Geen idee, vraag het iemand die dat doet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:13 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Als een hondje achter Haan aanlopen, wat maakt je dat dan? Feeder?
Oh en deze.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:11 schreef TwentyFourr het volgende:
Haten op Guusen als we Haan niet meetellen ben je zélf nog maagd
Dat doe ik toch? Blijkbaar heb je je zelfreflectie in zijn reet achtergelaten, zou ik even terugvragen als ik jou was.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:13 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Geen idee, vraag het iemand die dat doet.
Nee, je mag alleen geen mensen afkraken die géén maagd meer zijn. Wij staan namelijk boven mensen die maagd zijn, want dat zijn losers. Zeker als ze al 16 zijn, jemig, dat was de periode waarin ik Colombiaanse drugsbaron was. En Guus verdoet zijn tijd door op dit forum te zittenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:20 schreef stoereboii het volgende:
Dus omdat je op je 16de nog maagd bent kan je geen baas wezen?
jij ook joh vieze aziaatquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:26 schreef Angel-Joy het volgende:
Jij bent zelf ook maagd, dus hou je bek
Nee, maar wel als je constant grievend en negatief comment op alles.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:20 schreef stoereboii het volgende:
Dus omdat je op je 16de nog maagd bent kan je geen baas wezen?
Uhm nee, als je gewoon nog geen vriendin hebt ofzo lijkt het me vrij normaal om maagd te zijn?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:22 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee, je mag alleen geen mensen afkraken die géén maagd meer zijn. Wij staan namelijk boven mensen die maagd zijn, want dat zijn losers. Zeker als ze al 16 zijn, jemig, dat was de periode waarin ik Colombiaanse drugsbaron was. En Guus verdoet zijn tijd door op dit forum te zitten![]()
1 Bwami pang-pang met galanen glaag.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:26 schreef Angel-Joy het volgende:
Jij bent zelf ook maagd, dus hou je bek
Het was ook sarcastisch, lieve jongenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:30 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Uhm nee, als je gewoon nog geen vriendin hebt ofzo lijkt het me vrij normaal om maagd te zijn?
Ik heet geen jezus??????quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gisteren nog ontmaagd joh, Jezus
Je geeft niet echt een goed voorbeeld door je zo te gedragen hea. Hypocriet topicquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:30 schreef wickedmen het volgende:
[..]
1 Bwami pang-pang met galanen glaag.
ja dat bami pangang is wel overrated tegenwoordig. Maar dat krijg je als je zon pica hebtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je geeft niet echt een goed voorbeeld door je zo te gedragen hea. Hypocriet topic
Nee geen swambal, wel kloekpoek.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je geeft niet echt een goed voorbeeld door je zo te gedragen hea. Hypocriet topic
kneusquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee geen swambal, wel kloekpoek.
Hoop dat je ooit in varkensvlees stiktquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee geen swambal, wel kloekpoek.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoop dat je ooit in varkensvlees stikt
Dank oe wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoop dat je ooit in varkensvlees stikt
gatverdamme. hou die smerige multi culti relaties voor je aubquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:36 schreef ArmandvanHelden het volgende:
Angel-joy hoe is het met jou en de indo ?
Al seks gehad?
Xxx
Gr gr Meloewa.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:36 schreef ArmandvanHelden het volgende:
Al seks gehad?
Xxx
Hey loewa, hij is gewoon Nederlands, 10e keerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:36 schreef ArmandvanHelden het volgende:
Al seks gehad?
Xxx
Hahahaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hey loewa, hij is gewoon Nederlands, 10e keer![]()
Maarja, gisteren nog dus
Want?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:39 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Hahahaik denk dat nog steeds hij had toch beetje tintje en donker haar en blauwe ogen
?
Zo leukliefde van je leven dus
Ja klopt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:39 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Hahahaik denk dat nog steeds hij had toch beetje tintje en donker haar en blauwe ogen
?
Zo leukliefde van je leven dus
Gebaseerd op dingen die ze eerder tegen mij zei, niet op het woord "seks" dus.quote:
Hoe is het met jouw vriend? Of neuk ie erop los nu hij (of was jij het nou) naar een grote stad is gaan studeren?quote:
Heel goed, maar hij kan nog steeds dood gaan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw vriend? Of neuk ie erop los nu hij (of was jij het nou) naar een grote stad is gaan studeren?
Ik heb ook nooit gezegd dat hij de liefde van mijn leven is. Dus jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Heel goed, maar hij kan nog steeds dood gaan.
Ik doe pas aan het eind van mijn leven uitspraak over wie de grootste was.
Ik heb ook nooit gezegd dat jij dat gezegd hebtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat hij de liefde van mijn leven is. Dus ja
jij hebt open relatie en date Micson. Dat telt niet mee.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Heel goed, maar hij kan nog steeds dood gaan.
Ik doe pas aan het eind van mijn leven uitspraak over wie de grootste was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |