Geen idee, vraag het iemand die dat doet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:13 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Als een hondje achter Haan aanlopen, wat maakt je dat dan? Feeder?
Oh en deze.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:11 schreef TwentyFourr het volgende:
Haten op Guusen als we Haan niet meetellen ben je zélf nog maagd
Dat doe ik toch? Blijkbaar heb je je zelfreflectie in zijn reet achtergelaten, zou ik even terugvragen als ik jou was.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:13 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Geen idee, vraag het iemand die dat doet.
Nee, je mag alleen geen mensen afkraken die géén maagd meer zijn. Wij staan namelijk boven mensen die maagd zijn, want dat zijn losers. Zeker als ze al 16 zijn, jemig, dat was de periode waarin ik Colombiaanse drugsbaron was. En Guus verdoet zijn tijd door op dit forum te zittenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:20 schreef stoereboii het volgende:
Dus omdat je op je 16de nog maagd bent kan je geen baas wezen?
jij ook joh vieze aziaatquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:26 schreef Angel-Joy het volgende:
Jij bent zelf ook maagd, dus hou je bek
Nee, maar wel als je constant grievend en negatief comment op alles.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:20 schreef stoereboii het volgende:
Uhm nee, als je gewoon nog geen vriendin hebt ofzo lijkt het me vrij normaal om maagd te zijn?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:22 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee, je mag alleen geen mensen afkraken die géén maagd meer zijn. Wij staan namelijk boven mensen die maagd zijn, want dat zijn losers. Zeker als ze al 16 zijn, jemig, dat was de periode waarin ik Colombiaanse drugsbaron was. En Guus verdoet zijn tijd door op dit forum te zitten![]()
1 Bwami pang-pang met galanen glaag.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:26 schreef Angel-Joy het volgende:
Jij bent zelf ook maagd, dus hou je bek
Het was ook sarcastisch, lieve jongenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:30 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Uhm nee, als je gewoon nog geen vriendin hebt ofzo lijkt het me vrij normaal om maagd te zijn?
Ik heet geen jezus??????quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gisteren nog ontmaagd joh, Jezus
Je geeft niet echt een goed voorbeeld door je zo te gedragen hea. Hypocriet topicquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:30 schreef wickedmen het volgende:
[..]
1 Bwami pang-pang met galanen glaag.
ja dat bami pangang is wel overrated tegenwoordig. Maar dat krijg je als je zon pica hebtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je geeft niet echt een goed voorbeeld door je zo te gedragen hea. Hypocriet topic
Nee geen swambal, wel kloekpoek.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je geeft niet echt een goed voorbeeld door je zo te gedragen hea. Hypocriet topic
kneusquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee geen swambal, wel kloekpoek.
Hoop dat je ooit in varkensvlees stiktquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee geen swambal, wel kloekpoek.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoop dat je ooit in varkensvlees stikt
Dank oe wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoop dat je ooit in varkensvlees stikt
gatverdamme. hou die smerige multi culti relaties voor je aubquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:36 schreef ArmandvanHelden het volgende:
Angel-joy hoe is het met jou en de indo ?
Al seks gehad?
Xxx
Gr gr Meloewa.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:36 schreef ArmandvanHelden het volgende:
Al seks gehad?
Xxx
Hey loewa, hij is gewoon Nederlands, 10e keerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:36 schreef ArmandvanHelden het volgende:
Al seks gehad?
Xxx
Hahahaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hey loewa, hij is gewoon Nederlands, 10e keer![]()
Maarja, gisteren nog dus
Want?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:39 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Hahahaik denk dat nog steeds hij had toch beetje tintje en donker haar en blauwe ogen
?
Zo leukliefde van je leven dus
Ja klopt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:39 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Hahahaik denk dat nog steeds hij had toch beetje tintje en donker haar en blauwe ogen
?
Gebaseerd op dingen die ze eerder tegen mij zei, niet op het woord "seks" dus.quote:
Hoe is het met jouw vriend? Of neuk ie erop los nu hij (of was jij het nou) naar een grote stad is gaan studeren?quote:
Heel goed, maar hij kan nog steeds dood gaan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw vriend? Of neuk ie erop los nu hij (of was jij het nou) naar een grote stad is gaan studeren?
Ik heb ook nooit gezegd dat hij de liefde van mijn leven is. Dus jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Heel goed, maar hij kan nog steeds dood gaan.
Ik doe pas aan het eind van mijn leven uitspraak over wie de grootste was.
Ik heb ook nooit gezegd dat jij dat gezegd hebtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat hij de liefde van mijn leven is. Dus ja
jij hebt open relatie en date Micson. Dat telt niet mee.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Heel goed, maar hij kan nog steeds dood gaan.
Ik doe pas aan het eind van mijn leven uitspraak over wie de grootste was.
quote:
Is dat Meloewa? Dat is wel een shock voor me.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:39 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
?
Jij neemt die groepsapp iets te serieus.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:47 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
jij hebt open relatie en date Micson. Dat telt niet mee.
Ik reageer OT, jood.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:47 schreef wickedmen het volgende:
Dames ga is naar KLB SC of in dm bitchen met jullie struggles.
Dit is een topic. Graag weer OT
Meloewa en ik zijn ook super schattigquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat jij dat gezegd hebt
Ik vind het gewoon het denken en communiceren in zulke termen schattig.
Groepsapp hebben met mensen van FOK!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij neemt die groepsapp iets te serieus.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Groepsapp hebben met mensen van FOK!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij had je alleen een kusje gegeven, dat kan je idd geen open relatie noemenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij neemt die groepsapp iets te serieus.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Meloewa en ik zijn ook super schattig
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij had je alleen een kusje gegeven, dat kan je idd geen open relatie noemen
Ik heb ook geen vriendin en toch neuk ik minstens elke weekquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:30 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Uhm nee, als je gewoon nog geen vriendin hebt ofzo lijkt het me vrij normaal om maagd te zijn?
En toen las je de eerste regel van je sig.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:28 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee, maar wel als je constant grievend en negatief comment op alles.
Oké mooi, dan zijn er wsl geen dingen gebeurt terwijl ik buiten bewustzijn was.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:50 schreef wickedmen het volgende:
Niet op mevrouw spleetoog letten, ze verzint dingen wel vaker.
Jij bent een Marokkaan, niemand gelooft je nu.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:50 schreef wickedmen het volgende:
Niet op mevrouw spleetoog letten, ze verzint dingen wel vaker.
Maar je reageert niet op mijn vraag, jij had toch gezoend met Micson?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké mooi, dan zijn er wsl geen dingen gebeurt terwijl ik buiten bewustzijn was.
Zoals TSquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:36 schreef MadJackthePirate het volgende:
Enigzins terechte klacht, zijn een aantal mensen die alleen maar stoer en belangrijk doen zonder dat er ook maar een kern van waarheid in de posts zit
Tja dat is als 16-jarige toch net even wat moeilijker he.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:50 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vriendin en toch neuk ik minstens elke week
50 euro is 50 euro, en de hoeren vragen vast niet naar je leeftijdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:52 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Tja dat is als 16-jarige toch net even wat moeilijker he.
Oh dacht dat ik je dat antwoord al heel vaak had gegeven en je zegt zelf ook dat angelboy liegt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Maar je reageert niet op mijn vraag, jij had toch gezoend met Micson?
Nee ik ben een paar keer gegaan en nog nooit is me om een ID gevraagd. Ze geven zelf immers ook een valse naam.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:53 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
50 euro is 50 euro, en de hoeren vragen vast niet naar je leeftijd
Effe Guus_Geluk7 dm'enquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:53 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:53 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:53 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Deze man.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:53 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:50 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vriendin en toch neuk ik minstens elke week
En jij bent?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:57 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Wat zou ik graag naar een meet komen en een aantal van deze users op hun plaats zetten. Maar dat heb ik er niet voor over.
En toen vond ik ook heel leuk. Maar ga het nou niet ontkennenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En toen las je de eerste regel van je sig.
Mij ook?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:57 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Wat zou ik graag naar een meet komen en een aantal van deze users op hun plaats zetten. Maar dat heb ik er niet voor over.
zonder braddie is het nooit gezelligquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:57 schreef ArmandvanHelden het volgende:
Het is weer ouderwets gezellig in KLB
Bijna een terechte klacht en dan kom je met zoiets. Jammer wickedmen, jammer.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:07 schreef wickedmen het volgende:
Voorbeeldje: Guus_Geluk7 een jochie van 16 die laatst in een topic toe gaf dat hij nog maagd is (geen probleem opzich) maar rete irritant met het afkraken van alles.
Vooral lief eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:59 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Mwah, ligt eraan hoe je in real bent.
Valt wel mee hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:58 schreef richolio het volgende:
[..]
En toen vond ik ook heel leuk. Maar ga het nou niet ontkennenHet is toch zo? Bijna alleen maar negatief. Net zoals deadprez.
Ik ben helemaal niet altijd negatief. En je moet ook niet vergeten dat je in klb bent, lijkt me niet meer dan normaal dat users hier vaker negatief reageren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:58 schreef richolio het volgende:
[..]
En toen vond ik ook heel leuk. Maar ga het nou niet ontkennenHet is toch zo? Bijna alleen maar negatief. Net zoals deadprez.
Het niveau is wel erg laag ten opzichte van een paar jaar geleden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet altijd negatief. En je moet ook niet vergeten dat je in klb bent, lijkt me niet meer dan normaal dat users hier vaker negatief reageren.
Waar is hij eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:58 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
zonder braddie is het nooit gezellig
Welke kloon ben jij?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:01 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Het niveau is wel erg laag ten opzichte van een paar jaar geleden.
Doe er wat aan dan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:01 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Het niveau is wel erg laag ten opzichte van een paar jaar geleden.
Je moet het maar durven, doorgaans zijn Fok!ers echte kleerkasten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:57 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik ken jou niet, dus ik neem aan dat jij mij ook niet kent misschien enkel van horen zeggen. Dus daar heb je weinig aan.quote:
Ik voel me niet geroepen.quote:
Dan moet je ook niet janken.quote:
Waar jank ik dan? Zeg enkel dat het niveau gedaald is, als mensen als feynoordfan92 denken dat zij opeens de bazen van klb zijn die de lakens uitdelen. Dan is dit een trieste plek geworden. Waar is Mr Cooper of Zolder?quote:
Dit zeg je puur om mij niet bang te maken, zodat ik naar de meet kom en ik de eerste ben die je met de grond gelijk kan maken. Stiekem ben ik je meest gehate, bloed onder de nagels halende teef!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:01 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nou, dan zou ik je wss wel besparen.
MrCooper is alweer terug hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waar jank ik dan? Zeg enkel dat het niveau gedaald is, als mensen als feynoordfan92 denken dat zij opeens de bazen van klb zijn die de lakens uitdelen. Dan is dit een trieste plek geworden. Waar is Mr Cooper of Zolder?
Mr.Cooper post juist weer wat meer de laatste tijd heb ik het idee, zolder zie ik ook niet zo vaak meer inderdaad.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waar jank ik dan? Zeg enkel dat het niveau gedaald is, als mensen als feynoordfan92 denken dat zij opeens de bazen van klb zijn die de lakens uitdelen. Dan is dit een trieste plek geworden. Waar is Mr Cooper of Zolder?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:48 schreef BlauweTijger het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahahaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:04 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Dit zeg je puur om mij niet bang te maken, zodat ik naar de meet kom en ik de eerste ben die je met de grond gelijk kan maken. Stiekem ben ik je meest gehate, bloed onder de nagels halende teef!
Kijk dat is dan wel nog iets van niveau.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
MrCooper is alweer terug hoor.
Ja maar nu Meloewa onder een account van een of andere hipster man gaat posten. Ik weet niet ik vind het wel jammerlijk misschien had ik weg moeten blijven van fok. Zoveel heb ik toch nooit toegevoegd in mijn loopbaan hier.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mr.Cooper post juist weer wat meer de laatste tijd heb ik het idee, zolder zie ik ook niet zo vaak meer inderdaad.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
Ik wordt hier ook dagelijks voor kankerhond e.d. uitgemaakt, dat is gewoon KLB.
Tuurlijk is dat zo. Maar soms vraag ik me af of users daar niet moe van worden. Het zijn meestal niet eens de topics die al kut zijn, maar de reacties die het kansloos maken. Het is eigenlijk niet een vanzelfsprekend iets dat er meteen negatief gereageerd wordt in klb. En nee dat is wel waar, jullie zijn niet altijd negatief.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet altijd negatief. En je moet ook niet vergeten dat je in klb bent, lijkt me niet meer dan normaal dat users hier vaker negatief reageren.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:06 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
HahahahaDit is wel een mooie post van je.
De topics zijn bagger de laatste tijd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:06 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk is dat zo. Maar soms vraag ik me af of users daar niet moe van worden. Het zijn meestal niet eens de topics die al kut zijn, maar de reacties die het kansloos maken. Het is eigenlijk niet een vanzelfsprekend iets dat er meteen negatief gereageerd wordt in klb. En nee dat is wel waar, jullie zijn niet altijd negatief.
Waarom kloon je als iedereen weet wie je bent? Zie er het nut niet van in.quote:
Tsja, tijden veranderen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:06 schreef Spongeboss het volgende:
Ja maar nu Meloewa onder een account van een of andere hipster man gaat posten. Ik weet niet ik vind het wel jammerlijk misschien had ik weg moeten blijven van fok. Zoveel heb ik toch nooit toegevoegd in mijn loopbaan hier.
Maar stiekem zou ik me heel nonchalant en arrogant gaan gedragen zodat jouw mind fucked up raakt.quote:
Ja dat is zo, misschien ben ik te oud geworden voor FOK! Want de tijd gaat steeds sneller voor ik het weet zijn mijn petekinderen oud genoeg om te FOK!en en dan ben ik een oude man. Midlife crisis is zwaar.quote:
Dat niet hebbenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gezien motorbloempje daar mod is gaat dat echt niet gebeuren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:09 schreef KingRoland het volgende:
Terechte klacht, ze mogen daar bij R&P de users harder aanpakken die weer eens grappig willen doen bij topics waarbij mensen echt een probleem hebben.
Oh je bent dus echt schenkstroop.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja dat is zo, misschien ben ik te oud geworden voor FOK! Want de tijd gaat steeds sneller voor ik het weet zijn mijn petekinderen oud genoeg om te FOK!en en dan ben ik een oude man. Midlife crisis is zwaar.
Vraagje, stel dat indo jochie wilt seks met je maar je slaapt en hij maakt je wakker.quote:
KLB is daardoor gewoon grappiger dan R&P ofzo.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:06 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk is dat zo. Maar soms vraag ik me af of users daar niet moe van worden. Het zijn meestal niet eens de topics die al kut zijn, maar de reacties die het kansloos maken. Het is eigenlijk niet een vanzelfsprekend iets dat er meteen negatief gereageerd wordt in klb. En nee dat is wel waar, jullie zijn niet altijd negatief.
Die mogelijkheid bestaat, ik kan elke FOK!er zijn die niet meer actief is. Maar ik heb nooit veel bijgedragen en schenkstroop heeft dat wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh je bent dus echt schenkstroop.
ik dacht dat guus 65 was ofzoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:20 schreef stoereboii het volgende:
Oh als het om mij gaat mag dat altijd hoor. Is geen meet voor nodig.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:57 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik vind de bagger topics vermoeiender dan de bagger reacties. Ook al is het op iets van 'ik kan niet slapen', dan kan er nog steeds leuker/interessanter gereageerd worden dan 'kuttopic'. Dat is namelijk het enige wat ik constant lees. En op zo'n manier wordt er ook gereageerd op de serieuzere klachten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
De topics zijn bagger de laatste tijd.
Klacht: ik kan niet slapen.
Klacht: moet gras maaien van ouders.
En er wordt teveel verzonnen maak eens wat echte klachten. Maar sommige willen gewoon die legendarische status van Haan33 van 10 topics op een dag maken. En op de keper beschouwd was elk haan33 topic een topic dat wel ongeveer hetzelfde was.
[..]
Waarom kloon je als iedereen weet wie je bent? Zie er het nut niet van in.
Gast, wat?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:11 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ik dacht dat guus 65 was ofzo
Ja maar die klote reacties vloeien voort uit klote topics. Als mensen enkel kwaliteitstopics maakte zouden de reacties ook goed zijn. Maar de topics 'ik kan niet slapen.' komen iedereen de neus uit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:11 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik vind de bagger topics vermoeiender dan de bagger reacties. Ook al is het op iets van 'ik kan niet slapen', dan kan er nog steeds leuker/interessanter gereageerd worden dan 'kuttopic'. Dat is namelijk het enige wat ik constant lees. En op zo'n manier wordt er ook gereageerd op de serieuzere klachten.
Meloewa had een imago waarmee ik niet meer geassocieerd wil worden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
De topics zijn bagger de laatste tijd.
Klacht: ik kan niet slapen.
Klacht: moet gras maaien van ouders.
En er wordt teveel verzonnen maak eens wat echte klachten. Maar sommige willen gewoon die legendarische status van Haan33 van 10 topics op een dag maken. En op de keper beschouwd was elk haan33 topic een topic dat wel ongeveer hetzelfde was.
[..]
Waarom kloon je als iedereen weet wie je bent? Zie er het nut niet van in.
Nou, ik zag je volgens mij laatst al maar ik was echt brak en was met een vriend. Maar boeiend verder wie jij bent en wat je voorstelt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:11 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Oh als het om mij gaat mag dat altijd hoor. Is geen meet voor nodig.
Dan kijk je toch niet goed, want er wordt heus wel normaal gereageerd op topics.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:11 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik vind de bagger topics vermoeiender dan de bagger reacties. Ook al is het op iets van 'ik kan niet slapen', dan kan er nog steeds leuker/interessanter gereageerd worden dan 'kuttopic'. Dat is namelijk het enige wat ik constant lees. En op zo'n manier wordt er ook gereageerd op de serieuzere klachten.
Fipo, tl;dr, plas in zijn kont, kuttopic, slotje etc.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:11 schreef richolio het volgende:
[..]
Waarom moet ze wakker zijn? Net alsof ze niet slapend kan genieten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:10 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Vraagje, stel dat indo jochie wilt seks met je maar je slaapt en hij maakt je wakker.
Hoe weet hij dan wanneer je wakker bent? De stand van je wenkbrauwen blijven hetzelfde.
Niet iedere 16jarige is een dom, onderontwikkeld pubertje zoals jij.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:12 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ik zie jou eerlijk gezegd niet voor 16 aan.
Ik vond altijd dat je al de verkeerde kant op ging, heb je meerdere malen willen helpen maar je nam het nooit aan. Succes met je nieuwe imago hoewel je nog steeds heel erg op Meloewa lijkt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:12 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Meloewa had een imago waarmee ik niet meer geassocieerd wil worden.
Ik FOK! nu bijna niet meer ( heel klein beetje) . Dit is een mannelijk account. Dus lekker voordelig, hier post ik ook niet alleen op.
Oi dat is niet netjes.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet iedere 16jarige is een dom, onderontwikkeld pubertje zoals jij.
Laatst zat je ex er ook nog weer op, beetje mij pesten met echte privé.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:12 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Ik FOK! nu bijna niet meer ( heel klein beetje) . Dit is een mannelijk account. Dus lekker voordelig, hier post ik ook niet alleen op.
Oh god, gaan we weer hoor. Waarom zoek jij elke keer ruzie?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet iedere 16jarige is een dom, onderontwikkeld pubertje zoals jij.
Ik zoek helemaal geen ruzie.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:14 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Oh god, gaan we weer hoor. Waarom zoek jij elke keer ruzie?
Mooi, kom dan ook niet popiejopie doen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nou, ik zag je volgens mij laatst al maar ik was echt brak en was met een vriend. Maar boeiend verder wie jij bent en wat je voorstelt.
Wat een belediging weer Spongeboss, niet van je verwacht.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:13 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik vond altijd dat je al de verkeerde kant op ging, heb je meerdere malen willen helpen maar je nam het nooit aan. Succes met je nieuwe imago hoewel je nog steeds heel erg op Meloewa lijkt.
[..]
Oi dat is niet netjes.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom moet ze wakker zijn? Net alsof ze niet slapend kan genieten.
Misschien was ik het wel. Niemand zal het ooit weten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Laatst zat je ex er ook nog weer op, beetje mij pesten met echte privé.
Ik zeg ook niet dat die er niet zijn. Die zijn er ook, ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet goed, want er wordt heus wel normaal gereageerd op topics.
Dat heb je goed gezien.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:15 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
En dan noem je mij dom en achterlijkx10000000
Mooie post dit ik lijst hem in.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mooi, kom dan ook niet popiejopie doen.
Er zijn 3 KLB meets geweest en bij geen enkele was je er? Kan ik ook zeggen als ik de bodyguard van Obama was zou ik hem effe op zijn plaats zetten.
Hij heeft dat weleens met zijn eigen account gedaan op precies dezelfde manier en Frank heeft al geëdit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:15 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Misschien was ik het wel. Niemand zal het ooit weten.
Ik ook en dat is alleen omdat Popiejopie erin zit!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mooie post dit ik lijst hem in.
Geen belediging maar dezelfde smileys en openlijk erop in gaan als ze je Meloewa noemen tja wat moet ik daar van maken....quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat een belediging weer Spongeboss, niet van je verwacht.
nvmquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Er zijn 3 KLB meets geweest en bij geen enkele was je er? Kan ik ook zeggen als ik de bodyguard van Obama was zou ik hem effe op zijn plaats zetten.
haha oke thanks.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:13 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik vond altijd dat je al de verkeerde kant op ging, heb je meerdere malen willen helpen maar je nam het nooit aan. Succes met je nieuwe imago hoewel je nog steeds heel erg op Meloewa lijkt.
[..]
Oi dat is niet netjes.
Net als die gym topic, deel 2 al. Wist al dat die topic wel wat potentie had.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:16 schreef Zaktabak het volgende:
Loopt storm hier. Browser is overgeschakeld op '#live modus'...
Als je ooit hulp nodig hebt je leven serieus verder op te bouwen zonder FOK! je weet me te vinden.quote:
Argo.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Als je ooit hulp nodig hebt je leven serieus verder op te bouwen zonder FOK! je weet me te vinden.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:12 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ik zie jou eerlijk gezegd niet voor 16 aan.
Ik heb nooit veel bijgedragen aan de FOK! scene velen zouden mij niet eens meer herinneren als ik mijn naam noem.quote:
Naja dezelfde manier kan iedereen hanteren als je hem eerst geobserveerd hebt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft dat weleens met zijn eigen account gedaan op precies dezelfde manier en Frank heeft al geëdit.
Bijna goed.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
zeg het nou gewoon, ik wil het weten verdomme.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:17 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik heb nooit veel bijgedragen aan de FOK! scene velen zouden mij niet eens meer herinneren als ik mijn naam noem.
She-raquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
zeg het nou gewoon, ik wil het weten verdomme.
het is ook niet dat ik mijn best doe het te verbergen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Geen belediging maar dezelfde smileys en openlijk erop in gaan als ze je Meloewa noemen tja wat moet ik daar van maken....
Wat heeft een nieuwe account dan voorn nut, nu wordt je dus nog steeds gezien als Meloewa en het imago dat erbij hoort...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:19 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
het is ook niet dat ik mijn best doe het te verbergen.
Een user uit 2001quote:
Niemand geeft een neuk, Erno.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:20 schreef Erno-BE het volgende:
Mijn verhalen in R&P worden zonder pardon gesloten omdat motorbloempje een hekel aan me heeft.
Sws kent.Fok veel vriendjespolitiek.
-She-Ra-quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Een user uit 2001
laatste bezoek: nooit
wtf?
wie ben jijquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:20 schreef Erno-BE het volgende:
Mijn verhalen in R&P worden zonder pardon gesloten omdat motorbloempje een hekel aan me heeft.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:20 schreef Erno-BE het volgende:
Zero fucks were given.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:20 schreef Erno-BE het volgende:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:07 schreef wickedmen het volgende:
Voorbeeldje: Guus_Geluk7 een jochie van 16 die laatst in een topic toe gaf dat hij nog maagd is (geen probleem opzich)
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hij/zij heeft seks gehad en jij bent een kinderachtige irritante maagd die 24/7 op FOK! zit, post ongeldig verklaart.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhh de beste internetmattie van Guus_Geluk7, ben jij ook maagd en 16? Eerlijk.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Haha, de 16 jarige maagd is zo gefrustreerd dat hij alleen maar nog kan schelden.
Geen zorgen ooit zal je een vriendin scoren.
quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhh onze maagdelijke kutpuber is er weer.
Ik heb je gemist.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:47 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Well sixteen and still going virgin, leave it in the future.
Deze post is wat minder relevant, maar spreekt eigenlijk boekdelen:quote:Op donderdag 26 december 2013 13:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Weird ik heb dat idee juist altijd bij jou, maar als jij het zegt zal het vast kloppen.[ afbeelding ]
Als je me effe excuseert, ik heb vandaag nog wat andere dingen te doen dan om op 16 jarige maagdjes babysitten.
Ook leuk dat iemand met zo'n kutkop beweert geen maagd te zijn:quote:Op maandag 4 november 2013 22:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Niet in de WhatsApp groep zitten en elke dag de kanslozen afkraken, van drama genieten of paupers helpen.
Argo dus, aan de he-man shit te zien.quote:
Ik ben aan het eten kan daar een porno tag omheen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Deze post is wat minder relevant, maar spreekt eigenlijk boekdelen:
[..]
Ook leuk dat iemand met zo'n kutkop beweert geen maagd te zijn:
]
Argo is gebanned -She-ra niet, maar ik zal het feit dat ik Argo ken niet verbergen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Argo dus, aan de he-man shit te zien.
Oh god nee, erno-be hierquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:20 schreef Erno-BE het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik ben aan het eten kan daar een porno tag omheen?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Daar heb je zelf voor gezorgd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:12 schreef ArmandvanHelden het volgende:
Denk even aan een spoilertje Guus. Ik vind dit beeld niet heel erg smakelijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Werd tijd ook, genieten dit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:20 schreef chroestjov het volgende:
Ah, het wekelijkse incrowd moddergooi topic.
Dat komt gewoon omdat jij een achterlijke teringmongool bent.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:20 schreef Erno-BE het volgende:
Ah, de volwassen en inhoudelijke, geniale, overweldigende en ongekend intellectuele reactie van de alwetende Wickedmen is weer eens weergaloos.quote:
Oké mang. Tof dat je weer terug bent.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:22 schreef Spongeboss het volgende:
Argo is gebanned -She-ra niet, maar ik zal het feit dat ik Argo ken niet verbergen.
Zo je hebt het er wel zwaar mee zeg! Hier wat uitleg:quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat heeft een nieuwe account dan voorn nut, nu wordt je dus nog steeds gezien als Meloewa en het imago dat erbij hoort...
Mwahhhh was het niet meer dat Meloewa niet meer passief lief meisje was en al die gefrustreerde black knights en bitches daar aan die imago hebben mee gewerkt.quote:
Er waren users met Free Argo in hun UI.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:17 schreef Spongeboss het volgende:
Ik heb nooit veel bijgedragen aan de FOK! scene velen zouden mij niet eens meer herinneren als ik mijn naam noem.
En hij staat al bijna een jaar in mijn sig.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Er waren users met Free Argo in hun UI.
Als je She-ra bedoelt. Bedankt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké mang. Tof dat je weer terug bent.
Wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:25 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Zo je hebt het er wel zwaar mee zeg! Hier wat uitleg:
1. Meloewa is een soort van verwijderd.
2. Het maakt me geen kut uit op welk account ik nu post want FOK! boeit me niet meer zo veel.
3. Ik wens Braddie, Mapima en de rest veel succes met het entertainen van FOK! maar ik zal nooit meer topics maken. Mijn zelfspot is helaas flink afgenomen.
Kom ik aangewaggeld, ik weet het. HOIquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:25 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Als je denkt alles gehad te hebben. [ afbeelding ]
Ja dat weet ik maar eerst vond ik het ook serieus leuk, nu vind ik er geen kut meer aan.quote:
Ja dat dacht ik dus ook altijd. Maar dat ligt toch wat complexer.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mwahhhh was het niet meer dat Meloewa niet meer passief lief meisje was en al die gefrustreerde black knights en bitches daar aan die imago hebben mee gewerkt.
Ik vind het wel prettig. Toch een beetje roddel en achterklap mee krijgen zonder zelf mee erin gezogen te worden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:20 schreef chroestjov het volgende:
Krijg je als je met de verkeerde mensen omgaat. Je hield je op met de verkeerde FOK!ers.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:26 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar eerst vond ik het ook serieus leuk, nu vind ik er geen kut meer aan.
Ik ga geen discussie met jou houden, dat heb ik vaak genoeg gedaan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ah, de volwassen en inhoudelijke, geniale, overweldigende en ongekend intellectuele reactie van de alwetende Wickedmen is weer eens weergaloos.
Chicks op internet die 100 zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:27 schreef Scorpie het volgende:
Meloewa ? Das toch die chick die niet 100 was ?
Is Braddie niet dezelfde als Roadtrip en Erno-BE en al zijn andere kloons? Hoe toevallig dat hij er opeens isquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:25 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Als je denkt alles gehad te hebben. [ afbeelding ]
Mij ook ik word hier te oud voor. Samen potje farmvile doen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:27 schreef richolio het volgende:
Het is me allang weer ontgaan waar deze discussie nou over gaat.
Ook uit het niets een seksuele revolutie.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook altijd. Maar dat ligt toch wat complexer.
Op vandaag de dag weet niemand meer wie, wie is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is Braddie niet dezelfde als Roadtrip en Erno-BE en al zijn andere kloons? Hoe toevallig dat hij er opeens is
Ik zeg FISSA.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:27 schreef KingRoland het volgende:
Braddie is er dus nu kan het topic pas echt beginnen.
irritante mensenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:27 schreef richolio het volgende:
Het is me allang weer ontgaan waar deze discussie nou over gaat.
Gewon weer stil dus, zoals altijd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:27 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik ga geen discussie met jou houden, dat heb ik vaak genoeg gedaan.
Dat jij een irritante gast bent weet ik, weet jij en weten er nog meer, daar is toch geen discussie voor nodig.
Nu mag jij weer gaan haten, ik ga er niet op reageren, heb wel iets beters te doen in dit topic.
Misschien moet ik me dan maar ophouden met jou ^^.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Krijg je als je met de verkeerde mensen omgaat. Je hield je op met de verkeerde FOK!ers.
Braddie vergelijken met die aidsusersquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is Braddie niet dezelfde als Roadtrip en Erno-BE en al zijn andere kloons? Hoe toevallig dat hij er opeens is
Hoe bedoel je? In vergelijking met KLB vroeger?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:28 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ook uit het niets een seksuele revolutie.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Braddie vergelijken met die aidsusers_
Zaterdag komt mij beter uit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:28 schreef Zaktabak het volgende:
Jongens, dit topic loopt op z'n einde.
Pak jullie agenda's er even bij, ik wil een volgend moddergooi gevecht inplannen.
Komt aanstaande vrijdagmiddag jullie uit? Vanaf 3 uur? Of is zaterdag een beter tijdstip?
* Zaktabak schenkt nog wat thee in
Maar jij bent dus degene die Deadprez in zijn sig had. Welkom terug, hoop dat je wat steviger in je schoenen staat nuquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:28 schreef Spongeboss het volgende:
Op vandaag de dag weet niemand meer wie, wie is.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:20 schreef chroestjov het volgende:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:25 schreef deadprez het volgende:
Nu braddie er is, is het topic pas echt compleet.
Mij vergelijken met andere usersquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
3 uur zit ik nog op school man.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:28 schreef Zaktabak het volgende:
Jongens, dit topic loopt op z'n einde.
Pak jullie agenda's er even bij, ik wil een volgend moddergooi gevecht inplannen.
Komt aanstaande vrijdagmiddag jullie uit? Vanaf 3 uur? Of is zaterdag een beter tijdstip?
* Zaktabak schenkt nog wat thee in
Ik heb niemand wat te bieden... Ik ben maar een stipje op deze aardkloot. Maar mijn intentie en bedoelingen zijn altijd goed geweest.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:28 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Misschien moet ik me dan maar ophouden met jou ^^.
Precies, jij bent gewoon een unieke verschijning.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mij vergelijken met andere users___!!!
Vrouwen zijn net mannen, ze willen ook allemaal neuken uiteindelijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:28 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ook uit het niets een seksuele revolutie.
Aightquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:29 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik heb niemand wat te bieden... Ik ben maar een stipje op deze aardkloot. Maar mijn intentie en bedoelingen zijn altijd goed geweest.
Volgens mij zijn dat zijn kloons.. serieus ja..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:28 schreef deadprez het volgende:
Over school gesproken moet ik nog een stage zoeken.. dat gaat nog struggles wordenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
3 uur zit ik nog op school man.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Precies, jij bent gewoon een unieke verschijning.
Dat ben ik niet. Ik ben enkel iemand die hem kent en een She-ra account maakte. Ik ken Argo van vroeger toen we samen aan nep hyves deden dat topic is ook te vinden op FOK!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar jij bent dus degene die Deadprez in zijn sig had. Welkom terug, hoop dat je wat steviger in je schoenen staat nu
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat zijn kloons.. serieus ja..
Jahe.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat zijn kloons.. serieus ja..
Haar persoonlijke seksuele revolutie.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? In vergelijking met KLB vroeger?
Ja toen kon zoiets niet. Dan werd je topic volgespamd met aandachtshoermeme plaatjes en kwam er een slotje.
Precies, zorg ik wel voor tochquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
BRADDIE. Dit kan niet anders dan een feest worden.
Succes man.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Over school gesproken moet ik nog een stage zoeken.. dat gaat nog struggles worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |