Nee geen swambal, wel kloekpoek.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je geeft niet echt een goed voorbeeld door je zo te gedragen hea. Hypocriet topic
kneusquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee geen swambal, wel kloekpoek.
Hoop dat je ooit in varkensvlees stiktquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee geen swambal, wel kloekpoek.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoop dat je ooit in varkensvlees stikt
Dank oe wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoop dat je ooit in varkensvlees stikt
gatverdamme. hou die smerige multi culti relaties voor je aubquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:36 schreef ArmandvanHelden het volgende:
Angel-joy hoe is het met jou en de indo ?
Al seks gehad?
Xxx
Gr gr Meloewa.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:36 schreef ArmandvanHelden het volgende:
Al seks gehad?
Xxx
Hey loewa, hij is gewoon Nederlands, 10e keerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:36 schreef ArmandvanHelden het volgende:
Al seks gehad?
Xxx
Hahahaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hey loewa, hij is gewoon Nederlands, 10e keer![]()
Maarja, gisteren nog dus
Want?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:39 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Hahahaik denk dat nog steeds hij had toch beetje tintje en donker haar en blauwe ogen
?
Zo leukliefde van je leven dus
Ja klopt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:39 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Hahahaik denk dat nog steeds hij had toch beetje tintje en donker haar en blauwe ogen
?
Zo leukliefde van je leven dus
Gebaseerd op dingen die ze eerder tegen mij zei, niet op het woord "seks" dus.quote:
Hoe is het met jouw vriend? Of neuk ie erop los nu hij (of was jij het nou) naar een grote stad is gaan studeren?quote:
Heel goed, maar hij kan nog steeds dood gaan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw vriend? Of neuk ie erop los nu hij (of was jij het nou) naar een grote stad is gaan studeren?
Ik heb ook nooit gezegd dat hij de liefde van mijn leven is. Dus jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Heel goed, maar hij kan nog steeds dood gaan.
Ik doe pas aan het eind van mijn leven uitspraak over wie de grootste was.
Ik heb ook nooit gezegd dat jij dat gezegd hebtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat hij de liefde van mijn leven is. Dus ja
jij hebt open relatie en date Micson. Dat telt niet mee.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Heel goed, maar hij kan nog steeds dood gaan.
Ik doe pas aan het eind van mijn leven uitspraak over wie de grootste was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |