijn vraag, jij had toch gezoend met Micson?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké mooi, dan zijn er wsl geen dingen gebeurt terwijl ik buiten bewustzijn was.
Zoals TSquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:36 schreef MadJackthePirate het volgende:
Enigzins terechte klacht, zijn een aantal mensen die alleen maar stoer en belangrijk doen zonder dat er ook maar een kern van waarheid in de posts zit
Tja dat is als 16-jarige toch net even wat moeilijker he.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:50 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vriendin en toch neuk ik minstens elke week
50 euro is 50 euro, en de hoeren vragen vast niet naar je leeftijdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:52 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Tja dat is als 16-jarige toch net even wat moeilijker he.
Oh dacht dat ik je dat antwoord al heel vaak had gegeven en je zegt zelf ook dat angelboy liegt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Maar je reageert niet op mijn vraag, jij had toch gezoend met Micson?
Nee ik ben een paar keer gegaan en nog nooit is me om een ID gevraagd. Ze geven zelf immers ook een valse naam.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:53 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
50 euro is 50 euro, en de hoeren vragen vast niet naar je leeftijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |